nou hoest hier dames? truss al een positieve ovutest? of nog niet?! nou ik heb een beetje last van een soort krampjes in de onderbuik dus hoop het niet! maar goed niks an te doen dus misschien toch maar wachten op mijn ongi.
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 24 april: Tricia82, Anita85 ?? april: Truus21 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje, Dikkebuik (ronde 5) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 11 april - tricia82 (ronde 2) ?? April - Truus21 (ronde 5) Nou kan er hier nog geen ei van maken op het moment. Temp is nog steeds laag. Misschien vanmiddag een positieve ovu, maar ik betwijfel het. Heb van mijn NOD dus ook maar even ?? gemaakt, wanneer ik mijn ei heb gehad kan ik ongeveer mijn NOD berekenen.. @AnnekeLoes, welkom! @Isra, balen dat je ongi bent geworden..
Is nog veel te vroeg voor jou om ongi te worden, je zit 7 dagen na je ei! Heel misschien zijn de krampjes wel een teken van een innesteling, wie weet.
nou dat hoop ik dan maar hahaha. vervelend voor jou dat je je ei nog niet hebt gehad! hopen op snel een eitje dan maar voor jou ik duim voor je!!
Ja het zou kunnen, aangezien je ei binnen de 5 en 10 dagen innesteld! Ik duim dat het zo is! Dank je voor duimen! Moet toch een keer goedkomen als jullie steeds voor mij duimen?
Haha! Succes Truus! Komt vast goed! Lekker klussen iig toch? En anoniempje: ik geloof ook niet dat je al ongesteld zou worden hoor, veel te vroeg! Ongi-krampjes zijn opzich normaal.. Ik heb ze ook een beetje!
Hey allemaal lekker van het weekend aan 't genieten? Hier ook een raar gevoel in mijn buik, weet niet wat ik er van moet maken. Voor sommigen komt NOD al aardig dichtbij en dus ook de vage klachten! Succes allemaal komende week.
NOD: 11 april: westerlo 13 april: Minkie86 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra 16 april: MamaCharlotte86, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 24 april: Tricia82, Anita85 ?? april: Truus21 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje 31 maart- kristel79 (ronde 16) 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) 3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje, Dikkebuik (ronde 5) 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 7 april - Fioon (ronde 23) 11 april - tricia82 (ronde 2) ?? April - Truus21 (ronde 5)
Hallo, Ik heb mezelf er ook bijgezet bij de nod datum. Ik heb de 4e volgens ff eisprong gehad maar het zou volgens mij ook de 5e geweest kunnen zijn. n ieder geval 5e zeker want daarna is mijn temp heel hoog en nu nog steeds. Zit nu op dpo 7. (of 6 dan). Ik heb het dus maar ruim genomen, mijn nod op 20 april. Ik ga eens een beetje bijlezen hier!! Is geloof al wle spannend nu voor sommige meiden en Westerlo is al zwanger, gefeliciteerd!! Oja, dingen waar ik beetje last van heb (nouja, last niet echt, maar wat ik voel) ongi krampjes, 2 dagen terug ongeveer (weet het niet meer precies zo uit mn hoofd) had ik steekjes bij mn lies, aan de rechterkant, heeft even zo aangehouden. (niet heel erg lang hoor, denk uurtje ofzo). verder ongi krampjes, lichte. Ben beetje misselijk maar komt waarschijnlijk door andere dingen (al was ik bijmn andere zwangerschappen al vanaf 5 dagen a eisprong misselijk, heel licht, maar heeft nu andere reden denk ik zelf de misselijkheid,oa doordat ik erg moe ben (dat ik daardoor misselijk wordt ofzo) en mn cyclus nu rdelijk goed is, na lang bv gegeven te hebben en geen menstruatie gehad te hebben lange tijd). Liefs
Ja idd helemaal nieuw, heb dus ook nog ff moeite met alles voor elkaar krijgen. Maar komt wel goed, en ik denk idd dat het heel verslavend is hahaha! Fijne zondag! En idd iedereen rose zou mooi zijn maar ben er bang voor... liefs
ja anoniempje kunnen ook goed krampen zijn en een teken van zwangerschap. Ik denk dat bij ons helaas niet raak is deze maand. Heb zo'n gevoel weet niet waarom... Ach dan maken we er een 16 mei NOD dorum van, moet ff positief inzien .....
Je weet het nooit, of het raak is of niet! Klachtjes of juist geen klachtjes zegt niets! Ik heb ook niet het gevoel dat het deze maand raak is, maar we zien het wel. Wel positief blijven denken he! En dat 'NOD 16 mei'-topic zouden we kunnen aanmaken omdat het zo gezellig is hier en omdat we elkaar na deze ronde gaan missen, whehe Maar he, we gaan er vanuit dat we daar helemaal geen topic voor aan hoeven te maken met dit groepje! Deze week wordt het in dit topic het drukst denk ik, leuk! Daar kijken we al een tijd naar uit!!
jaah ik kan echt niet wachten om te testen hahaha maar het gaat me lukken hihihi! en denk toch dat ik pas vrijdag ga testen
By the way.. Vandaag weer heel veel last van 'lopende' afscheiding. Ik heb echt geen lange wandeltochten gemaakt vandaag (de langste was naar de wc, haha) maar als ik opsta stroomt het er gewoon uit! Net maar even wat schoons aangetrokken (voelt namelijk zo goor..) en een tampon ingedaan! Hopelijk betekent het wat goeds!
Haha ja? Echt, op internet vind je nergens iets concreets over bepaalde soorten afscheiding.. Maar goed, wat is concreet als het om kwaaltjes gaat he.. Maar voor mij voelt dit alleen maar als iets normaals, omdat ik het (toen ik aan de pil was) ook altijd had.. Maar dat had ook weer met veelvuldig tampongebruik te maken (daar hadden we toch ook al eens over ge-topict? )
Hoi Ik las net ook even andere forums en dus een verhaal over eisprong dat dat vaak tussen 10e en 17e dag plaats vind en niet porsee 14 dagen voor eisprong. Ik zelf had afgelopen donderdag veel helder glibber slijm echt glinsterend zeg maar (sorrij voor onsmakelijkheid) zou dit dan voor mijn eisprong zijn?? Dit is toch erg laat? 18e dag. Hebben toen maar ff ''geklust'' en ga anders vanavond ook nog maar ''klussen'' Ik voel mijn eisprong niet, wel van de week pijn gehad in buik(krampjes) volgende maand als nog nodig is (positief he! mama charlotte) ff ovulatietesten halen heb ook geen idee hoe die dingen werken... Ben al wel tijd van pil af, begin nov 2009 Oja mama charlotte ikzelf heb altijd last van veel afscheiding, gebruik altijd inlegkruisjes ben meerdere malen naar huisarts geweest maar daar kunnen ze niks mee doen... Afscheiding kun je idd weinig over vinden net alsof iedereen zich er voor schaamt, is al erg genoeg laat staan dat je er niet over kan praten. mijn echte vriendinnen zijn gewoon op de hoogte! En inden het al rot genoeg.... Kan veel afscheiding goed teken zijn dan?? Liefs
hallo dames, ik merk dat ik de laatste dagen ook meer afscheiding heb dan normaal. en ik heb vandaag mijn NOD, volgens mij zou het dan wat minder moeten worden met de afscheiding?? ik hoop dat het een goed teken is , ook voor jou mamacharlotte!!