NOD rond 16 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by MC86, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Gaar zeg van je auto! Wij waren ergens op visite en ik zag het daar op Hyves. We zijn nog langsgereden toen we naar huis gingen om de schade te bekijken..balen man!

@MamaCharlotte: Ik hoop maar dat het lichte bloedverlies met de eisprong te maken heeft want dan klopt het toch met wat de calculator zegt! Aan een innesteling had ik ook niet gedacht hoor,veel te vroeg nog..helaas:D
    We hebben echt veel geklust de laatste dagen maar vandaag konden we het allebei gewoon niet opbrengen. We waren laat thuis en mn vriend moet morgen om 05.40 uur op voor zn werk. Morgen nog maar een poging doen dan.:D
    Hoe gaat het bij jou? Hopelijk krijg je geen houten reet van al die dagen op het wachtbankje:D

@Fafa: Beterschap meid,daar kun je aardig beroerd van zijn! Wij hangen liever boven de toiletpot voor een andere reden,toch dames?:)

2. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    Heey ,

Ik heb een vraagje... als er nog slijm is.. is je eisprong dan nog niet geweest? ik denk steeds et is geweest maar dan na een halve dag zie ik weer van dat slijm...

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Eisprong rond slijmpiekdag

De slijmpiekdag is belangrijk omdat die aangeeft wanneer de eisprong is. De slijmpiekdag komt er aan, als je bij het afvegen slijm in je vagina voelt. De vagina-ingang voelt dan slijmerig en glibberig. Als je je afveegt, zit er op het wcpapier elastisch slijm waar je draden van kunt trekken. Op de slijmpiekdag is het slijm op zijn rekbaarst. Dat weet je pas de volgende dag, als je ziet dat het slijm minder rekbaar is.

In de periode 2 dagen voor tot 2 dagen na de slijmpiekdag heb je normaalgesproken een eisprong.

Misschien heb je hier iets aan!:D

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    na goede vrijdag slechte zaterdag ?? vlinder de auto in de prak, fafa ziek, mc buikpijn.... had je teveel kalk gegeten ? zat er een schaaltje om je eitje :D

hier lekker dagje, alleen boodschappen doen op paaszaterdag in een toeristisch gebied is geen aanrader......
    wel even lekker gewinkeld, heb me netjes ingehouden, broek en shirtje voor lars, nepcrococies en sandaaltjes, ook voor lars, paar shitjes voor mannetje en zelf een tuniek en een paar ballerina's of zoiets voor mezelf.

gezellige paas allemaal !!

5. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    haha 2 dagen voor 2 dagen erna.. ach jaa :D we zien et allemaal wel dan maar..

thank youu

Nog een vraagje.. ik had dus paar dagen van dat slijm maar tijdens het klussen was dat slijm er niet zo zichtbaar aanwezig.. wel weer uren daarna bijvoorbeeld.. heeft et dan alsnog wel zijn functie gehad, zonder dat et slijm zichtbaar was.. hahah

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja..das een goeie:(
    Misschien heb je tijdens het klussen geen slijm omdat je dan vochtig wordt (sorry sorry) en het slijm verdund ofzo? Het is maar een gok:D
    Ik kan je wel vertellen dat door het slijm, de zaadcellen makkelijker omhoog kunnen komen..verder heb ik er ook geen kaas van gegeten eerlijk gezegd. Ik zoek altijd veel op,op internet.

Succes!

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    pff dat internet, hoe maken we onszelf gek......
    maarja, dit is dan wel weer heel gezellig :D

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Daarom!:D
    Ik vind het hier ook heel gezellig en het is toch fijner om dit met "vreemden" te bespreken vind ik.
    Ik zie me al bij mn moeder op de thee zitten: "Nou ma,ik zit nu rond mn eisprong dus we gaan iedere dag flink tekeer" :$
    Ik schaamde me al dood toen ik aan mn vader moest vragen of hij eens naar het bed kon kijken omdat het zo hard kraakt.
    Het kraakte (bij wijze van spreken) al als je er naar keek maar toch..ik was toch bang dat ze er bepaalde gedachten bij kregen.
    Als klap op de vuurpijl zei mn moeder (!) ook nog: "Ja meid en als je bed zo kraakt kun je ook niks doen he" :):):)
    Getsie..

9. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    hahah ja echt heel erg.. ik zoek sommige dingen honderd keer op en dan zie ik bij google dat et al rood is die hit.. ja heb alles al bekeken maar alsnog wil et weer opnieuw lezen

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    p.s. Dames..check mn banner!!
    Dat is de eerste keer dat ik dat zie..krijg er gewoon een beetje de kriebeltjes van..hihi:)

11. fafa

fafa Niet meer actief

Ik dacht eigenlijk altijd dat dat hetzelfde spulletje was? Dat je dus normaal alleen slijm aanmaakt als je opgewonden bent, maar tijdens je ovulatie gewoon de hele dag. (want hoeveel verschillende 'smaakjes' kan een baarmoedermond nou helemaal maken???) Of ben ik abuis?

