NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hallo medeavonturiersters,

Mag ik op de valreep nog even aanschuiven bij dit forum?
    Ik heb ws op 2 april mijn eisprong gehad en verwacht dat mijn NOD op zaterdag 17 april is. Het is voor ons de zesde ronde en ik heb nu weer het gevoel alsof ik af moet zwemmen. Iets van zenuwen in mijn buik. Wat vage klachten zijn er ook, maar nog niet overtuigend.
    Vreselijk verslavend werkt dit forum inderdaad, een innerlijk stemmetje zegt 'zonde van je vrije dag' ( en ik moet eigenlijk mijn BTW-aangifte doen), maar ook wel fijn om te lezen dat er met mij zoveel anderen in spanning zitten:
    "De Week van de Waarheid ..."
    Ik ben wel al een oud besje (40), dus schat mijn kans niet zo groot in, maar je weet maar nooit .. Mijn zus van 41 is nu 20 weken zwanger van de 3e.
    We zullen zien. Ik wens iedereen hier veel geduld, en mooie blije testen natuurlijk!

2. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    hallo duimelot,

welkom,
    ik heb toevallig gistern mijn belasting aangifte gedaan van het eerste kwartaal. Ook weer gebeurd!

succes met de laatste daagjes wachten

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Ondanks mijn NOD WOD is geworden ben ik natuurlijk reuze nieuwsgierig wie er allemaal op roze gaan deze maand.

Handbalster ja zo’n test zal echt ideaal zijn, dat wachtbankje duurt zo ontzettend lang.

Meiden hier slaat mijn fantasie ook op hol, maar helaas ik ben een ronde verder. Dus mijn fantasie moet weer even de ijskast in. Maar over ongeveer 7 dagen kan ik weer knutselen :D (ga maar weer uit van een cyclus van 25 dagen).

Nieuwe meiden welkom.

Ik had de testen ook al in huis, maar heb ze nog niet nodig gehad. Maaaaaaaaaaaaaaar je kan ze maar vast in huis hebben toch :D

Minkie ik zie aan je banner dat je zwanger bent JOEHOE van harte gefeliciteerd meid! En zie nu ook nog is je posi test. Ga er lekker van genieten!

Fafa haha grappige droom. Nou hopelijk zit je over 6 maanden echt met zo’n dikke buik.

Shaida bij jou is het ook wel heel spannend hoor met je misselijkheid en je kokhals neigingen.

Duimelot welkom. En ja het forum is erg verslaven. Haha heb toevallig alle spullen op mijn bureau liggen voor de BTW aangifte over het 1ste kwartaal, maar wilde toch eerst even snel bijlezen om te kijken of er al meer roze was en uiteindelijk ben ik alweer een half uur onder de pannen.
    Het zal wel erg leuk zijn om samen met je zus te kunnen zwangeren!

Nou meiden veel succes met de laatste dagen op het wachtbankje en ik hoop op heel veel roze!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Minkie:GEFELICITEERD!!!! :) :) :) :)

@pluis, ja was kort bij de anastesist maar ik hoefde nergens bang voor te zijn en ze zouden goed voor me zorgen volgende week donderdag, ik krijg van te voren ook en pilletje om lekker rustig van te worden. Het enige wat me nu weer heel erg dwars zit, is dat beademings slangetje wat er pas uit gaat als ik goed wakker ben :( . Maar ja....
    Volgende week donderdag, phoe komt wel dichtbij nu hoor haha.

Mijn NOD is ook WOD, als hij te laat of te vroeg komt dan kan de operatie niet doorgaan en moet ik weer een maand wachten en dat betekend dan dus ook weer een maand langer wachten op de IVF....Tenzij er natuurlijk een HEEEEEEEEEEL GROOT wonder gebeurd....:)

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb net een k 2v5 gedaan en die was (heel licht roze) positief!!!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Minkie: gefeliciteerd!!! Moest vanmorgen nog aan je denken toen ik de lijst zag :D Leuk hoor! Een mooi begin van onze lijst iig, tot nu toe! Wat is hier vandaag veel geschreven zeg! En nu moet ik echt weer aan het werk.. :(

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    :$ Gefeli!!! Foto?? :D

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    kan de foto niet uploaden...wat nu?

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Duimelot even erbij geplaatst :D en niki86 op zwanger!!

NOD:

11 april: westerlo
    13 april: Minkie86
    15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm
    16 april: MamaCharlotte86, niki86
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot
    18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes
    19 april: Handbalster, xVlindertje
    20 april: Vlinder27,Pantoefje
    21 april: Fioon
    24 april: Tricia82, Anita85
    ?? april: Truus21

Eisprong & ronde:
    28 maart - westerlo
    30 maart - Isra (ronde 1) 2de kindje
    31 maart- kristel79 (ronde 16)
    1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 )
    2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), niki86 (ronde 4) Glimworm (ronde 19)
    3 april - anoniempje 1985 (ronde 4) Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) ukkepukkie
    4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), , Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje.Trubbel (ronden 4), xVlindertje (ronde 2) 1e kindje, Dikkebuik (ronde 5)
    5 april - Habeebah(ronde 2)
    6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje
    7 april - Fioon (ronde 23)
    11 april - tricia82 (ronde 2)
    ?? April - Truus21 (ronde 5)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Don't know.. helaas ook geen verstand van hier! Nooit geprobeerd ofzo. Misschien issie te groot?

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    dat is ie ja...

12. fafa

fafa Niet meer actief

heb je paint ofzo? daarin kun je vast iets doen aan het afbeeldingsformaat

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Niki, hopelijk wordt hij snel knap posi meid.
    Als je Paint op je pc hebt zitten, kun je bovenaan in het menu 'afbeelding' aanklikken en dan op wijzigen/hellen, dan kun je bv 50% intikken en dan wordt hij kleiner.
    Succes.
    Anders mag je hem naar me toe mailen, dan doe ik het eventjes voor je. Stuur dan maar een pb voor mijn mail-adres.

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Niki Spannend joh! Maar je zit dus nog een paar dagen voor je NOD, dus dan is een lichtroze streep al heel veelbelovend!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik had ook een plaatje geupload, dmv de bijlage (die paperclip in je reactieveld) Volgens mij wordt de foto dan vanzelf kleiner gemaakt.

't Gaat goed tot nu toe, al een hoop roze, hopelijk blijft dat zo doorgaan.

15. proberen

proberen Actief lid

12 mrt 2010
    114
    0
    0
    NULL
    noord brabant
  16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Positief! Gefeliciteerd!!

@niki86, jij ook gefeliciteerd!!

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    zoals die van 'proberen' ziet mijn test er ook uit!

18. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38

Ik zeg ook hartstikke positief! Wat leuk joh, gefeliciteerd!!

19. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    jeetje wat goed zeg allemaal, gefeliciteerd!!!. wat zijn er veel zwanger al .. althans zo lijkt et

hadden jullie ook symptomen van te voren?

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wauw, nog meer!!! Het roze vliegt ons hier om de oren, wat super!

@ proberen: gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina