Ik durf nu ook niet meer te testen, toch maar wachten tot zaterdag. Maar als het niet zo is, houdt mijn lijf me verdomd goed voor de gek!! Inderdaad, een jaar is lang genoeg Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!!
@ Neeltje: Ik heb echt 't idee dat het deze keer raak is. Heb al 3 dagen pijn onderin mijn buik. Dit heb ik anders nooit. Temp. is nog hoog, dus ziet er nu nog goed uit. 4/ 5 dagen kunnen dan nog wel heel lang duren! Wat heb jij voor symptonen/ kwaaltjes? @fafa; hhmm bruin, dat is bij mij ook nooit een goed voorteken, maar ik heb ook al vaak gelezen dat je dat ook kan hebben als je niet ongesteld wordt. Dus er is nog hoop!
Ja ik ben m'n ei kwijt, dus heb mijn banner maar even aangepast. Ben al bij de HA geweest, hij wil me niet helpen. Volgens hem is mijn cyclus volkomen normaal..
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Tricia82, Anita85 ?? april: Truus21 ik heb mezelf er eventjes bij geplant. hier ook zo erge spanning
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Tricia82, Anita85 ?? april: Truus21 ik heb me zelf er ook bijgezet mijn nod moet 19tiende komen hihi ik heb nu al een week last van me buik net alsof ik mijn nod krijg heel irritand
Hallo Ladies! Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaagd!! Joehoe! Ik was echt zo zenuwachtig,ik hoop voor degene na mij dat ze die toetsdingetjes afpoetsen nadien, klamme handjes..niet normaal!
hey meiden, Zoals mamaC al zei...jullie kunnen nogal wat afkletsen zeg! Hier momenteel nog geen rood te zien...alleen..kvrees ervoor...voel ze pcies aankomen, maar het rare is, dat ik het gevoel heb dat mijn borsten werken en temp is ook nog hoog..maja, da rood kan morgen op bezoek komen ook...dan is mijn cyclus gewoon lange aan't worden, wat normaal altijd 26 stipt is...
Ik bedoel dat ik pas de 26ste ga testen en de 18de is mijn nod,, dan ben ik anderhalve week overtijd,, dat bedoelde ik lol,, dan heb ik dus vanaf mijn nod anderhalve week om ongesteld to worden en als ik dan test ben ik echt een hele poos overtijd.. Heel veel liefs!
@ Pluis81; gefeliciteerd! De NOD lijst wordt al aardig lang, hopelijk binnenkort weer wat roze namen.
heb wel wat kwaaltje zoals gevoelige (.)(.), hoofdpijn, aders duidelijk zichtbaar, rommelend gevoel in mijn onder buik, lage rugpijn, vaker plassen.... alles duid er op maar eerst maar een posi tet zien. gisteren, ja stom hoor, overdag effe tussendoor getest met kv2v5 toen neg wacht nog tot zaterdag voor een 2de test.
Hoi Ik wil me ook graag voegen bij jullie lijstje als dat mag. Ik zit in ronde 1, maar heb al een hele week zo'n enorme menstruatiepijn. (heb ook endometriose) maar kan me niet herinneren dat ik dan ervoor zoveel pijn heb, wel 2 dagen ofzo voor nod en heel lang erna. Dus spannend. En enorme verstopping en veel trek. En dat laatste is niks voor mij. Ik eet en snoep nooit zoveel Mijn cyclus is de laatste maanden niet helemaal regelmatig. Ik heb op dag 18 pas geinsemineerd (bammoeder) bij een cyclus van ongeveer 28 dagen. Zou dus volgens verhalen net aan moeten kunnen. Probleem is dat ik op mijn gevoel afging en symptomen over dat slijm e.d., omdat de ovutesten niet echt knal positief waren. Toch sprong er eentje wat meer uit en ben daar vanuit gegaan.Ook afgegaan op mijn buikgevoel Ik heb gewoon een goed gevoel en niet omdat ik het zo graag wil (ja, dat ook natuurlijk), maar op een of andere manier voelt mijn lijf zich enorm anders. Behalve gevoelige borsten, daar heb ik helmaal geen last van Hoop dat mijn gevoel juist is en mijn lichaam zich nu eens een keer niet in de steek laat, maar ja, het zou natuurlijk te mooi om waar te zijn als het meteen raak is. Ik weet dat het kan, maar toch. Maar ja, nog even geduld. Ik snap nu pas hoe lang dat duurt als je op een wachtbankje zit. Ik hoop dan ook dat het bij iedereen goed uit zal pakken. Is het niet nu, dan heel snel binnenkort. Ben wel vorige maand geopereerd (waar definitief actieve endo is vastgesteld:x) en gesloten eileiders en die laatste zijn nu opengemaakt. In ieder geval iedereen veel sterkte met wachten en hopelijk met een positieve test. O ja, mijn nod is denk ik zondag. Mijn banner klopt niet helemaal meer, maar denk dat ik die wel ga volgen mocht ik overtijd zijn.
MamaC, jij dat ons bezwangerd hebt, jij moet mij kunnen helpen Nee, ff serieus....ik kom net van de wc, en er was bruin op mijn wc papier.....???? Het leek niet eens op bloed, maar was meer de bruine kleur van platte stoelgang.... HELP!! wasda????
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Tricia82, Anita85 ?? april: Truus21 Fafa: ik doe met je mee, met bruin! Geweldig initiatief van je, haha Alleen erg jammer van de betekenis.. Vorige maand ook gehad, 2 dagen later brak de hel los.. Roske, jij staat nu ook op bruin.. Hopelijk wordt het roze voor ons!
Ja, daar lijkt het op. Het is gewoon oud bloed. Kan betekenen dat je menstruatie eraan komt, kan ook oud bloed zijn van een innesteling oid (hoewel ik toch dacht dat dat alleen vers bloed zou zijn, en een heeel klein beetje..). Ik deed net lekker mijn pyjama aan en zag ook 2 druppels oud bloed in m'n broekje. Had ik vorige maand ook, toen druppelde het in de wc, en toen werd ik 2 dagen later ongesteld
goh balen vn die nod 2 dagen later Ma dees is zelfs geen bloed...alé, voor mij althans nie... pfff, hup naar bruin
Haha, Roske, ik snap je berichtje niet helemaal... Heb je nou oud bloed verloren, of heb je echt last van je darmen?
Even wat opgezocht over oud bloed / innestelingsbloed: "Als je bruin- of roodverlies opmerkt, heeft het niet veel zin een zwangerschapstest te doen. Wacht enkele dagen af of je menstruatie niet werkelijk doorbreekt. (...) Vijf tot zeven dagen na de bevruchting nestelt het bevruchte ei zich in het baarmoederslijmvlies. (...) Oud bloed in de baarmoedermond-en hals kunnen door de bewegingen afgescheiden worden. Toch ontdekken heel wat vrouwen pas innestelingsbloed nadat zij een positieve zwangerschapstest afnamen. Ze zijn over tijd en merken in week 5 of 6 van hun zwangerschap wat bruinverlies op. Toch kan je er, jammer genoeg, niet van uit gaan dat als je over tijd bent bruinverlies ook innestelingsbloed is. Stress bijvoorbeeld zorgt er vaak voor dat je menstruatie langer wegblijft. Bruinverlies kan dan ook de aankondiging van je menstruatie zijn. Blijft het bij bruinverlies? Doe dan een zwangerschapstest."