goede morgen dames, bedankt voor het warme welkom, ik denk dat ik ook naar de volgende ronde ga, heb vanmorgen "stiekem" een testje gedaan en er was geen spoortje roze te bekennen. Helaas!! maar ja het is pas de tweede ronde, en veel van jullie zijn al veeeel langer bezig, dus we houden hoop
Meid, dat je nu helemaal niks ziet op de test betekend nog niks hoor....Er zijn meiden die vroeg posi testen maar ook die laat posi testen of pas op de NOD, dus nog even geduld.
Balen dat je negatief getest hebt.. Maar je zit nog best ver voor je NOD, dus wie weet is het wel raak en heb je over een paar dagen als nog een positieve test!
bedankt truus21 een klein beetje hoop heb ik nog wel, maar we zullen zien, ik zie trouwens dat jij wel erg lange cyclussen hebt. Dat is balen zeg
@Vlinder3: heb echt respect voor de hoeveelheid hoop jij hebt! Echt knap van je, dat je zo positief kan blijven! @fafa: jammer dat het 'em deze ronde even niet meer gaat worden! Blijf je zo af en toe nog wel gezellig meelezen en meekletsen? @proberen: 5 dagen is idd nog vroeg, dus er is nog hoop hoor Heb je al iets van symptomen ofzo waardoor het misschien zo kan zijn?
Ja, inderdaad! Bij mij zit er helaas een zware tentamenperiode aan te komen... Schiet ook niet echt op als ik dan de hele dag ga forummen, hoe aantrekkelijk het ook is Ik heb het zo megadruk.. Helaas! Hoe is het met iedereen?
Vlinder wat spannend meid zo'n operatie. Zie je er tegenop? Proberen ik zie dat je pas over 5 dagen kunt testen, dus dat je test nu negatief was zegt echt niks meid! Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op vrijdag negatief een dag later positief! En zou op donderdag mijn gehad hebben! MamaC succes met studeren voor je tentamens. Wat voor opleiding doe je?
hallo meiden, fijne paasweekend gehad? wij hebben zowel letterlijk als figuurlijk geklust haha hele weekend bezig geweest met het schilderen van de trappen etc. Het andere klussen is ook gebeurt, nu afwachten tot volgende week, dan heb ik mijn NOD staan. Overigens volgens de calculator zou vandaag mijn innesteling plaatsvinden. Kun je een innesteling voelen? Ik heb sinds vanmiddag wel beetje lichte steekpijnen links en link van mijn navel?? sinds de curretage voel ik echt letterlijk alles in mijn onderbuik, maar kan het niet plaatsen. Nog een ander vraagje.. vind een innesteling alleen plaats wanneer het eitje is bevrucht of ook wanneer het niet is bevrucht? en een laatste vraagje.. afgelopen weekend hebben we dus zitten verven. Als ik nog zwanger zou zijn (mk in jan) dan zou ik dit weekend weg gaan, omdat de verflucht schadelijk kan zijn? Feitelijk ben ik nog niet zwanger, maar wat als het nou wel is gelukt.. we weten dat het iedere maand wel raak kan zijn, maar om er dan iedere maand zodanig rekening mee te houden.. dat is ook geen doen toch?
Ach Vlinder3 wat vervelend voor je. wat voor operatie is het exact? een hele dikke knuffel! en heel veel sterkte,
Thanks! Ik doe pabo (deeltijd, verkort), dus hoop over iets minder dan anderhalf jaar voor een eigen klas te staan
Een innesteling kan je inderdaad voelen, maar dat hoeft niet. Niet alle vrouwen hebben dat 'geluk' (hoewel het ook pijnlijk kan zijn). Ik weet exact wat je bedoelt met dat je alles voelt, ik heb dat ook. Altijd wel weer een pijntje of een steekje, gek word ik ervan! Want het is altijd wat anders! Maar goed, niet al teveel bij stilstaan, je maakt jezelf alleen maar gek helaas! Een eitje nestelt zich niet in als het niet bevrucht is. En dan komt het samen met het onnodig aangedikte baarmoederwand (dacht ik..) naar buiten als je menstruatie. But correct me if I'm wrong, girls! Het lijkt me niet dat dat nu al schadelijk is. Als je elke dag de hele dag in de verflucht zit zou het een ander verhaal zijn! Dan kan het voor je vruchtbaarheid slecht zijn. Als je heel druk met de babykamer bezig gaat als je eenmaal ver in je zwangerschap zit is het ook weer wat anders, dan moest je volgens mij ook weer uitkijken en het schilderwerk vooral door je man laten doen. En voor het kinderbedje moet je vriendelijke verf nemen, heb ik ook eens ergens gelezen! Maar voorlopig kan je je daar nog in gaan verdiepen Een hoop bla-bla van mij, hopelijk kan je er wat mee!
Hey MamaC, dank je voor je reactie. Ik kan er zeker wat mee. En je hebt gelijk, niet teveel mee bezig zijn. Maar ja het is ook oh zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn hihi Er komt ook zoveel informatie op je af, dat je daardoor meer vragen krijgt dan beantwoord wordt..
Ik ken het idd.. Vervelend he? Zit er af en toe ook echt aan te denken om er ff helemaal mee te kappen en gewoon maar zien wat er gebeurt. Maar dat lukt me niet hoor, pff..
Hier een dikke positieve ovulatietest! Vanavond maar op tijd naar bed.... Ben deze maand ook eens aan het temperaturen, dus ben benieuwd of ik daarmee nog beter mijn eisprong vind. @ MamaCharlotte86; Pabo wat leuk! Ik sta zelf ook voor de klas!
Vlinder wat vervelend dat je er zo tegenop zie. Nou nog 2 weken meid en dan is het achter de rug en kunnen jullie verder. Heel veel sterkte! MamaC wat leuk Pabo, maar best zwaar ook of vind je het mee vallen. Toevallig doet mijn collega ook Pabo en dan hoor ik van haar wel eens wat ze allemaal moet inleveren en ook dat ze weer moeten leren voor toetsen etc! Nee meiden het valt echt niet mee om er niet mee bezig te zijn. Ik dacht bij een 2de zou het misschien wel minder zijn, maar nee hoor ik ben er net zo druk mee! Handbalster veel plezier vanavond Hier heeft de kleine man waterpokken gekregen, echt zo zielig. Hoop dat hij er niet zoveel last van heeft!
nou dames, ovulatie test helemaal wit! kan alleen nog niet echt zien aan me temp of hij nu is geweest! wil graag zn tempkaartje aan maken maar krijg het nog niet echt voor elkaar! nou nu maar op het wachtbankje afwachten maar!
@ Isra: pabo is idd leuk, maar superzwaar (zeker de verkorte versie die ik doe)! Ik moet ook heel veel leren en inleveren, maar je krijgt er ook weer een hoop voor terug en ik leer erg veel! @ handbalster: leuk dat je ook voor de klas staat hoelang al? En welke klas? En hoe gaat het met het temperaturen bij jou? Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd ook of het meer duidelijkheid geeft dan een ovulatietest! @ anoniempje: zijn je tests wel donkerder geweest? Dan issie wel al geweest denk ik. Ik heb besloten om de ovulatietesten vanaf nu het raam uit te smijten, ik word er gek van! Het blijft namelijk een groot raadsel en je vreet jezelf alleen maar op. Ik weet tot op de dag van vandaag ook niets over mijn eitje van deze maand, heel irritant! Maar ik probeer me er maar bij neer te leggen.. Doe je mee? Gaan we ook samen wachten! Met de rest hier natuurlijk