Hier wel gisteravond opeens: gisteravond brak het zweet me uit had het benauwd krijg ik me toch een steek in m'n baarmoeder toen voelde ik druppels ik ben gelijk gaan kijken.. had wat oud rozige kleur bloed (is niet echt bloed maar heel gek kleurtje zoals deze lettertype kleur) 2 druppels maar goed en dat 4 dagen voor NOD? Vanmorgen werd ik wakker niks meer te zien en wel een zeur gevoel onderin. Ben toen maar gaan douchen en heb toen maar een inlegkruisje gebruikt maar er komt niks op terwijl ik het voelt druppelen en zeuren af en toe. Weer wat nieuws dus! en jij??
Hier geen klachten op 5dpo 6dpo heftige kramp en lage rugpijn tot eind vd middag.. Vandaag 7dpo weer helemaal nergens last van.. Dat rozeverlies zou weleens een goed teken kunnen zijn toch? Zit je nu op 10dpo? Tussen 5&10dpo nestelt een vruchtje toch meestal..
Spannend allemaal! Wanneer is jou NOD? over 7 daagjes? Dat zou kunnen! Ben echt bang dat de rode duivels los breken hier elk moment pfff wat een onzekerheid blijf nog even op het wachtbankje wachten. Heb dit trouwens nog nooit gehad zo'n kleine bloeding (niet echt bloeding te noemen) voor NOD. bah hele tijd al buikpijn ook haha we doen het er maar mee! Ja 10 DPO, vandaag 11 DPO als ik dinsdag mijn ongi zou krijgen dat zit ik op dag 14.
Mijn nog is vrijdag de 24e.. Hopelijk sochtends een positieve test in handen.. Dan de hele dag werken en mondje dichthouden haha.. Savonds tijdens het kerstdiner moeten we het meteen opbiechten als t zo is.. Ik zonder wijntje is namelijk een rariteit!
Hmm dat is idd nog wel vroeg denk ik. Maar een week vantevoren voel ik vaak al krampjes. Hoop niet dat mijn LF te kort is,meestal is die trouwens maar 10 dagen,schijnt dat dat net goed is Sugarblossom,het klinkt mij echt als een innesteling in de oren hoor!
Hier ook op 1e Kerstdag, maar ik ga van het ergste uit... heb een verminderde weerstand doordat ik in de fase tussen sprong en innesteling een buikvirus + griepje had (en nog heb). Ook al was het gelukt, dan heb ik 'em er wel weer uitgeniest denk ik, haha. Succes allemaal.
@mams87 Wow een dag voor kerst echt super spannend we gaan maar gauw hopen dat we het kunnen opbiechten he? ^.^
Wat bedoelen ze precies met LF? is dat niet zo iets als een snelle eisprong ofzo of een korte LH piek? Ik ben benieuwd of het dat is. Kijk echt steeds in m'n inlegkruisje of er rood bloed komt. Af en toe wel nog die gekke oud roze kleur maar dat is maar net 1 veegje. Als ik naar de wc gaat dan komt er daar weer geen bloed op het papiertje. Buikpijn is wel minder geworden weer alleen nu weer knallende hoofdpijn maar heb vanmiddag niet echt wat gegeten misschien dat het daar door komt.
Helemaal geen klachten *snik snik* Moet nog ongeveer 4 dagen wachten. Het kan best raak zijn maar ik denk het niet. Dat vind ik wel verdrietig zo met de kerstdagen. En jij mams87?
Ik kreeg 4 dagen voor NOD die bloeding he? was dus geen innestelingsbloeding want werd gister (op maandag) hartstikke ongesteld!! Helaas.
ik heb mij nod dag de 27ste allemaal erg spannend! oja ben nieuw hier en we hebben al een dochtertje van 3 en half
misschien kan ik dan ook deze vraag aan jullie stellen. ik was 21 nov ongi geworden toen was ik begonnen met de pil die heb ik 3 a 4 dagen geslikt toen gestopt 1 dag geen ongi gehad toen paar dagen wel vandaar dat ik nu vanaf 28nov reken in plaats van 21. vanaf donderdag 2 dec zijn we echt bezig voor een 2de
Hallo allemal, Ik ben nieuw hier en mijn NOD is de 24ste. Zitten in ronde 7 en heb me nog nooit zo ellendig gevoelt als nu. Mijn borsten doen ontzettend pijn, heb de hele dag ongikrampjes, en ben er niet voor uit te branden...Zou het dan eindelijk raak zijn...?
met de vroege zwangerschaptest zou je dan toch kunnen testen ? is 4 dagen voor de verwachte menstruatie hopelijk is die positief