Gerrina, Wat balen weer voor je zeg. Kop op en een dikke knuffel van mij! Remember, Geniet ervan! Gefeliciteerd! Ing, Veel klusplezier met je super ei. Alle meiden die ik vergeten ben, suc6 met klussen of suc6 op de w8bank. Voor de meiden die weer ongie geworden zijn. Balen! Houd de moed erin. Liefs Kimkivits, waar ben je?
hier ben ik ook weer.. Is weer goed druk in deze maand.. Benieuwd wie er deze maand allemaal zwanger worden..
Ik zou me zo inhouden.... dat is dus niet gelukt! Ik heb stiekum vanochtend al getest (ja, 5 dagen te vroeg). Natuurlijk was de test negatief. Nu heb ik mezelf wederom beloofd om pas over 2 weken weer te testen, mocht dan de nog niet doorgekomen zijn. Ik heb wel steeds een goed gevoel; maar ja, in 1 keer raak zou ook wel erg toevallig zijn. Ik zal gewoon weer moeten wachten... en ik hou nu rekening met een langere cyclus (ik meen mijn ei op dinsdag de 26e te hebben gevoeld, dan zou mijn NOD op 10 oktober zijn). Ik ga nergens vanuit... of eigenlijk wel... maar mijn lichaam heeft nog totaal geen symptonen en mijn gevoel blijft maar hangen op 'zwanger'; waarom weet ik niet... Gr. Elma
ik blijf duimen dat ze wegblijven hoor LMA. Ik heb wel zin in nog een zwangere hier bij de oktober meiden....
Geweldig Remember! Van harte gefeliciteerd! Gerrina: Dikke knuffel voor jou...echt balen :thumbdown: Hier misselijkheid! Bah zeg....maar zegt niks want de griep hangt ook in de lucht. Gister stiekem al een testje gedaan..nega dus. Zo stom vind ik dat dan van mezelf, want nu weet ik nog steeds niks Ik probeer nu pas vrijdag te testen als ik nog niet ongi ben..........wachtbank sucks! :x Succes allemaal!
haha, grappig hoor, iedereen zegt: ik ga pas testen na de nod... niet dus hihi ik heb er wel van geleerd, ga echt pas testen als ik 10 dagen overtijd ben... moeilijk. remeber, hoe is het.... lekker aan het genieten. leuk he, zo'n geheimpje
Jeetje Marloes, denk je serieus om dat te kunnen volhouden? Ik zou het in ieder geval niet kunnen...... heb echt geeeeeeeeeeennn geduld! Het is wel het beste om lang te wachten maar 10 dagen ppffff nee dat zou mijn dus echt niet lukken! Liefs Pearly
de eerste keer had ik pas na 8 dagen een duidelijke uitslag op de test en vorige maand was ik 7 dagen overtijd en had ik een hele duidelijke maar lichte streep en is het toch misgegaan... dus van mezelf moet ik wachten...
aha oke, dan is wel te begrijpen ja! Hier alleen nog maar negatieve testen gehad dus kan me wel voorstellen ja dat je dan ff wacht! succes meid! Liefs Pearly
nou, die vrije middag is ook weer ingevuld. zit hier met het zieke zoontje van m'n zus op de bank een filmpje te kijken. we hebben al een giraf geschilderd en nu dus een filmpje...
Potverdikkeme :x ik heb een beetje de pest in, want m'n ei is er nog niet. Ovulatietest was negatief nog..., ik hoop dat ie toch wel met een dag of 2/3 komt hoor. Gebruik deze cylus voor het eerst digi CB ovu testen en ik heb het idee dat deze minder gevoelig zijn dan die ik normaal gebruik van de website. Ff afwachten ..hoop wel dat de smiley me snel toe gaat lachen op het testje!! @ Las balen zeg, hopelijk volgende ronde meer geluk. Mirre
Mirre was je ei met eerdere ovulatietesten zichtbaar eerder dan nu? Kan natuurlijk maar zo zijn dat eitje deze ronde wat later is. Niet wanhopen hoor. Hoop dat je snel een lachend gezichtje hebt met die CB test........en dan natuurlijk net zo lief lachen tegen je mannetje...
@Aldonza Ik weet niet precies hoe m'n cyclus eruitzag voor de mk in juli, maar sindsdien gebruik ik ovu-testen en temp nu voor de 2e maand. Zoals ik het nu zie is m'n ei pas 2x vrij laat gekomen (dag 16 t/m 19)...dus dat zal deze maand ook wel het geval zijn ben ik bang. Ben wel benieuwd wanneer de CB precies die smiley geeft, want bij de streepjes ovu testen 'meen' ik in 1 cyclus meerdere positieve testen te hebben gehad. Nu is het geen kwestie van verkeerd/anders interpreteren, maar duidelijk een ...Yes or No....
Hoi Mirre, ik had dat gevoel ook met die van clearblue! En met ovu vond ik het zelf toch prettiger dat ik dat verloop van die piek kon zien! maar geen nood dat ei zal vanzelf weer komen. Ik ben ook weer in afwachting! Altijd weer spannend wanneer die nu eindelijk echt komt! succes ook weer! liefs nina
Mirre: ik heb met die testen dus nooit een smiley gekregen... maar wel 7 dagen overtijd de laatste ronde en een posi zwangerschapstest...
ninaVI Gebruik jij op dit moment ook die van CB of andere... M'n angst is dat die digitale test helemaal geen smiley gaat geven deze cyclus, maar dat moet ik loslaten , want slaat nergens op! Gewoon afwachten dan maar. Doe m'n best netjes iedere dag zelfde tijdstip en 4 uur daarvoor niet drinken en plassen
ik zag wel verschil in de streepjes op het testding... maar geen smiley gezien dus... dus daar kun je ook op letten en gewoon lekker klussen
marloes80 ...7 dg overtijd in die cyclus had je die CB testen gebruikt begrijp ik? En dus niet echt een ei tegengekomen/smiley gezien, maar wel geweest want je bleek zwanger (wat spijtig genoeg mis is gegaan) Yes, wat je schrijft doe ik ook>>> Haal na het testen het testje eruit zoals het moet en kijk nog even daar naar de streepjes. Het is m'n 3e testdag vandaag met die dingen en die wel dat ie iets donkerder aan het worden is, maar hoort het resultaat dan ook 2 gelijke strepen ...uiteindelijk...te worden!? Zodra ik een positieve test heb (smiley) trek ik hem eruit en ga kijken hoe de 2 strepen uitzien. Gohhhhh wat kan ik een lang verhaal maken van zoiets als een ovu testje! ..hihi