Wie herkend dit? Hellup

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doosje31, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkend iemand onderstaande....

Zal het zo goed mogelijk beschrijven, hopelijk herkend iemand dit, snap er niks van :(

Ben in aug gestopt met pil, laatste ongesteldheid was dag 1 op 2 dec, volgens mijn cyclus, 27 27 25 26 zou ik rond de 29e ongesteld moeten worden... Zit dan op dag 27. Volgens de calculator op deze site zou ik afgelopen weekend innesteling hebben. Gebruik geen ovu testen.

Nu dit, vanaf zaterdag hele dikke buik gekregen, zondag ook heeeeel moe, viel zo in slaap op de bank, anders nooit. Maandag nog dikkere buik en die zit er nog. Vandaag ook down en beetje kort en chagi, en pijn in onderrug. kreeg straks iets een vlaag misselijkheid, heel kort maar. Maar die buik, lijk wel 3 maanden zwanger 8) Mijn vriend zei al, volgens mij zit er iets in, maar dat zou je nu nog niet kunnen zien toch?

Kan nog niet testen, snap er niks van.

Hellup !!!!

Thanks

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als je zwanger bent (wat natuurlijk best goed kan :) ) krijg je vaak in het begin veel last van je darmen, en dus een opgezette buik...... Ik zeg: TESTEN!

3. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan nog niet toch?
    4 dagen voor je nod max toch???

Oh ja, ook last van scheetjes laten :D en veel kakken, sorry

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh ja, daar zit je natuurlijk ook mee. Ik zag staan 'dag 27' (beetje half gelezen, sorry), dus dacht dat je er al bijna was... Tja, als je een voorraadje goedkope testjes in huis hebt zou je 't al kunnen proberen ;), maar anders zou ik idd nog ff wachten tot die 4 dagen voor NOD.

Oh, en dat in slaap vallen op de bank/voor de tv: had ik kunnen schrijven! Zo bizar... Voelde ik tijdens GTST gewoon steeds mijn ogen dichtzakken, hahaha! En wat ik ook heel erg had was dorst! Kon de kraan wel leegdrinken en dan nog dorst hebben. Volgens de VK kwam dat doordat je tijdens een zwangerschap meer vocht nodig hebt. Had er nog nooit van gehoord, dus kon het ook achteraf pas plaatsen :)

Nou, meis, sterkte nog een paar daagjes! Ik ga voor je duimen voor een dikke vette streep (over 3 dagen, dus, haha)

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik wel, zal het ff doen meteen

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    door de hormoonveranderingen gaan je darmen trager werken.. veel lucht en uitzetting tot gevolg, met als leuke bijwerking.. een dikkere buik.. voor de rest klinkt t goed meid.. spannend..

7. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet t ook niet, vind het een beetje eng, maar heb net plasje gedaan, heb test naast me liggen, ff wachten nog, maar kan nog niet pos aangeven lijkt mij

8. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang moet je wachten, is nog omo wit, nu 5 min geleden

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dan ben ik bang dat ie nu nog ff wit blijft.... moet je toch nog ff wachten tot die 4 dagen voor NOD :( Sorry!
    Zou wel erg leuk zijn geweest. Ik blijf zeker duimen!

10. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dit gaat em niet worden, maar vind het wel apart, die buik, echt niet normaal. Soms heb je dat wel eens een dag of hooguit 2 dagen, maar dit duurd te lang.... Vind het doodeng eigenlijk.... Maar wel super hoor, begrijp me niet verkeerd, we willen dit graag, maar het wordt de 1e, en ik snap mijn lichaam nu niet, heel apart. Hoop dat meer mensen met zo'n buik hebben gelopen voordat ze wisten dat ze zwanger waren, die onzekerheid, die iedereen zowat hier heeft, bah !!!
    maar goed, begrijp wel dat het positief is, hopen dan maar

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Als je nu een duidelijk streepje zou hebben is dat uitzonderlijk...dat ie nu omo wit is.. (ook bij zwangerschap) is normaal hoor.. geduld geduld.. lastig he....

Succes meid

12. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    heb ook last van een dikke opgezette buik (al een week of 3) denk dat het ook een beetje ontpillen is! Natuurlijk hoop ik dat die symptomen duiden op een zwangerschap !! en dat je met oud en nieuw positief kan testen hihi

maar sinds vandaag zie ik super veel bruine (moeder) vlekjes... dat is heeeeel raar!!!! kan er wel 20 bij tellen.. brengt me weer aan het twijfelen

13. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal bij mij niet ontpillen zijn meer....
    En heb een mega buik, kan mijn spijkerbroek haast niet meer dicht krijgen, is echt geen grap! Opgezette buik is bij mij anders, dit knalt echt naar voren

Waar zitten die vlekjes?
    Wanneer moet je ongi worden?

14. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Jeetje je broek al niet meer dicht krijgen.. dat klinkt wel positief.. is hij bij jou sochtends ook gewoon plat en in de loop van de dag dat hij bolt? net boven je schaambot? dat heb ik namelijk ook als ik ga zitten is het ook een bolletje raar he ! brengt je zo aan het twijfelen..

Die vlekjes zitten overal op mijn armen.. buik.. en borsten echte moedervlekjes gewoon al.. die ik normaal nooit had .. ja een paar maar nu wow ! ik ben eind oktober gestopt met de pil daarna mijn bloeding gehad.. toen 6 december bruin bloed verlies gehad & een beetje rood bloed bij plassen.. zou een innesteling kunnen geweest zijn .. anders moet ik pas begin januari weer ongi worden ..

pff frustrerend allemaal hé

15. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    :):):)

16. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    nou succes met afwachten en hopelijk een positief bericht ! !!!
    Succes meid

17. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook !!
    Duim voor iedereen hier :)

18. Doosje31