Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me988, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ik weet het nu echt niet meer!
    Heb 5 weken terug miskraam gehad, na korte bloeding echo gehad niks te zien meer.
    Nu heb ik zaterdag een positieve zwangerschapstest gehad zondag weer en streep was donkerder dan zaterdag.
    Ik verloskundige gebeld weer hierover.. Zegt ze dat als ik geen menstruatie gehad heb ik ook niet zwanger kan zijn?? Dat het dan Miss nog steeds zwangerschap is? Ik heb echt idee dat dit een nieuwe is... Opnieuw erg zere borsten veel honger en moe. In de tussentijd dit niet gehad. Over twee weken een echo!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zover ik weet kun je gelijk na een (v)mk weer zwanger raken.
    Of dit bij jou ook het geval is weet ik natuurlijk ook niet helaas, maar gun het je wel.

Heb je in die 5 weken wel nog getest of de test wit werd?
    Hoe positief is de test nu? Echt goed donker?
    Want als het geen nieuwe zwangerschap is kan het ook nog dat er iets is blijven zitten.
    Ik wil je absoluut niet bang maken, maar een oplopende streep betekent toch meestal iets.

3. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Nee niet getest daarna meer, inwendige echo gehad en daar was niks meer op te zien.. Leek mijn genoeg duidelijkheid

4. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hihi echt heel vreemd dat de vk dat zegt!! Na mn eerste mk had ik 4 weken later een positieve test en 8 maanden later was mn dochter geboren.

5. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ik hoop dat t bij mijn toch ook positief is!!

Deel Deze Pagina