NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens, eerste 4 rondes ook een hele duidelijke eisprong gevoeld, dan hoef je opzich niet te testen! Maar deze maand niets.. :(

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nee ik gebruik ze ook niet, we zitten pas in ronde 2.. dus heb zoiets zien wel hoe het gaat lopen. Heb deze maand wel waarschynlijk m'n eisprong gevoeld.. dus voor mij voorlopig geen ovu-testen.

Dus ben benieuwd, want dan zou ik kunnen uitgaan van een cyclus van 33 dagen (mocht ik ongesteld worden) ;)

Nog leuke plannen dit weekend ?

3. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hey meiden

hoe is het hier?? heb veel moeten werken nu mijn 4de late dienst dus heb niet veel gelezen en ook niet echt de tijd om terug te lezen, want ben nu ook aan het werk. Ik heb deze maand echt geen flauw idee maar volgens mij heb ik nu een heel laat ei. en door de late diensten niet kunnen klussen. heb nog geen duidelijke temp verhoging ook geen eisprong klachten gemerkt en ook niet echt super gevoelige borsten die ik normaal wel heb. Ga er maar van uit dat het deze mand niet gelukt is dan kan het ook niet tegen vallen.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @isra, gefeliciteerd met je kleine man, mooie dag om jarig te zijn, ik weet er alles van haha :D

wel balen dat je ongi bent geworden, ik werd t ook op lars zijn verjaardag, dus heel dubbel, blij dat boefie jarig is, maar balen dat ie weer geen grote broer word. ik was toen ook 3 dagen te vroeg.

zo en nu ga ik eten koken, vanaaf barst hier de hel los .... iedereen geniet vandaag eerst van t mooie weer voordat ze om de taart komen....

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioontje: jarig vandaag?? :D Succes met koken en alle visite ;)

@ Miranda: balen dat je niet zoveel hoop hebt voor deze maand, en dat de kans ook niet zo groot is.. Hou je ons wel op de hoogte?

@ Vlindertje: weinig (leuke) plannen dit weekend helaas, ik moet heeeeel veel leren&maken (heb 2 tentamenweken+inlevermomenten de komende weken..) :( Jij?

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Fafa: Ik voel me helemaal niet grieperig,verkoudheid is vandaag ook eigenlijk weer over.

Ik heb zo'n strakke buik (en dan bedoel ik niet van slankheid:D)alsof er een breed elastiek omheen zit,iemand een idee wat dat nou weer is? Ik voel mn buik echt continu. Steekjes,krampjes,rommelig. Ik vind het allemaal maar vreemd hoor!
    Oooow ik wil mezelf niet gek maken maar het is zo moeilijk en spannend!

7. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

iedereen moet op ROZE deze maand!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, eens! :D

@ Pluis: Ik heb elke maand tussen mijn eisprong en mijn NOD echt een mega-dikke buik, alsof hij helemaal vol zit. Kan hem ook niet ontspannen, en lijk dan ook altijd 4 maanden zwanger ofzo! Was het maar zo'n feest.. Dus ik herken het wel.. Irritant he!! Ik kan geen leuke truitjes meer aan ofzo, voel me ook heel dik!!

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja dat is zeker irritant,ik heb dat nog nooit eerder gehad!
    Leuke sieraden op je website trouwens zeg! :D

10. mama 2011

ik voel elke maand wel iets maar deze maand is anders. mijn
    (.)(.) doen heel erg zeer en ze komen gewoon mijn bh uit hahaha! dat ken ik niet van mijn ongi en heb lichte ongi krampen maar dat heb ik elke maand wel en dan vooral savonds. ben ook erg moe en heb het steeds machtig koud! dus hopen dan het goede tekens zijn:D
    maar goed nog even wachten dus! ik ga denk ik woensdag testen;)

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: thanks! :)

@ anoniempje: dat klinkt wel goed allemaal! Spannend dat je woensdag al gaat testen. Laat het ons weten dan he! Welke test ga je gebruiken?

12. mama 2011

ik heb nog 5 testje van wondfo dus die ga eerst gebruiken!
    en ik laat het zeker weten. dan zit ik als het goed is 3 dagen voor mijn nod dus wel heel spannend!!

13. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik meld me hier ook maar weer ff!
    Heb wel veel meegelezen hier, maar niet geschreven om het een beetje los te laten allemaal :)

En.. de eerste zwangere hier! Westerlo gefeliciteerd! :D

Heb vorige week zondag mijn (paas)ei gehad, dus NOD dat op lijstje staat klopt precies! Wordt waarschijnlijk weer een cyclus van 32 dagen...

Nou, het gaat spannend worden de komende dagen in dit forum! Ik zal weer wat vaker schrijven en hou jullie in de gaten :)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gezellig dat jij je ook weer even meldt, lindaaatje! :D

Het wordt inderdaad spannend nu hier!! Leuk! Aftellen is begonnen voor de meesten :p

15. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier!!
    We zijn sinds nov 2009 gestopt met de pil maar omdat ik in de zorg werk en met de mexicaanse griep prik zet pas voor het echte werk begonnen in februarie nu 3e ronde en NOD 18 april....
    Wel wat klachten maar de vorige 2e maanden dachten we ook dat het raak was dus we wachten (met veel spanning) maar af.
    Ik wens jullie alle succes met testen en hopelijk krijgen we alle snel een kindje!!:)
    liefs AnnekeLoes

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hier ook weinig plannen. Morgen wat dingen in huis doen & verder als het mooi weer wordt daar van genieten ! ;)
    Succes met het leren & de tentamenweken !

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Welkom ! Leuk dat je hier mee komt kletsen.

Spannend, NOD zit er voor jou ook weer aan te komen..
    Welke klachten heb je nu ? :)

Gaan jullie voor een 1e wondertje ?

18. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hoi Xvlindertje, en andere meiden,

Ja we gaan voor ons 1e wondertje!
    Erg spannend! Ben ook net nieuw hier dus moet nog ff uitvogelen hoe alles werkt! Wat zijn jou ''klachten''?

mijn klachten zijn nog vaag;
    -dikke opgezette buik
    -vanmorgen een rode streep van navel naar onder
    -boertjes/scheetjes laten
    -moe
    -alles ruiken
    -meer honger
    -misselijk soms als ik op bed lig
    -harde onderbuik

Ik wacht met spanning af, 3e ronde

liefs AnnekeLoes

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vandaag echt een super leuke dag gehad, mijn kleine man is zo ontzettend verwend.

MamaC ik vind rood goed, haha uiteindelijk is het hier ook een rode bedoeling :D Enne een cyclus van 25 dagen is opzich niet verkeerd nee, haha zo kunnen we weer snel aan de knutsel.

Fioon een hele mooie dag ja om jarig te zijn, jij ook nog van harte gefeliciteerd. Leuke avond gehad?

Anoniempje dat iedereen deze maand op roze moet gaat helaas niet meer lukken, ik heb helaas roet in het eten gegooid, maar natuurlijk hoop ik dat alle andere meiden wel op roze gaan.

Linda en Anneke welkom. En Anneke ik zie inderdaad dat je ook helemaal nieuw bent op dit forum, leuk hoor! Het is erg verslavend kan ik je vertellen hihi.

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: van harte welkom! Je klachtjes zien er veelbelovend uit hoor! Hou ons op de hoogte! Ik zal je even tussen ons lijstje zetten.

@ Tricia & Truus: hoe gaat het met jullie eisprong??

NOD:
    11 april: westerlo
    13 april: Minkie86
    15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra
    16 april: MamaCharlotte86, niki86
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie
    18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes
    19 april: Handbalster, xVlindertje
    20 april: Vlinder27
    21 april: Fioon
    22 april: Truus21
    24 april: Tricia82, Anita85

Eisprong & ronde:
    28 maart - westerlo
    30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje
    31 maart- kristel79 (ronde 16)
    1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 )
    2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4)
    3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie
    4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje, Dikkebuik (ronde 5)
    5 april - Habeebah(ronde 2)
    6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje
    7 april - Fioon (ronde 23)
    11 april - tricia82 (ronde 2)
    ?? April - Truus21 (ronde 5)

Deel Deze Pagina