Jeetje zeg,ik vind het maar irritant dat ik nou niet weet of mn ei al is geweest of dat het nog moet komen.. Zo kun je blijven klussen tot je er bij neervalt. Hoeft niet persee een ramp te zijn maar toch Maar goed,ik heb gezegd dat ik niet gelijk wil beginnen met ovulatietesten en tempen e.d. dus ik ga dat ook maar niet doen Hoe is het voor de rest met jullie allemaal? Het is hier maar stilletjes? Iedereen nog op paasvisite?
Pluis ik heb hem ook niet gevoeld maar hebben de week voor tot nu flink geknutseld dus hebben hem haast niet moeten missen (haha of ik moet hem nog niet gehad hebben ) Het is voor ons ook de eerste ronde en wil ook niet direct beginnen met tempen of ovu testen.
Ik weet nou ook niet of ie wel of niet is geweest.. ik d8 dus eerst donderdag , daarna d8 ik zaterdag maar vandaag voelde ik ook lichtjes wat buikpijn dus wijzer word ik er niet van
We moeten maar hetzelfde doen als Isra. Ik noem het altijd maar "extra breed klussen" haha Gelukkig hebben wij dat zelf wel gedaan deze maand dus ik kan me ook niet voorstellen dat we het ei gemist hebben. Maar toch..ik blijf nu nog denken: "Misschien vanavond nog maar even klussen voor de zekerheid" Haha,het houdt niet op he
Wat grappig joh, dat had ik nog nooit gehoord of gelezen. Maar als je zo de verhalen leest hier, dan klopt het aardig, whaha! Vervelend he, als je het niet weet! Wij zijn ook al zo breed aan de klus, want ja, je weet het niet gewoon Straks heb ik hem vandaag nog, of vannacht! Dan moeten we nog ff hoor
Ja meiden dat heb ik dus ook. Ik denk dat ik hem dinsdag gehad heb, maar denk ook ik kan hem ook vorige week zondag gehad hebben, maar het kan ook heel goed zijn dat ik hem vandaag pas heb haha maar vind het knutselen ook geen straf hoor
Maar ben trouwens wel misselijk. Maar nu had vriendje lief zaterdag ook een klein buikgriepje, dus denk dat dat het ook wel is heel goed kan wezen. Maar ik bedenk me ook gelijk, misschien......... Maargoed lijkt me ook wel weer een beetje vroeg om nu al misselijk te worden. Hihi of ik praat het me zelf aan!
nou ik weet het niet meer hoor! of ik mijn ei nou wel of niet heb gehad. kijk maar naar mijn ovu-testje ze willen niet knal posi worden! en me temp is nu 36.8!
kijk maar in mijn foto album daar staan ook testen van de vorige ronde en die was ook niet knal! dus denk zelf hem al gehad te hebben.
Mijn ovu-testen zijn ook nooit knal, maar het feit dat er een duidelijke piek in zit wil toch niet zeggen dat je geen eisprong hebt ofzo? Als ik er lang over nadenk snap ik het ook allemaal niet meer
kijk, en daarom gebruik ik ze dus niet meer. werd er niet echt veel wijzer van, want als ie positief is, is het binnen 36 uur ofzo, maarja, dat kan dus ook binnen 12 zijn, dan dacht ik, ja als we gewoon om de dag klussen, dan mis ik m ook niet hier gezellige paas gehad, gister gegourmet met mijn fam. en vandaag kwamen schoonpa en ma op de koffie, daarna rondje over de markt. nog wat plantjes in de tuin gezet, beetje huis opgeruimd. best produktief dagje dus
Hallo Allemaal, vinden jullie het goed als ik er ook nog bijkom? ik heb mijn NOD wel vooraan bij jullie in de lijst, maar misschien kan het nog net. het is onze tweede ronde, maar ik heb al moeite met wachten om te testen (11 april is mijn NOD) Allemaal veel succes.
@fioontje: haha, een echt paasweekend dus, lekker toch? En echt helemaal terecht dat je ze daardoor niet meer gebruikt hoor! Het blijft ook gewoon vaag en totaal niet handig. Als je een keer test en je hebt een vaag lijntje, moet hij dan nog komen of is hij net geweest? Blugh, zo verwarrend!! OF ik ga volgende maand echt 2x per dag testen in mijn vruchtbare periode om hem niet te missen en het zeker te weten, OF ik bespaar mijn sneue portemonneetje en klus gewoon zoals we dat al deden, want meer kan je toch niet doen!! ZO, dat is eruit
@proberen: tuurlijk, welkom! Wachten is altijd stom, of je nou net bezig bent of al langer. We wachten gezellig met je mee en worden graag op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen
@proberen, welkom! @anoniempje, ik vind je testjes van de laatste 3 dag wel positief hoor. Misschien heb je je eitje al gehad Nou hier weer een paar drukke gezellige paasdagen erop zitten. Nog steeds geen positieve ovutest hier, dus ondertussen klussen we gewoon vrolijk verder
Fioontje klinkt idd als een gezelig dagje. Proberen wachten duurt lang he, pfff..... Mamacharlotte is tempen dan geen idee, dat kost je niks! Truus veel succes en plezier met klussen Ik duik lekker mijn bedje in. Truste meiden!
meiden, ik kom me hier even afmelden - nou ja, sort of - eerst door mn lamlendig-voelen en vervolgens door alle paasdrukte totaal niet gesekst voor mn ovulatie. Dus mn NOD wordt WOD... want hoe sneller hoe liever: kunnen we door naar de volgende ronde en @MC: gelijk heb je, meid. Gewoon lekker doorseksen zoals je dat nu doet, volgens mij loop je alleen maar jezelf te verwarren en gek te maken met ovu-testjes, zoals fioon ook al zei.
@anoniempje, de onderste 3 testjes zien er posi uit hoor, vooral de 3e van onderen....Dus je hebt je eitje gehad denk ik meis. @proberen, welkom hier en klets gezellig mee! @alle lady's, het paas weekend weer achter de rug, maar nu kan ik zeggen dat ik over 2 weken geopereerd wordt.Phoe, het komt wel heel dichtbij nu hoor.... Toch ondanks alles hebben we hier ook flink geklust, niet geschoten is altijd mis en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.