NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Proberen : PROFICIAT!! laatste test is wel een dikke vette roze streep!! ;)

Hier, nog niet ongi, ben vanmorgen gaan plassen en nog niets te zien, ben dan een check up gaan doen met een propje papier, om te zien of er binnenin al iets roze te zien was en nog niets...temp is nog steeds aan de hoge kant, maarja, dat kan natuurlijk ook veranderen.

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend, Roske!! Wanneer ga je testen?

Truus: zie dat je je banner ook maar hebt aangepast naar 50? Wat vervelend joh, zo lang en zoveel onduidelijkheid! Ging je nou binnenkort naar de huisarts daarvoor? (staat me iets van bij?)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Overigens is mijn afscheiding niet meer.. Dat betekent meestal dat ik ongesteld ga worden (+/- 2 dagen voor ongesteldheid ben ik altijd kurkdroog.. stilte voor de storm, zeg maar!). Daarnaast heb ik heel af en toe ook al een klein beetje ongesteldkrampjes..! :(

Ik vrees!

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    We duimen allevast mamaC!!

Ik ga pas denk ik morgen testen...ben meer bang van een negatieve test te zien, dan mijn regels te krijgen

5. fafa

fafa Niet meer actief

@MC... houdt moed meid: zolang je niet ongi bent kan er nog vanalles.

@all: even een theorietje aan jullie voorleggen: na mn eisprong zakt mn libido altijd richting het vriespunt, ik neem aan onder invloed van progesteron. Nou heb ik nooit zo opgelet wanneer dat precies weer verandert, maar gisteren (4 dagen voor NOD) had ik opeens weer spontaan zin in een potje seks...

Is dat dan een teken dat je progesteronniveau weer zakt (en je oestrogeenniveau weer stijgt) en dus niet zwanger bent? Is voor future reference wel een handige 'vroege waarschuwing' dat het niet raak is.

iemand die dit herkent?

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: best wel toevallig! :$ Ik had gisteravond ook weer zin, dat is al 1 a 2 dagen weer een beetje terug, heb ik het idee! Maar goed, ik was ook echt 'uitgeput' na al ons seks-werk tijdens mijn vruchtbare week.. ;) Nu was ik weer opgeladen.. Ofzo! Maar zat gisteravond ook te denken: als ik nu zwanger zou zijn, dan zou ik toch echt geen zin hebben in seks nu??

Als die theorie zou kloppen, dan zou ik dus ook niet zwanger zijn, haha! Maar geen idee hoe dat dit met die hormonen joh, dat snap ik nooit. Wel een leuk idee om eens uit te zoeken.. Jammer dat ik (andere dingen) moet leren...

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Iets om op te zoeken: door welk hormoon krijg je zin in seks?

Ik ga zo toch ff ergens op zoek :D

*legt rekenboeken weg..*

8. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

ben er ook weer.
    @fafa en MamaC, ik had gister ook ineens zin :D dat twee dagen voor NOD. normaal heb ik het na mijn ongi. Hoop niet dat het idd betekent niet zwanger maar ja.. voor de rest ongi klachten blijven wel uit..morgen is mijn NOD..

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb al wel gevonden hoe het komt dat ik in mijn stopweek (toen ik de pil nog slikte) altijd het meeste zin had in seks:
    "De seksuele activiteit van een vrouw blijkt voor een belangrijk deel afhankelijk van hormonen. Met name oestradiol speelt een grote rol. Hoe zit het dan met de zin in seks bij vrouwen die aan de pil zijn? Pilgebruiksters hebben een afwijkende menstruatiecyclus, waarin de ovulatie ontbreekt. Dit komt doordat kunstmatige hormonen uit de anticonceptiepil de productie van natuurlijke hormonen onderdrukken. Behalve in de stopweek. Dan krijgt het lichaam de kans om zelf een klein beetje hormonen aan te maken. In die week is de concentratie natuurlijke oestradiol bij pilgebruiksters het hoogst en hebben deze vrouwen waarschijnlijk het meest zin in seks."

Bron: Seks en de cyclus | Kennislink ;)

10. fafa

fafa Niet meer actief

ja, dat had ik ook altijd.. meer zin tijdens stopweek... wanneer het dan dus net niet lekker uitkomt ;)

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo dames!

Mag ik met jullie mee kletsen?:D
    Spannend is het weer he! ik voel ook weer van alles maar ik heb het testen bijna anderhalve week uitgesteld zodat ik geen test hoef te verknooien(die krengen zijn duur:$) en ook proberen een andere teleurstelling te voorkomen!

Maar goed we gaan toch voor de 2 streepjes toch!!:D

Heel veel liefs!

12. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    vannacht ongesteld geworden.... Balen! Deze maand voor het eerst een Keer proberen met temperaturen!

13. fafa

fafa Niet meer actief

hallo dikkebuik, welkom hier :)

je zit nu pas op dag 24 en je stelt het testen al anderhalve week uit? :(
    anderhalve week geleden was je ovulatie ongeveer, dan doen die testen het nog niet hoor 8) Dus verstandig dat je daar niks aan verkwist. Gewoon lekker je best doen op geduld hebben en nog 3 daagjes wachten.

14. fafa

fafa Niet meer actief

NOD:
    6 april: frieda333
    11 april: westerlo, proberen
    13 april: Minkie86
    14 april: Roske
    15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm
    16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend
    18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes
    19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan
    20 april: Vlinder27,Pantoefje
    21 april: Fioon
    24 april: Tricia82, Anita85
    ?? april: Truus21

balen frieda... toch nog ongi :(

vol optimisme de volgende ronde in?

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Spannend een licht streepje... ik durf nog niet te testen.

We zijn nu een jaar bezig. 1e paar rondes had ik nog niet echt een goed beeld van mijn eisprong, dus die tellen niet helemaal mee. Nu met ovutesten en tempen weet ik wel goed waar mij ei zit. Maar ik vind een jaar lang genoeg!!!

16. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ben nog erg onzeker enzo maar ik kan op roze als jullie t nog niet wisten..weet niet meer bij welke topics al mn twijfels en onzekerheden heb gestrooid..haha..vind het allemaal nog maar eng maar die testen zullen niet liegen neem ik aan..

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Frieda helaas ook op rood meid. Ik had zo gehoopt dat niemand mij zou komen vergezellen!

Overige meiden ik wil roze zien! :D

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    NOD:
    6 april:
    frieda333
    17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend

19. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Glimworm:

Jullie morgen NOD al voortekenen van een roze test? Ik hoop het voor iedereen!

20. fafa

fafa Niet meer actief

NOD:
    6 april: frieda333

ik heb de lijst even aangepast, met een nieuwe categorie: bruin ;)
    ben zojuist begonnen met bruinverlies, dus ongi over een dag of drie. Dus wel game over voor mij (maar dat wist ik al) maar nog niet officieel. Wel fijn dat mn cyclus deze keer dus weer gewoon lekker kort is.

Deel Deze Pagina