NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk...) 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Poeh wat een hoop meiden op rood, balen zeg.. Heel veel succes in de volgende ronde! Ik heb mezelf van de lijst afgehaalt, aangezien ik mijn ei nog steeds aan het zoeken ben..
Truus, wat balen!! Ik heb mijn ei afgelopen ronde ook nooit gevonden, maar werd toch op de 'normale' dag weer ongesteld.. Dus hou je ons op de hoogte?!
hier nog geen duivels en 19tiende moeten ze toch echt komen wel wat pukkeltjes maarja we zien het wel
Goedemorgen! Kom net uit mn nachtdienst en moet dadelijk eens hoog nodig bij gaan lezen!! Dadelijk gaan we naar de nieuwbouwbeurs, eens kijken of er een leuk huisje voor ons tussen zit! @Nikki; wat ontzettend k*t voor je
hi meiden, Onze lijst begon zo mooi met roze, maar helaas heeft rood de overhand gekregen MamaC de moed niet opgeven hoor meid. De gemiddelde tijd die er voor staat om zwanger te worden is zo'n 8 maanden. Het lijkt me ook leuk als dit topic wordt voortgezet, hetzij onder een andere naam. Ik ben alleen niet zo creatief in het bedenken van een leuke naam, dus dit laat ik aan een ander over. Nieuwe meiden nog welkom, Meid met rood wat balen zeg En de roze meiden natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Helaas veel meiden op rood deze maand Heel veel succes de volgende ronde meiden !! Hier is het nog steeds spannend, m'n nod is maandag.. wil ook eigenlijk niet voor die tijd gaan testen, maar het wordt wel moeilijker om vol te houden Ik had gisteren voor het slapen zoiets raars, als ik op m'n linkerzij ging liggen net het gevoel hebben of dat ik op iets lag ( een soort bobbel).. heeft iemand dit wel eens eerder gehad ?
leuk gevonden handbalster, maar misschien is het makkelijker om een iets algemenere naam te kiezen zodat we aan t eind van de maand niet weer een nieuwe hoeven hier nog geen tekenen van ongi (hoofd en rugpijn) en das positief, want vorige 2 ronden was ik op dag 26 ongi, maar zal niet te vroeg juichen, ga ook braaf pas woensdag testen als ik dan nog niet op rood sta. zo straks wel een "rood" feestje, schoonouders vieren hun robijnen huwelijk (40 jaar) dus tot morgen allemaal.
Jeetje het lukt me niet om het allemaal bij te houden hier. Komt omdat ik ook nog op een ander forum zit .. Maar wat verdrietig Niki, echt naar voor je .. En spannend Miranda.. En helaas meer bruin en rood dan een aantal dagen geleden. Maar ook meer roze .. Hier ook nog onduidelijk. Vandaag mijn NOD, nog niet ongesteld, geen buikpijn maar wel een beetje bruin/roze .. Ik heb 2 dagen voor NOD negatief getest en mijn temperatuur is in 4 dagen van 37,5 naar 37,1 gezakt, dus ik vrees ook dat het voor deze maand bekeken is, helaas .. Nou maar afwachten tot het doorzet. Charlie's Angels vind ik wel een leuke ter voortzetting van dit forum! We zullen zien. Sterkte voor iedereen die rood, bruin of nog zwart is en roze: geniet met volle teugen! Liefs, Duimelot
Hoi meiden, vanmorgen een test gedaan.. Negatief. Maar nog geen ongi, laat die duivels maar komen!! Haha. Nog meer getest vandaag? Ik ga gewoon lkr de volgende ronde in voor een januari 2011 beeb xx
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk...) 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Zo lady's, hier is de ongie 3 dagen te laat eindelijk om het hoekje komen kijken. Voorlopig na 48 rondes ook de laatste....Donderdag de operatie en dan in de overgang en op naar IVF. Maarrrrrr, jullie zijn nog niet van me af hoor. Zodra jullie een nieuwe topic openen voor jullie nieuwe NOD dan klets ik daar gewoon gezellig mee. Ookal zal ik geen NOD hebben door de kunstmatige overgang. Succes meiden en de volgende ronde wil ik nog meer ROZE zien!!!!
Vlinder: balen meid! Maar terecht, 48 rondes is meeeeer dan genoeg! Nu vooruitgang voor jou meid! En leuk dat je met ons mee blijft kletsen, we willen uiteraard ook van jouw vorderingen op de hoogte blijven @ meiden die (nog) niet positief hebben getest: ik blijf duimen voor jullie!
Ja, doe ik. Als je mijn vorderingen echt wilt bij lezen moet je eventjes kijken bij "vruchtbaarheids behandelingen" en dan topic titel "vlinders weg naar IVF met endometriose". Daar houd ik alles bij. Vanaf volgende week heb ik minimaal 2 weken de tijd om zo veel te kletsen als ik wil. Mijn werkgever heeft me minimaal 2 weken niet ingeroosterd....Als het langer duurt, tja, jammer dan.... Ik ga pas echt weer werken als ik me goed voel, het is horeca dus rustig aan doen kan niet echt. Ik heb me trouwens gisteren kapot gelachen om mijn basin. 29 april krijgen we nieuwe wijnen en ze verwacht van me dat ik er dan ben om te proeven....Ja DAAAAAAAAAAAAG dat ga ik dus echt niet doen he....Die spoort niet hoor haha Ik proef wel als ik weer kom werken.
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk...) 17 april: Pluis81,Miranda, pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Jesdan, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Mezelf op rood... dag eerder dan verwacht, dus dat is mooi, snel weer door. Charlotte's Angels vind ik wel cool... naar onze email-bezwangeraarster (volgende maand wel een beetje meer je best doen voor mij (en de andere rode dames) he? ) @Vlinder... jammer van je ongi (maar was misschien ook te mooi om waar te zijn) maar goed dat ie in ieder geval op tijd is zodat je operatie niet uitgesteld hoeft te worden.
Ik vind Charlies Angels ook een leuke naam voor het nieuwe topic. Veel rood hier zeg..pff,dat is gaar Hier nog geen ongi te bekennen,ook geen ongikrampen. De laatste 3 dagen alleen een klein beetje heel lichtbruine afscheiding..we zullen zien wat er gebeurt. Ik heb nog niet getest.
hmmm, ik kijk zo eens naar ons lijstje hier, en schrik wel hier van het vele rood, wat ontzettend jammer!!!, hoop zo dat dr nog meer roze bijkomen, voor diegene alsnog gefeliciteerd. hier wel wat klachtjes en symptomen, maar ga me niet gek maken en verw8 mn nod vrijdag. tot die tijd is het wachten wachten en nog eens wachten. het nieuwe topic naampje, charlies angels, is voor mij perfect. dan moet t toch wel lukken zeker?