grrrrr:x:x:x sorry meiden moet dit even kwijt!!! somige mensen kunnen zo makkelijk praten over zwanger worden en doen net of ze aan de boom groeien:x:x:x:x
@Ukkepukkie, ik zou ook testen....wie weet... Laat ons dan wel wat weten eh @handbalster, ik ben vandaag met tempen begonnen, alleen heb ik mijn tempkaart hier nog niet gezet
Haha @ roske! Doe mij ook zo'n boom idd! @ anoniempje: ik weet hoe je je voelt meid.. Frustrerend he!!! Net zo frustrerend als al die meiden om mij heen die allemaal zwanger zijn! :x
Bedankt voor jullie medeleven doet me goed.!!!!! voor de mensen die nog in spanning zitten veel succes. en voor de andere tot in de volgende ronde
@Vlinder3: Was idd ouderwets gezellig gisteren! Enneh..graag gedaan hoor,wij denken echt aan jullie! @Anoniempje: Wat een woede meid,heb je een rot-opmerking gehad?
Ik wacht nog even tot we het lijstje een beetje afgewerkt hebben. Vind ik wel zo aardig voor die meiden. Maar het nieuwe topic gaat waarschijnlijk 'Charlottes Angels' oid heten Tegen die tijd komt hier uiteraard ook een post met de melding dat ie er is hoor
@ mama charlotte & roske.. Afgelopen zaterdag was mijn NOD, 4dagen ervoor en de dag van NOD negatieve test.. Dus lijkt mij niet.. Toch?! Laat mij maar gewoon volop ongi worden scheelt een hoop twijfels etc.
Als ik nu echt ongi ben (wat niet echt duidelijk is omdat het niet doorzet) lopen wij precies gelijk! Grappig! Blijf je volgen meid!
Tja, je weet het maar nooit! Als het echt niet overtuigd doorzet, zou ik toch nog even een testje wagen hoor Lekker irritant weer lijkt me, zoiets!
Ukkepukkie, ik zou ook testen...mijn schoonzus kreeg zelfs nog 1x haar normale menstruatie en zij wist totaal niet dat ze zwanger was, tot ze na die menstruatie naar de gyne moest voor controle, die dan opgemerkt had dat ze zwanger was, en zij wou dat natuurlijk niet geloven door de ongesteldheid die ze had gekregen.
Jeetje, echt joh?! Zoals ik met na mc schreef, als ik morge nog geen duidelijkheid heb doe ik nog een testje.. Ik laat het hier weten.
Hier nog steeds geen rood te bekennenorgen bloed prikken hoop dat dat meer duidelijkheid geeft weet het even niet meer hi hi kan hetzijn dat je urine test negatief is en je bloed test positief
@Deesi; Wat kan jij al vlug bellen voor de testuitslag! Ik heb vanmiddag bloed moeten laten prikken en kan woensdag pas bellen.. Mn moeder had ook nog wat leuks.. Ze denkt dat ik zwanger ben omdat......; Ik een trut aan het worden ben Zij had dat schijnbaar ook bij elke zwangerschap de eerste drie maanden. Ben ik mooi klaar mee dan! Haha Kan het niet laten en ga morgen na mn werk naar mn moeder, man is werken tot 9 uur.. en dan nog even een testje er tegen aan!
JA hi hi de dokter zei dat moeten we snel weten hij is wel aardig dan horen we allebij woensdag spannend hè hielaat ga je bellen hi hi