NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

grrrrr:x:x:x sorry meiden moet dit even kwijt!!!
    somige mensen kunnen zo makkelijk praten over zwanger worden en doen net of ze aan de boom groeien:x:x:x:x

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkepukkie, ik zou ook testen....wie weet... Laat ons dan wel wat weten eh :D

@handbalster, ik ben vandaag met tempen begonnen, alleen heb ik mijn tempkaart hier nog niet gezet

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

Oei, en wie dan wel?? Want als het zo is wil ik ook zo'n boom

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha @ roske! ;) Doe mij ook zo'n boom idd!
    @ anoniempje: ik weet hoe je je voelt meid.. Frustrerend he!!! Net zo frustrerend als al die meiden om mij heen die allemaal zwanger zijn! :x

5. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Bedankt voor jullie medeleven doet me goed.!!!!!

voor de mensen die nog in spanning zitten veel succes. en voor de andere tot in de volgende ronde

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Was idd ouderwets gezellig gisteren! Enneh..graag gedaan hoor,wij denken echt aan jullie!

@Anoniempje: Wat een woede meid,heb je een rot-opmerking gehad?

7. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

@ mc wanneer een nieuw forum openen??
    mijn nieuwe nod is 23 mei!
    en hoe gaat het forum heten???

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik wacht nog even tot we het lijstje een beetje afgewerkt hebben. Vind ik wel zo aardig voor die meiden. Maar het nieuwe topic gaat waarschijnlijk 'Charlottes Angels' oid heten ;) Tegen die tijd komt hier uiteraard ook een post met de melding dat ie er is hoor :)

9. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

@ mama charlotte & roske.. Afgelopen zaterdag was mijn NOD, 4dagen ervoor en de dag van NOD negatieve test.. Dus lijkt mij niet.. Toch?! Laat mij maar gewoon volop ongi worden ;) scheelt een hoop twijfels etc.

10. Ukkepukkie

Als ik nu echt ongi ben (wat niet echt duidelijk is omdat het niet doorzet) lopen wij precies gelijk! Grappig! Blijf je volgen meid!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tja, je weet het maar nooit! Als het echt niet overtuigd doorzet, zou ik toch nog even een testje wagen hoor ;) Lekker irritant weer lijkt me, zoiets!

12. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukkepukkie, ik zou ook testen...mijn schoonzus kreeg zelfs nog 1x haar normale menstruatie en zij wist totaal niet dat ze zwanger was, tot ze na die menstruatie naar de gyne moest voor controle, die dan opgemerkt had dat ze zwanger was, en zij wou dat natuurlijk niet geloven door de ongesteldheid die ze had gekregen.

13. Ukkepukkie

Oké als het morgen nog niet echt heeft doorgezet doe ik nog een testje.. Ik hou je op de hoogte.. ;)

14. Ukkepukkie

Jeetje, echt joh?! Zoals ik met na mc schreef, als ik morge nog geen duidelijkheid heb doe ik nog een testje.. Ik laat het hier weten.

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het hier wel rustig zeg!:(
    Waar zit iedereen??:D

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier nog steeds geen rood te bekennenorgen bloed prikken hoop dat dat meer duidelijkheid geeft weet het even niet meer hi hi kan hetzijn dat je urine test negatief is en je bloed test positief

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Deesi; Wat kan jij al vlug bellen voor de testuitslag! Ik heb vanmiddag bloed moeten laten prikken en kan woensdag pas bellen..

Mn moeder had ook nog wat leuks.. Ze denkt dat ik zwanger ben omdat......; Ik een trut aan het worden ben :eek:
    Zij had dat schijnbaar ook bij elke zwangerschap de eerste drie maanden.
    Ben ik mooi klaar mee dan! Haha

Kan het niet laten en ga morgen na mn werk naar mn moeder, man is werken tot 9 uur.. en dan nog even een testje er tegen aan!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    JA hi hi de dokter zei dat moeten we snel weten hij is wel aardig dan horen we allebij woensdag spannend hè hielaat ga je bellen hi hi

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik bel gelijk om 8 uur! haha Denk dat jij ook wel op tijd zal bellen, of niet? ;)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hi hi gaan we tegelijk bellen en dan hier de uitslag vertellen hi hi

Deel Deze Pagina