en nu ?? ten einde raad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door drenthemeisje12, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drenthemeisje12

5 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan iemand me helpen
    heb sinds een paar dagen hele pijnlijke borsten en tepels
    heel vaak moet ik plassen
    in de nachten en vroege ochtenden ben ik misselijk zonder neiging tot braken
    heb heel veel last van mijn onderrug.
    en al twee keer een negatieve test
    ik weet niet wanneer mijn nod is omdat ik 13 januari 2014 een miskraam heb gehad en nog niet weer ongesteld ben geweest .

kan het zijn dat ik te vroeg test ?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Oh meis wat naar.
    13 januari een miskraam; dan heb je echt te vroeg getest. Je lijf moet dan echt opnieuw op gang komen na zoiets ingrijpends. Beter is het om te wachten en te zien wanneer je volgende menstruatie is voordat je het opnieuw probeert.

Wacht het nog 2 weken af, doe dan nog eens een test en als je nog geen menstruatie hebt en de test is negatief; even naar de dokter.

3. drenthemeisje12

5 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 6 februari een echo gehad bij de gyneaceloog en daar was alles uit mijn lichaam en alles weer goed voor een volgende ronde maar heb nu zo ongelooflijk pijn aan me tepels ze gloeien me borsten lijken uit me bh te kruipen . maar de test blijft negatief . toch maar nog rustig afwachten ?

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zou nog even afwachten meis..

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als het op 6 februari allemaal schoon was van binnen, kon er op dat moment een eitje gaan groeien. ALS dat meteen is gebeurd (wat meestal langer duurt) zou je nu op dag 23 vd cyclus zitten dus nog 5 dagen voor nod, dus 5 dagen voor je kan testen.

Je bent hoe dan ook te vroeg.

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Vanaf de eisprong heb ik last van mijn tepels en borsten, dus ik koppel het zelf niet aan zwangerschap.
    Wie weet heb je net een eisprong gehad, misschien ben je nu nog enkele dagen te vroeg, dus hoe je t wend of keert, voorlopig even afwachten ;)

Succes :)

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Dat lijkt me een beetje te stellig. Ik werd steeds 4a5w na de mk weer ongesteld.

Ts, het kan tot max 10w duren. Nog even wachten, anders toch even langs de ha.

Deel Deze Pagina