@ Shaida & deesi: dat klinkt best goed allemaal hoor! Zwangerschapskwaaltjes van vorige zwangerschappen hoeven niets te betekenen voor volgende zwangerschappen, kan weer compleet anders zijn. Dus als je moest overgeven lijkt me dat een mooi symtoom (niet fijn natuurlijk...) @ Vlindertje: balen dat ie negatief was! Maar als je nog niet ongesteld bent houden we hoop
Handbalster ook op rood, wat balen meid. Groot gelijk dat je contact op gaat nemen met de HA. Habeebah spannend meid. Haha MamaC, dat klinkt idd wel vies, maak er maar mislukte paaseieren van. Charlotte Angels en de mislukte paaseieren!!! Neeltje heel veel succes en net als wat je man zegt, meer als je best kun je echt niet doen. Maar meid heb zelfvertrouwen! Fioon wat balen meid ook rood. Nou meiden die nog op het wachtbankje zitten, TOI TOI TOI en ik hoop voor jullie wel roze deze maand.
Goedemorgen! Vandaag gelukkig een betere dag dan gister Nog steeds geen ongi te bekennen, wacht nu het telefoontje af van de ha, w.s. toch bloedprikken vanmiddag. Hopen dat we dan geen week hoeven te wachten op de uitslag!
@Neeltje: las dat je last had van teveel aan speeksel. Dat is ook een zwangerschapskwaaltje, toch? Dus dat klinkt wel goed
Happy Bday tooooooooo yoooooooouuuuuuuuuu handbalster happy Bday tooooooooo yoooooooouuuuuuuuuu hip hip hoera !!!
veel te veel rood hier zeg...! Ik kom even wat ROZE strooien. Succes meiden, is het niet nu dan wel in de volgende ronde!
Ik heb er allemaal geen idee meer van! Mag dadelijk in ieder geval bloed gaan prikken, dus dat is al iets.. Ik blijf goede hoop houden! Handbalster:Gefeliciteeeeerd met je verjaardag !!!!
Nou.. het bloed is afgestaan aan het ziekenhuis Woensdag weten we meer! Assistente van de huisarts kon ik wel even schienten;'Het zou ook een vals positieve test kunnen zijn.' ik:'Drie keer ja?'.. Nahja, we wachten af! @Pluis: Ongeduldig en onrustig wordt je nu he...
@Neeltje: Het valt nog mee hoor. Ik wil dan iig maar snel ongesteld worden zodat we door kunnen naar de volgende ronde! Als ik gisteren een negatieve test had kan ik me niet voorstellen dat ik morgen bijv. opeens een positieve test in mn handen heb.. Jij moet nog tot woensdag wachten,spannend zeg!
Nou pluis, hopelijk wordt dan snel ongie zodat je door kunt naar de volgende ronde en die onzekerheid kwijt bent! Was trouwens weer even ouderwets gezellig gisteren, die mannen weer zoals gewoonlijk over auto's kletsen en wij over van alles en nog wat....en bedankt voor het kaartje jullie he echt heel lief!! Hoe gaat het met de rest hier??
@pluis; Hopelijk wordt het geen ongi voor je, maar een positieve test! Ja ik mag nog tot woensdag wachten, tenzij de ongi zich eerder meld
@ Minkie: strooi maar veel roze hier, is hard nodig Geniet je er een beetje van? Veel last van kwaaltjes?
Jullie moeten dan wel lang wachten om het bloedresultaat te kennen daar in Nederland eh, hier in Belgie gaat het pcies sneller...als je bloed laat trekken smorgens, dan kan je 's avonds al bellen naar HA voor de resultaten, als je bloed laat trekken in namiddag, kan je de dag nadien 's morgens al bellen Pluis en Neeltje, hopelijk is het voor jullie beide roze!! duim duim
Kijk, dat is zo leuk aan dit forum, allemaal felicitaties uit onverwachte hoek! Bedankt meiden. @ Roske: Gelukt om mijn tempkaartje erbij te zetten. Thanks, had niet goed genoeg gezocht. Ben jij al begonnen met tempen?
Meiden ik snap er niks meer van.. Zaterdag was mijn NOD. Gisterochtend had ik 'smorgens wat rood dus dacht ben ongi. Maar het zet niet echt door.. Bij wc bezoekjes heb ik steeds ietsje rood of bruin en verder helemaal niks.. Wat zal dit kunnen zijn? En moet ik nu uitgaan van een nieuwe cyclus of een echte duidelijke ongi afwachten? Liefs, Ukkepukkie
Testen!!! Nee oke, het zou kunnen dat ie nog meer moet doorbreken. Maar het zou toch ook nog kunnen dat...?? Wat denken de andere meiden??
Het is zo moeilijk allemaal ik mag morgen bloed laten trekken en woensdag uitslag bij laat je test zien staat mijn test van vanmorgen erg dun weer ze zeggen streep is een streep maar wil zekerheid net nog even een tampon in gedaanmaar zit geen spoor op van mijn Nod dus weet het niet meer