wel op blijven passen dames, de dag dat mijn vriendin een roze streep had, reed ze zo met haar hoofd in de wolken een spiegel van een auto af...... er was verder geen schade, maar toch..... een ongeluk zit in een klein hoekje. misschien moet er maar een gele sticker op de zwangerschaptest, indien positief kan dit de rijvaardigheid beinvloeden haha.
Haha,dat is idd een goeie! Ik heb (nog) geen rijbewijs dus dat zal mij nu niet gebeuren Nu maar hopen dat ik mn fiets niet in de prak rijd!!
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2) ik heb mij ei bijgesteld, want ik had m verkeerd ingevuld, had niet goed gekeken denk ik, of ik had hem verkeerd omdat ik eerst 26 dagen en toen 28 had gedaan, ik weet niet wat ik gegoogeld heb, maar nouja, zo zou ie moeten kloppen. voor mij dus niet helemaal een paasei, maar wel lekker veel paassex......
iedereen een vrolijk pasen toegewenst. Als het goed is heb ik gister mijn ei moeten hebben, maar ik heb nog niets gemerkt. ook geen stijgende temp. Gelukkig wel geklust vanmorgen. je weet maar nooit misschien komt hij toch iets later.
Ik twijfel ook nog of mijn eitje misschien toch later is.. Vandaag maar weer es klussen, als het nog lukt.. Ik hou ook niet van die 'verplichte' nummertjes (en het woord 'klussen' dan, OMG!) maar als ik ga wachten tot ik een keer zin heb.. Dan word ik nooit zwanger ben ik bang.. Pff! Echt erg hoor! Ik voel me vandaag echt vreselijk! Ik zit zoooo te twijfelen over mijn lijf en over mijn enorm sterke gevoel dat het voorlopig nog niet mag zijn bij ons.. Kan het niet omschrijven! Vriend en ik lopen wel eens een babywinkel in. Dat voelt echt heerlijk, maar alles wat ik daar vastpak en zie, dat voelt alsof het voorlopig nog niet gekocht/gebruikt gaat worden. Ik weet dat ik niet mag klagen, zo lang ben ik nog niet bezig. Maar elke maand als ik weer ongesteld word, wordt het sterke gevoel weer zo bevestigd. Maar goed, het zal wel een reden hebben.... Btw: ik las in het bericht van fioontje: 'ik heb mij ei bijgesteld..' en in de gauwigheid las ik: 'ik heb mijn ei besteld'!! Whahah! Kon dat maar
@ mc ik weet het ook niet hoor of ik mijn ei heb gehad nog geen stijging in de temp of een daling jah 3 dagen geleden een daling maar toen geen posi ovutest. gister wel een posi ovutest maar dat betekent niet een ei sprong. dus nu me temp maar in de gaten houden. ik voel helaas mijn eissprong niet heb wel constant een soort licht ongi goevoel tussen mijn ongi's in. dus maar gewoon afwachten! maar wel lastig hoor!!
Pff.. ja dat wachten.. Ach, dat is nog niet eens het ergste, eigenlijk. Dat is gewoon wel weer leuk, spannend! Ik moet gewoon echt een beetje proberen om wat rustiger te worden, ofzo. Ik haat het om te zeggen 'niet teveel mee bezig zijn' en daar geloof ik ook niet in, maar misschien is dat wel even het beste. Toch blijf ik hier maar weer terug komen! Was het maar zo eenvoudig he..
ik heb ook zo´n gevoel dat et bij mij niet zal lukken.. in ieder geval niet zo snel als ´zou horen´ als je de statistieken mag geloven.. Weet niet waarom ik dat denk.. pas tweede ronde en we zijn beiden nog 22 jaar.. maar et is zo´n gevoel, heel vreemd
Meiden ik kom gezellig mee kletsen bij jullie is dat goed. Ik denk 15 april mijn NOD te hebben, spannend spannend. Het is voor ons de 1ste ronde dus weet mijn cyclus nog niet maar ben maar van 28 dagen uitgegaan. De dagen rondom mijn eisprong heb ik goed benut........ dus zitten op het wachtbankje, spannend spannend.
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
@mamacharlotte, ja konden we ze maar bestellen, dat maakt t een stuk makkelijker haha. ik denk dat ik vorige maand mijn ei gevoeld heb, maar dat was eigenlijk de eerste keer in al die tijd dat ik echt dacht, ja dat zou heb kunnen zijn. ik test niet meer, ik temp niet, ik laat t gebeuren. die ovutesten werd ik niet wijzer van, dat was net zo vaag als wanneer ik het gewoon uitreken nar mijn idee. enige wat ik voor mezelf met testen berijkt heb is dat ik iig en lh piek heb, en dus ook wel een ei (voelde nooit wat)
Welkom @ Isra! Tuurlijk mag je meekletsen! @fioontje: idd wel slim om die testen gewoon niet meer te gebruiken, ik werd er tot nu toe ook niet echt wijzer van. Maar had de eerste 2 rondes ook Kruidvat ovutesten, en die geven altijd positief aan ofzo.. Schiet ook niet op! Had ze nu van Sensitest. Heb vandaag nog geklust en ga er vanuit dat het eitje gewoon geweest is, waarschijnlijk in mijn slaap (dan voel je ook die pijn niet natuurlijk). We hebben ons best weer gedaan en dan is het maar weer afwachten! @Habeebah: stom is dat he, als je zo'n gevoel hebt! Heb ook geen idee waar het vandaan komt. Misschien toch een soort angst, gebaseerd op zelfbescherming om de teleurstelling wat minder zwaar te maken als het echt zo is? @ allemaal: hebben jullie een leuk paasweekend? Nog verplichte bezoekjes?
Hallo allemaal Mag ik er ook bij?? ik heb mijn eisprong 3 april gehad dus ga ik er van uit dat mijn nod rond 17 april is! Spannend weer! ik zit in ronde 5. liefs
Goedemorgen lady's. @Dikkebuik, ik heb je erbij gezet op het lijstje. Gisteren paaseitjes gezocht met mijn neefjes en nichtje en gisterenavond zijn we leker vroeg in bed gekropen....Vandaag werken om 2 uur en dan leker dinsdag, woensdag en donderdag vrij @Pluis, meis ik vond het superlief dat je me eventjes belde gisteren. Was het nog gezellig? NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Dikkebuik 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie, Dikkebuik (ronde 5) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
@MamaCharlotte: Ik las een keer dat je in de herfst/winter je eitje overdag of s'avonds krijgt en in de lente/zomer s'nachts of s'ochtend. Geen idee of het klopt maar goed @Vlinder3: Tuurlijk meid,je kan niet bij veel mensen je ei kwijt (sorry voor de woordspeling) dus je moet weten dat je bij mij lekker mag spuien en klagen! Heeft iedereen weleens behoefte aan toch? Het was erg gezellig gisteren. Lekker ff gefeest! Ik heb lekker helemaal niets gedaan voor de Pasen. Heerlijk! Wij doen daar allemaal niet aan en de rest van de familie gelukkig ook niet. Ik vind er niet zoveel aan. Als je kleine kinderen hebt is het vast wel heel leuk.
Hier nog geen positieve ovutest, vanmiddag weer proberen. Ik verwacht hem nu toch wel... NOD verwacht ik nu nog op 19 april, die kan erbij op de lijst! NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Dikkebuik 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: Handbalster 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie, Dikkebuik (ronde 5) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
Nou meiden, ik kom me hier ook melden. Gisterenavond voor het slapen waarschynlijk m'n eisprong gevoeld. Dus NOD waarschynlijk 19 april. NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3,kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Dikkebuik 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: Handbalster, xVlindertje 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie, Dikkebuik (ronde 5) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
Gezellig weer een paar nieuwe meiden erbij, welkom. Pluis heb ook mijn ei niet gevoeld, dus het kan best is kloppen! Nog een weekje en dan testen. Deze week wel een druk weekje voor de boeg dus denk dat ik mijn gedachten wel op wat anders kan zetten zodat ik er niet continu mee bezig mee!