NOD rond 16 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by MC86, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    okee, hier deelt iedereen dus dezelfde mening over die pillen, ik ben toch al niet van pillen slikken, alleen als t echt moet.
    ik eet voldoende vers fruit en groente, en ben veel buiten en in beweging, dus dat moet goed komen. ga ik er dus niet alsnog mee aan de gang.

@mc en fafa, balen hoor, durf t bijna niet te zeggen, maar mijn ouders en schoonouders zijn dit jaar beide 40 jaar getrouwd......

en nu maar hopen dat wij een mooi huwelijkskado voor ze hebben hihi, mijn ouders krijgen er iig al een, want mijn broer en schone zus hopen in november hun wonder in de armen te sluiten, maar we zouden heeeeel graag samen zwangeren (schoonzussie is ook mijn beste vriendinnetje)

@shaida, spannuuund, je bent de eerste op t lijstje zeker ?
    ik had vorige maand meteen na ei gespannen borsten, en last van duizelingen als ik opstond. rond innesteling hele dikke blauwe ader op borst, en ook duidelijk grotere borsten als normaal, maar helaas mocht t toch niet zo zijn. zijn wel dezelfde dingen die ik bij de eerste ook had.

2. Shaida

Shaida Bekend lid

Dec 23, 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Fioontje, kan moeilijk iets erover zeggen he? Tot aan mijn NOD blijf ik zoeken naar tekenen van mijn lichaam waarmee ik een bevestiging kan krijgen. Wij gaan voor onze 1ste. Heb wel al een mk gehad. Maar toen was het zo anders. Was er helemaal niet zo op voorbereid of gefocused. Was 1ste ronde al zwanger. Toen had ik overigens ook geen klachten.
    We wachten het rustig af.

3. Shaida

Shaida Bekend lid

Dec 23, 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok ben een beetje in de war meiden.. heb sinds een half uurtje last van enorme steekpijnen rechtsonder.. misschien toch nu mijn eisprong?? dacht dat het al was geweest , maar goed.. Heeft het dan nog zin om vanavond te "klussen"... of ben je dan sowieso te laat

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    kan nooit kwaad toch?? beter het zekere voor het onzekere haha...en je moet ook klussen als de eisprong al is geweest hahahahahah!!

5. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey ladies

hoe is het hier? vandaag 2 ovutesten gedaan maar nog geen positieve:( maar temp was wel aardig gedaalt 36.3:( dus snap er niks van maar goed we klussen verder. heb morgen ook pas mijn ei sprong!

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    Ik wil graag meekletsen. Mijn eisprong is al geweest, vanochtend is mijn temperatuur gestegen. Ik zit nu in mijn 6e ronde, al is dit pas de 3e ronde dat ik een eisprong heb. Mn NOD zit op 13 april. Ben benieuwd of het wat gaat worden! Iedereen veel succes :D

7. fafa

fafa Niet meer actief

hallo minkie, welkom hier!

ben wel benieuwd waarom je zegt dat je nu pas voor de 3e keer een eisprong hebt gehad? Zit je in de MMM?

8. fafa

fafa Niet meer actief

hier trouwens net een ENORME prop slijm (lekkere details)... misschien van het potje seks van gisteren, anders heb ik een vroeg ei. We zullen zien...

9. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ allen die daarop gereageerd hadden ;): Ja, s*cks idd dat m'n ouders uit elkaar zijn gegaan.. En dat na 31 jaar huwelijk! Het was vreselijk onverwacht en heb mezelf echt door een hel gesleept toen ik het hoorde! Het is inmiddels net een jaar geleden dat ik het hoorde, en voel me alweer stukken beter hoor! Vind het alleen jammer dat ik vooral mijn vader zo weinig zie.. En ik mis het 'gezinnetje' wel dat we vroeger altijd waren (de afgelopen jaren eigenlijk niet meer..)

Maar nou weer over op de leuke dingen! Zo hier en daar lees ik al over eitjes die misschien al gesprongen zijn, leuk! Ik had gisteravond een mooie ovulatietest en we zijn meteen aan de klus gegaan, maar geen idee of het eitje al is geweest. Voelde gisteravond een beetje pijn, dus het zou kunnen dat ie vannacht is gesprongen en dat ik het in mijn slaap niet heb gevoeld. Of de pijn komt vandaag nog.. Balen, want heb weer een druk programma!

@ fafa: kan je dat hebben, zo'n prop slijm, van je eisprong? Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad :D

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ook druk aan de klus?

10. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Even een update van het lijstje:

NOD:
    11 april: westerlo
    13 april: Minkie86
    15 april:
    Klein wondertje, Vlinder3,kristel79

16 april: MamaCharlotte86,niki86, anoniempje 1985
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75
    18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje
    19 april:
    20 april: Vlinder27
    21 april: Fioon
    22 april: Truus21
    23 april:
    24 april: Tricia82, Anita85

Eisprong & ronde:

28 maart - westerlo
    31 maart- kristel79 (ronde 16)
    1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 )
    2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), anoniempje 1985 (ronde 4), niki86 (ronde 4)
    3 april - Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje)
    4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.
    5 april - Habeebah(ronde 2)
    6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje
    9 april - Truus21 (ronde 5)
    11 april - tricia82 (ronde 2)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    @fara, Zo'n slijmprop kan van de ovulatie zijn maar je kunt het ook hebben door het klussen....Afwachten dus meis.

@mamacharlotten, Dat missen van het gezinnetje kan ik goed begrijpen meis....Het is ook ineens allemaal zo anders.
    Ikzelf heb 9 jaar geleden mijn vader verloren, ik weet het heel anders maar ook het missen van het gezinnetje bij elkaar.

12. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    Heey,

Dit had ik dus ook.. Donderdag om 6uur middag geklust..

Vanochtend om half 6 ochtend veel slijmverlies en beetje bloed maar eisprong moet eigenlijk nog 2 a drie drie dagen later komen...

13. Miranda

Miranda Bekend lid

Jun 6, 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    sjonge jongen........... heb niet alles terug kunnen lezen, maar wil iedereen die nieuw is welkom heten. ben zelf niet heel veel op de computer want heb het te druk met andere dingen maar dan valt het niet mee om alles terug te lezen. begreep dat er sommige al in spanning zitten over wel/geen eisprong en verliezen van slijm proppen???? ja dames de spanning gaat weer beginnen. zou het deze keer raak zijn....????
    Succes iedereen.

14. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Voor mij ook NOD in april.
    Ik denk rond 19e, maar mijn cyclus is niet echt regelmatig dus is altijd weer afwachten.
    Ik ben de 19e ook jarig, dus zou wel een leuk cadeautje zijn!
    Groetjes

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is spannend hier zie ik. Positieve ovutesten, eitjes.. Succes allemaal!

Hier nog geen positieve ovutest, dus we wachten af..

@Handbalster, welkom! Zou inderdaad een leuk cadeautje voor je zijn!

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

Oct 18, 2009
    1,116
    1
    38
    @Fafa Nouja, zit een beetje in het voorportaal van de MMM, ben wel al 2x bij de gyn geweest en er zijn wat onderzoeken gedaan, en 10 april hoor ik bij de fertiliteitsarts de uitslag. Maar daarom ben ik nu extra blij met mijn ei!

Ohh wat spannend weer, positieve ovutesten en slijm in de gaten houden.. Ik merkte het zelf nu omdat ik de avond ervoor ineens enorm draderig slijm had. Het was ook echt maar 1 avond. De dag erna begonnen mijn borsten pijn te doen en toen was het helemaal duidelijk!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zo daar ben ik eindelijk weer:D

Idd spannend hier,veel eitjes of eitjes onderweg!
    Ik zou morgen mijn eisprong moeten hebben maar ja,zeker weten doe ik het ook niet:) We zien het wel!
    Succes iedereen!

18. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom me hier ook aanmelden als dat mag :)

Ik moet mijn ei nog gaan krijgen..dacht dat ie eerder zou komen maar hij is nog niet gesprongen (reuze ei??) :D

Mijn lf is altijd max 14 dagen en minimaal 11..dus ben benieuwd..verwacht dat ik vannacht of morgen mn ei krijg, dus dat ie dan springt..afwachten :D

spannend voor veel meiden nu, leuk om te lezen over al die eitjes die onderweg zijn enzo, haha :D

19. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

nou ik snap er niks meer van nog geen positieve ovutest temp wel weer omhoog van gister 36.3 naar vandaag weer 36.5.
    de test was wel donkerder. heb helaas geen ovutestje meer krijg ik morgen weer heb vanmiddag mijn laatste opgemaakt!!!

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier beginnen de ei tekenen ook al te komen. tenminste dat denk ik, ik begin weer wat last van steken te krijgen in boobs. had ik vorige maand ook, dus denk dat t van ei is. zat net ff met de calculator te spelen, als t nu lukt zijn we dus met paas aan t klussen voor een kerstkindje haha

Share This Page