NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou ik wist niet dat ik zo breed kon lachen zit hier te grijnzen.

mannetje is aan het werk nachtdienst. hij had de test gehaald vanmiddag.

ik wordt gewoon mama, onvoorstelbaar.

maarre nog ideeen hoe ik het aan het mannetje duidelijk kan maken?
    hij is om 2:30 thuis vannacht

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Yesss angeleyes, volgens mij is dat een dikke positieve test hoor! Super Van Harte!

Leuk je banner hoor maar volgens mij klopt ie niet... hihi.. Zullen de hormonen wel zijn :)

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ja ik heb te hard "geschreeuwd";) Nu klopt je banner wel ja :)

Owww ik zou echt niet kunnen wachten tot half 3 vannacht... kzou hem bellen maarja das natuurlijk ook niet erg orgineel..

Hmm, die Sonja kep ook een pendel van Sonja voor oktober... zou t`dan ook zo zijn voor mij... spannend!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik vind het zo gaaf! en het gaat helemaal goed komen hier deze maand!

kunnen we weer wat ruimer zitten op de wachtbank, haha

5. Angel Eyes

haha ja ik zag het ik had hem op 2006 gezet inderdaad de hormonen. maarre als ze voor jou ook gependel heeft voor oktober dannuh blijf ik duimen voor je. ik hoop dat ze het ook goed heeft bij jou.

6. Angel Eyes

nee ik ga hem inderdaad niet bellen. ik wil zijn koppie zien als ik het vertel ofzo. hihi spannend man

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Angel Eyes
    Had je eigenlijk symptomen?..las ergens dat je eergisteren dacht ongi te worden..beetje buikkrampjes had.

Ideetjes voor je mannetje
    Pff..zoveel
    Blijf je op of ga je naar bed of wat...?
    Je kunt als je een witte kussensloop hebt er een mooi gedichtje op schrijven met een marker...een papa gedichtje van het internet halen bijv
    Jij kent je lief het beste en weet wel hoe je hem kan verrassen ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    was je al lang bezig?

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ja psies das ook wel weer leuk om te zien dan ja.... Zelf heeftie je nog niet gebeld dus? Goh zeg ben reuze benieuwd hoe hij zal reageren ;) Je houd ons wel op de hoogte he ;)

Niet om half 3 snachts natuurlijk want dan lig ik in mn bedje *LoL*

Ik heb al gelezen dat de pendels van Sonja redelijk uitkomen vorige maand en deze maand... Tsja ik moet nog 6 dagen wachten tot mn nod.... Duurt me allemaal wel wat lang maar geduld is een schone zaak ;)

10. Angel Eyes

nee dat is het gekke ik had geen syumptomen, sinds gisteren alleen rare spierpijn in mijn bil en heel erg pijn aan mijn boobies. Ik vroeg nog voor de gein als bilpijn nou eens een symptoom was haha. Vorige maand had ik echt wel symptomen, maar niet zwanger dus. ik had zoiezo veel krampen de laatste tijd ik ben zelfs doorgestuurd naar het ZH door mijn huisarts om te kijken of mijn cystes terug zijn. hihi gek he.

dat gedichtje zat ik ook aan te denken jah. ik blijf zeker wakker ik moet wel werken morgen maarjah boeit me ff niet
    ik ga ff zoeken voor gedichtjes

11. Angel Eyes

nou eigenlijk 2,5 rondes. we zouden in augustus ervoor gaan zeg maar. maar in juli waren we al niet heel voorzichtig meer als je begrijpt wat ik bedoel ;)

dus tsja 2 rondes officieel dus.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha, ik denk dat ik maar creatief om ga met de pendel van sonja... een positieve test in november... hihi... maar al wordt het november ook helemaal top

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je al een IK BEN ZWANGER topic geopend?

14. Angel Eyes

ik durf niet zo goed bij "ik ben zwanger" een bericht neer te zetten hihi straks is het morgenochtend negatief

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wij houden je wel bezig hoor een gedeelte van de avond dan dan gaat de tijd ook wat sneller Angeleyes ;)

En ach werken morgen, dat lukt vast wel nu je zo`n smile op je gezicht heb;) Die paar uurtjes minder kan je nu nog wel aan toch?

Voor november heb ik ook 2 pendels dus daar kan ik ook mee leven, maarja liever nu natuurlijk! *Grin*

16. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeah Angel Eyes, you go girl

Ontzettend gefeliciteerd. Gaaf man, gooi ook een beetje geluk onze kant op ;) :D

Geniet ervan.

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zo`n dikke streep negatief morgen? Nee joh dat kan volgens mij niet! Hup naar de "ïk ben zwanger"forum ;):):)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja hoor, we kletsen wel een paar uur verder... gezellig hoor

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ....Ik hoop eigenlijk dat Sonja er bij mij naast zit hoor, want januari vind ik nog zoooooooo ver weg. Maar beter laat dan nooit ;)

20. Angel Eyes

al het geluk wat ik nog over heb komt jullie kant op wel vangen he ;)
    DIt gevoel is onbeschrijvelijk! Ik gun dit iedereen
    Al is het nog onzeker natuurlijk. maarja toch. pffffff kan niet uit mijn woorden komen

Deel Deze Pagina