NOD op kerstmis?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BolBuikje34, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn NOD valt waarschijnlijk rond of net na de kerst!
    Maar wij doen wel pas voor het eerst mee!

Spannend!!! :)

Groetjes, Duckertje

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn Nod zit op de 17e. Maar wil pas testen op de 24e... ik ben nog maar net van de pil af en weet dus eigenlijk niet zo goed hoe mijn cyclus loopt. De afgelopen twee keer was het 37 dagen. Ik ben deze maand voor het eerst gaan tempen en tot nu toe nog geen ei in zicht..

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Mijn NOD is 25 december, dus 1e kerstdag. Ik realiseerde het me eigenlijk pas door dit topic! 2e kerstdag ben ik ook nog jarig. Ik krijg dus óf een fantastische kerst, óf een kerst met een beetje een verdrietig randje... In dat geval is het wel fijn dat ik die dagen lekker veel afleiding heb!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oh jakkes ik zat net even te kijken maar mijn NOD valt ook rond kerst :( Vind ik helemaal niet leuk ;) Mits ik zwanger ben natuurlijk... maar ja... als het niet zo is...

5. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    Hoi, mijn nod is 17 dec uit mn hoofd. Ik zit pas in de 2e ronde maar toch.. Hoop ik op goed nieuws. Hoe lang zijn jullie bezig? Ook zo ongeduldig??

6. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi hoi,

Mijn NOD is rond 31 december!!!! Spannend...
    Ik zie er ook tegenop, omdat ik de afgelopen drie maanden teleurgesteld ben.... en elke keer dacht ik dat het raak was! Dus nu maar zo objectief mogelijk deze testronde in!!
    Succes allemaal!!

Groetjes, Pinda83

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hier een NOD op 23 december, als cyclus weer een beetje de oude is tenminste... Eigenlijk vind ik het maar niets dat het rond kerst valt, tis ronde 8 ongeveer en ben afgelopen keren toch wel wat verdrietig geweest dat het niet gelukt was... Maar ja. Hopelijk is het me in elk geval wel voor de kerst duidelijk. Het zou wel een heel speciaal cadeautje zijn ;).

8. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Mijn NOD rond 21/22 december, kan een hele leuke kerst worden, maar als het weer niet is gelukt heb ik die dagen voor kerst nog wel even nodig om om te schakelen hoor...

Wat wel grappig zou zijn, als je het net weet en dan moet je tijdens het diner doen alsof je ineens neit meer van een lekker glaasje wijn houdt ;) Of je een kerstdiner blijkt te bestaan uit rauwmelkse kaasjes, carpaccio, rood vlees en tiramisu, haha. Ik zie mezelf echt niet aan de hele familie (inclusief ooms/tantes en neven/nichten) vertellen dat ik net een positieve test heb, maar ja...

9. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Heb ik effe mazzel dan :D Ik eet geen vlees en lust geen kaas. Tsja de wijn word moeilijker want ik drink graag een glaasje wijn. (Een half glas. Kan niet goed tegen drank) Maarr...ik moet eerst maar eens een positieve test zien te krijgen dat lijkt me moeilijker.
    pinda83,oudjaarsavond,sjees!

10. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand wiens volgende nod met kerst zal gaan komen... Ik ben dan nu nog niet ongesteld dus zit nog op het wachtbankje...Maar ben er 100% van overtuigd dat ik door ga nar de volgende ronde....Iedereen heel veel succes deze maand!!!

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hier nod vanaf eertste kerstdag.

Ik zie het maar zo of het word extra speciaal en anders genoeg eten drinken en slechte dingen in de buurt om weer uit je dalletje te klimmen.;).

12. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Idd wuppie! Mocht het geen kerstcadeautje zijn dan kan je altijd nog genieten van t lekkere eten&drinken en vooral veel familie en vrienden!

Ik mag de 24e testen.. Mocht t raak zijn moeten we t wel meteen vertellen tegen de familie diezelfde avond.. Ik zonder wijntje tijdens de kerst is anders onmogelijk haahha!

13. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hier nod de 27ste... Net na feestdagen dus... lekker die spanning..........

14. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland

Hoi Bolbuikje,

Tja, lekker getimed he? Balen, want of: met een test tussen de oliebollen door, of: ziek in bed door ongi (wat ik vaak heb) Wat'n bak he? (Twente...:)

Succes deze maand!

15. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat het idd een vervelende avond is! Vooral als je ziek word van je ongi. Heb ik trouwens ook hoor,altijd mega veel buikpijn. Jij ook succes!

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ja...nou, ik heb ook NOD de 25e, maar drink nooit en we gaan gourmetten. Dus voor mij geen enkel probleem. En wij zijn met 12 personen, dus het zal ook niemand opvallen als ik nu bepaalde dingen niet zal eten. Een kennis waar wij vorig jaar oud en nieuw mee hebben gevierd bleek achteraf toen ook net zwanger te zijn, maar zij heeft de champagne bij de planten in gegooid...ook nog een tip natuurlijk haha. Of gewoon zorgen dat je de bob bent..?
    Dan maar wel hopen dat het raak is natuurlijk en je niet ziek van de ongi in bed ligt...

17. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook NOD op 26 december. Er staan maar liefst 5! kerstdiners in de planning voor de komende weken. Durf niet echt te drinken of rood vlees te eten ed, dus wordt weer een hele toer. Vind het altijd zo balen als al het gedoe dan achteraf voor niks geweest blijkt te zijn.... Maar goed, het zou natuurlijk ook raak kunnen zijn en dan hebben we het mooiste kerstcadeau gekregen wat ik kan bedenken!
    Bij ons tweede kindje heb ik overigens al een week voor mijn NOD positief getest, dat was op 23 december, dus misschien ga ik dit keer stiekem wel een testje doen op de 24e :)

18. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Ook ik zou mijn NOD op 24 dec hebben, als mijn cyclus 28 dagen is. Hopelijk is het een zalige kerst, maar heb vooral schrik voor een teleurstelling op kerstavond. Dat zou enorm opvallen, want ik vind kerstmis zalig. Maar duimen dat het raak is dan...

Iedereen op roze deze maand!!!

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mijn NOD is naar 21 december gegaan ipv. 23 december daar ben ik wat blijer mee (ivm testen eventueel)

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Trouwens.. zit me te bedenken als de ongi doorkomt (wat ik diep in m'n hart niet hoop!!) dan zit ik weer met flinke buikpijn hier kerst te vieren whahahahaa lekker hoor.. ;)

Deel Deze Pagina