hoihoi.. zijn er meer dames die erg veel last hebben van hun menstruatie? ik maak me een beetje zorgen dat er misschien wel eens iets mis zou kunnen zijn.heb veel klachten tijdens deze dagen en weet niet goed wat ik ermee aan moet. -acute aanvallen van kramp(baarmoeder) die ervoor zorgen dat ik naar de wc moet rennen omdat ik mijn eten niet binnen kan houden. -hele dag misselijk,wat ervoor zorgt dat ik weinig eet/drink gedurende 3 dagen. heeft iemand hier ervaring mee? kan iemand mij hierin adviseren wat ik er eventueel aan kan doen.word er gek van.de huisarts wimpelt mem af met paracetamol. zou natuurlijk wel fijn zijn als ik die dan binnen zou kunnen houden!! hoop op reacties....
Ik heb zelf ook vaak kramp bij de baarmoeder tijdens mijn menstruatie in het begin als het nog niet echt op gang komt je kan alive feminax nemen als ik het goed typ. dit is voor menstruatiepijn en werkt bij mij wel goed. heb het de laatste tijd niet meer nodig maar mocht de nood hoog zijn. Over het misselijk zijn etc, dat had ik niet, ik zou voornamelijk licht verteerbaar voedsel eten, het kan zijn dat het los staat van elkaar, mocht het aanhouden gewoon weer langs bij de huisarts en net zolang zeuren tot dat ze actie ondernemen geloof me dat is echt nodig anders kwam ik ook geen stap verder bij ze! ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt.
Eeehhhmm.... Menstruatie-klachten zijn toch niet hetzelfde als NOD-problems?? Of ben ik nu heel blond...?