He meiden, Ik meld me vandaag ook weer even tussen alle bezigheden en drukte in Ik heb vandaag ook wel weer veel pijntjes in de onderbuik, maar nog niet mijn inmiddels welbekende eisprongpijn gehad. Misschien dat ie vanavond nog doorzet? Of anders vannacht? Zo voelt het wel een beetje. Vanavond gaan we dus nog wel even aan de klus waarschijnlijk De laatste shot dus, whaha! Klus-ze allemaal! Idd paas-klussen voor een kerstkindje
@MamaCharlotte: voor jou ook je vruchtbare dagen! Hihi,ikke ook! (Als mn cyclus een beetje klopt) Wij hebben net ook nog even snel geklust,je weet maar nooit he! Heb jij al vruchtbaar slijm? (Sorry,ik weet het..genante vraag) Ik had net na het klussen wat lichtroze op de tissue zitten,ben benieuwd wat dat was. Jij een idee? Het kan ook zijn dat hij mij geraakt heeft natuurlijk maar normaal heb ik het nooit! Ik heb tegen mn vriend al gezegd dat we het weekend gewoon nog door moeten klussen voor het geval mn ei later is. Stel je voor dat je m mist,dat zou zonde zijn! Ow ow,wat spannend allemaal! @Vlinder3: Lekker gewerkt? Is het laat geworden? Iedereen een fijn weekend en lekker veel paaseitjes eten!!
ik heb precies wat jij hebt pluis81.. d8 dat ik dus al me eisprong had gehad door dat vele slijm en beetje bloed maar vandaag had ik weer veel slijm .. dus ik weet et allemaal niet meer, is ook nieuw voor mij allemaal..
@Habeebah: Dan maar hetzelfde doen als ik,extra "breed" klussen Succes ermee meid! Ik ga nu maar eens naar bed,krijg vierkante ogen van het beeldscherm Truste!!
Goedemorgen lady's @Pluis, mwah viel mee ik was om half 11 thuis. Het was niet druk, dus waren ook om 10 uur dicht....Lekker. Nu lekker 2 daagies vrij....Heerlijk Hoe gaat het met alle 'klussers' hier??
@ Pluis & Habeebah: je kan bij je eisprong ook een heel klein beetje bloed verliezen, dat zou het kunnen zijn. Of iets te ruig geweest met klussen, dat hij een bloedvaatje heeft geraakt? Komt ook voor hoor! Ik denk dat het voor een innesteling nog wat vroeg is. Maar slim om idd lekker breed te klussen Niet vervelend toch? Wat betreft mijn vruchtbare slijm: ik heb echt geen idee eigenlijk. Het is me tot nu toe nooit opgevallen of ik het had. Ik dacht gisteravond bij de seks van wel (kon er draden van trekken), maar ik had gewoon zin.. Geen idee of vruchtbaar slijm er ook alleen kan zijn bij de seks. Maaaar goed! En ik weet nog steeds niet of mijn eitje nou al geweest is. Ik denk het wel, want de tests kregen duidelijk een piek. Maar dan zou dit de 1e ronde zijn waarbij ik niet krom heb gelegen van de pijn! Misschien was ie er vannacht wel!
Nou mijn dag begon eindelijk eens een keer goed....Rijd er een tegen mijn auto aan:x Ik hoorde een klap en keek naar buiten en zag heel de auto heen en weer gaan....Ik vloog naar buiten want ik dacht dat die vent door wilde rijden. Ik klop op zijn raam en riep: Stoppen!!!! Hij ging zijn auto wegzetten en kwam even mee naar binnen om de schadepapieren in de vullen. Heel het rechter voorscherm heeft schade, gelukkig wordt het gemaakt maar ik wordt altijd echt mega:x als er iemand tegen mijn auto aan rijd. Maandag dus even naar het schade-herstel bedrijf om de schade te laten berekenen en een afspraak maken om te repareren....ben benieuwd hoelang ik mijn toetoe kwijt ben. Zo dat moest ik ff kwijt.
Balen, Vlinder!! Dat zijn idd geen leuke dingen.. :x Waar was je dag wel goed mee begonnen dan? Een fijne klusbeurt? Haha! Ik heb nu trouwens ongesteld-buikpijn, waarom echt?!?! Lekker irritant weer, stomme buik!
Vlinder, wat balen zeg! Leuk begin van je dag.. Nou hopelijk ben je je auto niet te lang kwijt om hem te laten herstellen! MC, Buikpijn is ook niet leuk.. Misschien toch van je eisprong, dat die er nog wel aan zit te komen?
@ vlinder balen zeg van je auto hopen dat hij snel gemaakt word! nou heb eindelijk een posi ovutest hoor! dus mijn iesprong moet nog komen hahaha nog maar even door klussen dus dus nu maar wachten wanneer me temp omhoog gaat!
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje. 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2) mezelf toch maar even veranderd!
@Annoniempje, veel plezier met klussen! Hier ovutesten ook bijna positief dus hopelijk zit ei er hier ook aan te komen.
hallo dames, allemaal druk aan de klus en het wachtbankje begint ook al steeds meer bewoond te worden... spannend @vlinder: dat is goed kl*te, van je auto. Zo irritant dat je door de schuld van iemand anders weer met zo'n hoop gedoe en rompslomp zit. Hoop inderdaad dat je hem weer snel terug hebt. @hier: gistermiddag iets verkeerds gegeten, denk ik. Dus nu beste vriendjes met de wc-pot... blegh! Onwijs sexy natuurlijk, zo'n vriendinnetje die aan alle kanten leegloopt, dus effe geen seks. Kan ook niet zeggen dat ik heel erge zin heb: voel me net een slap vaatdoekje... grmbl. Hopelijk vanavond weer wat beter.
@ fafa: beterschap! Dat is niet zo tof.. En idd niet goed voor het klusprogramma Hopelijk ben je snel weer wat beter! Ik vind het echt irritant dat ik niet weet of mijn eitje nou al is geweest of niet. En mijn tests zijn ook op!
@ mc dat had ik gister dat mijn testen op waren had wel nieuwe besteld en die kreeg ik vanochtend! en temp ook dus dan kan ik het ook wel redelijk zien maar toch het blijft lastig.
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2) Heb mezelf ook ff op t lijstje gezet
Hoii @ Trubbel, alles goed? Ja, baal echt wel dat mijn tests op zijn, want er zat wel een stijgende lijn in en nu heb ik echt geen idee of mijn eitje al geweest is. Dat zal toch wel dan? Ik ben het echt kwijt, elke maand voelde ik em, maar nu niet :S Ik had em 2 rondes geleden ook 2 dagen later, maar ik kan me niet voorstellen dat als die ovu-test echt bijna een positieve piek was dat mijn eitje morgen pas zou komen!! Vond het juist zo chill dat ik mijn eisprong voelde, weet je ook waar je aan toe bent! (hoewel.. die pijn is echt killing!)