@Fioontje, veel plezier met klussen! @MC, hier een man die verslaafd is aan de Wii. Die vind het dus niet erg dat ik zit te forummen
even iets heel anders.. misschien al eerder naar voren gekomen maar, hoe oud zijn jullie, hebben jullie al kinderen eigenlijk.. wat doen jullie (school werk).. vertel wat je kwijt wil ik zelf ben 22 , ben nu aan et afstuderen hbo Sociaal Juridische Dienstverlening en heb nog geen kinderen..
MamaC ik had hem ook grappig opgevat en niet lullig *smile* Ik vind het ook fijn om herkenning op het forum te hebben en af en toe is lekker te klagen! Uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde scheutje en allemaal precies rondom dezelfde periode onze NOD. Mijn vriend is er ondertussen wel aan gewend dat ik op het forum zit. Zit er al bijna 3 jaar op, toen ik gestopt ben met de pil voor mijn vorige zwangerschap heb ik me aangemeld. We hebben met de april mama's ook een hele hechte club en het is ook zo fijn dat onze kindjes ook allemaal in april zijn geboren dus als je raad wilt kan je er altijd terecht en je kan een beetje vergelijken wat die kindjes al allemaal doen en of onze zoon dat ook allemaal al doet en je ziet dan toch heel veel vergelijkingen dat is echt leuk! En dat heb ik nu bij jullie ook, lekker vergelijken of we allemaal dezelfde kwaaltjes, voorgevoelen etc hebben! HAHA mijn vriend zegt ook wel eens als ik bijvoorbeeld zit te twijfelen zal ik dit of zal ik dat joh dan vraag je het toch aan die meiden op het forum Habeebah ik ben 28 heb een zoontje die zaterdag 2 jaar wordt en werk 16 uur op het reisbureau en daarnaast heb ik mijn eigen bedrijfje ik heb een fotostudio waar ik me voornamelijk richt op bruidsfotografie, portret (waaronder ook zwangerschapsreportage's), evenementen en bedrijfsfotografie!
@ Isra: ok, dan had ik het misschien verkeerd gelezen en opgevat! Maar heel fijn dat we zoveel herkenning kunnen delen met elkaar, dat heb ik ook wel hoor Gewoon ff lekker je hart leeggooien op het forum. Het maakt niet uit want niemand kent je! Haha, wij hebben trouwens ook nog ergens een Wii onder het stof liggen. Wie weet wordt die binnenkort ook weer eens gebruikt!
Ik ben trouwens 23 (vriend is 28 ), hebben nog geen kids, dus dit wordt de eerste! We wonen al ruim 2 jaar samen inmiddels, en deze zomer zijn we 4 jaar samen. Ik studeer (aan de Pabo, deeltijd) en werk 2 dagen in de week in een winkel. Heb verder een eigen sieradenbedrijfje op internet.
hallo dames, ik zit een beetje met me handen in het haar! want mn ovulatietesten en met temp maken me een beetje in de war en het vruchtbaar slijm ook! zoals je op de foto kan zien heb ik mijn lh-piek bereikt maar mn temp is tot op de dag van vandaag niet echt mooi gestegen en het slijm wat ik nu heb is heel dik ene klonterig (sorry voor de details) ik heb wel aardig wat vruchtbaar slijm gehad tijdens mijn lh-piek van de ovutestjes maar wat moet ik nu van mn temp denken? ik temp elke dag om 6:30. dag 17: 36.4 dag 18: 36.5 dag 19: 36.3 dag 20: 36.5(positieve ovutest) dag 21: 36.6 dag 22: 36.6 dag 23: 36.8 dag 24: 36.6 dag 25: 36.5
jah het blijft idd een groot raadsel jah met die ovutesten. heb mijn ovutetsten hier wel geshowd! maar snap echt niks van me temp! dus nu idd maar op het wachtbankje jah. ik ben 24 en mn vriend is 28 en wonen bijna 4 jaar samen! en hebben 6 jaar een relatie en hebben geen kinderen. dus dit word ons eerste wonderetje.
bedankt voor het kijken. het kan dan ook wel kloppen hoor want had rond dag 21 een positieve ovutest, maar omdat ik bij anderen altijd zie dat hun temp altijd boven de 37.0 uit komt. dus vandaar. dit is de 1e ronde dat ik serieus temp en het netjes bij hou. nou nu dan maar afwachten. wachten duurt dan lang hahaha.
Wachten duurt inderdaad lang. Toen ik nog tempten kwam mijn temp ook nooit boven de 37.0 uit hoor. Ieder lichaam is verschillend he.
Hallo dames, heb weer even bijgelezen hier. De wachtbank wordt weer druk. En ik zag in een ander topic dat het lijstje aangpast mag worden. Het eerste roze is verschenen (al leest ze wellicht zelf niet meer mee... altijd leuk, dat kleurtje ) En nu maar hopen dat als het eerste schaap over de dam is, er deze maand nog een hoop mogen volgen NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Dikkebuik 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel 19 april: Handbalster, xVlindertje 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie, Dikkebuik (ronde 5) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2)
Ik ben 28,wij zijn (met een pauze tussendoor) ruim 5 en half jaar samen. Ik werk met verstandelijk gehandicapten en mijn vriend met drugsverslaafden. We gaan voor ons eerste kindje
Ik ben 30 in juni wordt ik 31, werk 28 uur per week als verpleegkundige in de ouderenpsychiatrie, en volg een cursus nederlandse gebaren taal. Mijn vriend is 40 en werkt als hovenier. Samen kennen we elkaar al bijna 13 jaar en wonen zo'n 10 jaar samen. We hebben 1 zoon van bijna 4 jaar gaat na de mei vakantie voor het eerst naar school.
Ooh het is een soort voorstel ronde....Hihi, beetje over het hoofd gezien. Komt het: Ik ben 28 en mijn man is 30. We gaan al 10 jaar met elkaar, wonen 8 jaar samen en zijn 16 juni 4 jaar getrouwd. Mijn man is onderhoudsmonteur van heftruck's 40 uur pw en ik werk momenteel weer in de horeca +/- 15 uur pw maar ik ben nogal een jobhopper dus dat kan zo weer anders zijn. Onze kinderwens voor ons eerste kindje is er vanaf april 2006.
ik ben zelf 28 en mijn man is 30. kennen elkaar ruim 7 jr en zijn ruim 2 jr getrouwd en wonen nu ruim 1 jr in ons nieuwe huis Hij is ambtenaar en ik werk bij een ICT bedrijf, beide full timers. ons verhaal.. we geloven niet in het plannen van kinderen, zoals vele van onze vrienden wel doen. wij vinden het belangrijk, dat als we zwanger raken dat we ons kindje datgeen kunnen geven, wat het nodig heeft stabiliteit, dak boven het hoofd alle andere noodzakelijk spullen. Toen we voor ons gevoel dat punt hadden bereikt, hebben we het besluit egnomen om het vanaf nu aan moeder natuur over te laten. paar weken later bleek ik al zwanger te zijn. Totaal blij verrast waren we. Helaas na tien weken kreeg ik een miskraam en werden we met beide benen weer op de grond gezet. Sindsdien is ons kinderwens eigenlijk echt begonnen.