wat kan dit zijn.

Discussion in 'Zwanger worden' started by misty33, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misty33

misty33 Lid

Sep 14, 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hallo

ik heb een vraagje ik heb sinds 2 dagen ontzettend veel last van waterige afscheiding maar tevens ook een branderig gevoel van onder wat kan dit zijn moet ik nu naar de huisarts of is het een zwangerschapssymptoom? wie heeft dit ook al eens meegemaakt. groetjes misty33

2. Lente1988

Lente1988 Lid

May 26, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij toch een bezoekje aan de huisarts waard...
    Denk toch een blaasontsteking, sorry.
    Laat even weten hoe het afloopt!

3. misty33

misty33 Lid

Sep 14, 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hallo bedankt zal eens bellen met de huisarts alhoewel ik denk dat het geen blaasontsteking is want ik heb geen pijn tijdens het plassen maar ik kan altijd raad vragen bij de huisarts iemand die ik kan zei dat het ook een zwangerschapssymptoom kan zijn omdat ik meer klachten heb dan alleen dat ik heb last van hoofdpijn gevoelige tepels erg moe zijn meer eetlust en steken in de buik dus nog even afwachten tot vrijdag.

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dat branderige gevoel klinkt niet goed, naar mijn mening. Ik heb wel ooit gehoord van een drukkend gevoel bij zwanger zijn....
    Als het toch een blaasontsteking blijkt, denk ik dat het niet verstandig is om te wachten tot vrijdag.

Vergeet niet dat het ook én... én .... kan zijn. Stel dat je zwanger bent, dan moet je lichaam hard werken. Je weerstand is dan misschien wat minder.... dus een kwaaltje ligt snel op de loer.

In goede gezondheid zwanger worden of zwanger zijn is zo belangrijk... dus bij twijfel altijd naar de huisarts. Voel je niet schuldig als het uiteindelijk niets blijkt te zijn

Share This Page