En ik lig hier dubbel om dat krakende bed verhaal! :D lekker genant inderdaad

12. fafa

fafa Niet meer actief

NOD:
    11 april: westerlo
    13 april: Minkie86
    15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79
    16 april: MamaCharlotte86,niki86
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie
    18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel
    19 april:
    20 april: Vlinder27
    21 april: Fioon
    22 april: Truus21
    23 april:
    24 april: Tricia82, Anita85

Eisprong & ronde:

28 maart - westerlo
    31 maart- kristel79 (ronde 16)
    1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 )
    2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4)
    3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie
    4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4)
    5 april - Habeebah(ronde 2)
    6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje
    9 april - Truus21 (ronde 5)
    11 april - tricia82 (ronde 2)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Fafa: ik heb eigenlijk geen idee,ik zat zomaar wat te gissen:)
    Ik had toen ik aan de pil was altijd erg veel last van afscheiding en sinds ik gestopt ben is het veel minder geworden. Ik vind het nu dus heel moeilijk om te bepalen wat nou het vruchtbare slijm is..er is gewoon niet veel slijm.

En tsja..dat krakende bed verhaal,idd errug genant!!!
    Maareeh..het probleem is door mijn lieve papa wel verholpen, geen gekraak meer. Heerlijk,wat een rust:D

14. theeleut1

theeleut1 Actief lid

Feb 1, 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier van het afgelopen weekend at pijn gehad van eisprong en zon ma dinsd angi gevoel. Woensdag pas vruchtbaar slijm terwijl naar mijn idee mij ei echt van het weekend was. Dus volgens mij kan het ook na je ei komen.

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Je inderdaad balen maar ja, het is nu gebeurd maar je weet hoe ik kan reageren als er iemand tegen mijn auto rijd of als ik boos ben:D;)

Hoe was de kraamvisite gisteren? Was het een lief wondertje?
    Zal best wel:):)

@alle andere 'klussers' de eitjes vliegen hier rond de oren joh:D
    Ik hoop echt dat er meiden zijn die hier het einde van de ronde een heeeeeeele mooie zwangerschapsbanner mogen plaatsen;)

16. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Heeee dames!

Er is hier weer gezellig gekletst gisteravond zie ik :D Leuk!

Ik heb nog geen houten reet van het wachtbankje, gelukkig :D Maar twijfel ook of ik er al zit, ik heb nog steeds niet duidelijk mijn eitje gevoeld. Ben hem gewoon kwijt denk ik! Stomme verstopte paas-eitjes! :p Beetje jammer hoor.. Weet iemand of het zou kunnen dat ie nog komt, ook al was de ovu-test 3 dagen geleden al duidelijk positiever??

En moeten we nou nog klussen of niet? Moet zeggen dat ik er even een beetje klaar mee ben, we hebben erg onze best gedaan afgelopen anderhalve week, het mag nu wel weer even rusten :D

Fafa alweer beter? Vandaag druk aan de klus? Pluis d'r bed kraakt gelukkig niet meer, whaha!

Fijne 1e paasdag allemaal!

17. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Jij natuurlijk ook, Vlinder! Dat zou echt supergaaf zijn :D

18. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: lastig, als je normaal je eitje zo goed voelt en nu niet... ga je toch twijfelen. Ik neem aan dat ie inderdaad al geweest is als je ovutesten positief waren. Ik voel mn eitje soms ook wat meer dan anders (hoewel nooit zo heftig als jij)

Ik ben normaal niet zo van het 'klussen', maar van 'de liefde bedrijven', maar aangezien het er gisteren en eergisteren niet van is gekomen doordat ik me zo bagger voelde en we ons zometeen voor een paasbrunch moeten melden (en de rest van de dag ook niet thuis zijn), vriendlief toch zodadelijk maar uit de douche trekken voor een quickie omdat het 'moet'... zou voor het eerst zijn dat ik het zo doe, maar anders is deze ronde helemaal 'verspild'.

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Jaja,ik weet dat jij best boos kan worden dus ik snap dat je gisteren eventjes uit je dak ging.
    De kraamvisite was leuk! Het is een schitterend mannetje! Jammer genoeg sliep hij heel de tijd maar ja..dat hebben ze nodig he.

@MamaCharlotte: Ik weet niet hoe dat zit met je ei,ik heb zelf ook echt geen idee of ik m nou al heb gehad of niet:( 1 groot raadsel.

@Fafa: Ik vind dat "verplichte" klussen ook niet altijd leuk hoor. Maar ja,we doen het toch! Des te meer kans maken we:D
    Misschien was die ene keer bij jullie wel gelijk de goede!
    Ik hoop het voor je.

Ik hoorde vandaag dat een andere vriendin van me ook zwanger is, wij willen ooooooooooooooook!! Toch dames?:D

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow en Vlinder3:

De dag dat jij je zwangerschapsbanner mag plaatsen gaat de vlag uit!!!! :D:D:D Nu eerst nog even aftellen voor de grote dag en dan nog een heleboel spannende dingen en dan kunnen we gaan duimen!

Share This Page