welke ronde zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by devil81, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hoi Hoi,
    Ik vraag me eigenlijk af, er word nl niet echt veel over prijs gegeven, in welke ronde waren jullie zwanger, en hebben jullie in de ronde dat je zwanger was enorm veel geklust, of gewoon 1 a 2 keer per week??

XXX

2. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    hier in ronde 10 zwanger een keer of 2/3 geklust per week
    wij deden het als we zin hadden en op komando we voelde ons daar niet prettig bij we hadden zo iets van het komt waneer de tijd daar is

succes
    groetjes femke

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey ik denk dat dat bij iedereen heel verschillend is, sommige zijn gelijk zwanger en bij andere duurt het wel een half jaar tot een jaar, en soms nog langer...

zit zelf in ronde 2 en wij klussen rond mijn ei wat vaker dan de rest van de maand. rond mijn ei om de dag..en daarbuiten soms 1 en soms 2x in de week!

xxx

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    De allereerste keer werd ik zwanger in ronde 3, helaas een miskraam met 10 weken.
    De tweede keer werd ik zwanger in ronde 2 (na de miskraam dus), dit werd een gezonde dochter die nu al 11 jaar is.
    De derde keer zwanger in ronde 1, een gezonde zoon van nu 9.
    De vierde keer zwanger in ronde 4, een gezonde dochter van nu 6, bijna 7.
    De vijfde keer zwanger in ronde 2, helaas een vroege miskraam. Na die miskraam heb ik intussen een ronde gehad en verder is het nog afwachten...

Wij hebben nooit vaker dan twee tot driemaal per week geklust... Uit ervaring weet ik dat dit ook weinig tot niks uitmaakt. Er zijn momenten geweest dat ik niet zwanger was en vaker had geklust en bij mijn zoon was het in de eerste ronde raak met slechts één keertje klussen.

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Voor mij de 6e ronde en 3 dagen voor ei alleen geklust. Een echte toevalstreffer ;)

6. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Leuk dat jullie allemaal zo snel gereageed hebben,
    en niet verschrikkelijk lang geduurd voordat de meeste van julllie zwanger waren/zijn!
    Wij klussen gemiddels zo'2x per week, en door mijn onregelmatige cyclus weet ik niet precies wanneer mij ei is, maar als je in de vruchtbare periode klust, blijven de zaadjes langer leven ivm cervixslijm, dus denk idd dat gemiddeld 2x per week voldoende moet zijn!!!
    XXX

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Bij mijn dochter hadden we rond het ei wel heel flink geklust, was toen in ronde 2 zwanger. Nu klussen we om de dag (vooral de komende week) omdat ik echt mn ei niet wil missen. Maar mn mannetje vind het ook absoluut niet erg. Hij hoopt ergens ook dat het nu weer zo snel gaat, maar daar kan je helaas niks van zeggen. Al heb ik wel een heel goed gevoel, net als bij mn eerste.

Liefs,
    Duveldraakje

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leuk om dit eens een beetje duidelijk te krijgen.. hahaha kijk toch bij iedereen even hoelang bezig en in welke ronde zwanger; dus goeie zet Devil81!:) Was ook wel benieuwd..
    Nu maar hopen dat het voor ons ook snel raak mag zijn, want er zijn ook zat dames waarbij de weg helaas niet zo makkelijk is..

Ik hou goede hoop (zit ook pas in ronde 1;))

9. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey!
    Ik was in ronde 6 zwanger geworden, de eerste ronde dat ik deed tempen. Wij zaten ook zo rond de 2 a 3 keer per week.
    Succes!

Share This Page