NOD rond 16 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by MC86, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik zag het, heb je toegevoegd ;)
    Ik weet niet wat ik moet denken.. Maar ik hoop het zo ontzettend erg!! We houden elkaar op de hoogte ;)

@Iedereen: Kan het zijn dat je nu nog niet voldoende HCG in je lijf hebt om te knaltesten???? Ben inmiddels 3 dagen overtijd en geen symptomen dat de ongie eraan komt..

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Wat vervelend toch voor je meissie.
    Ik ben zelf clientbegeleidster op een woning,nu ongeveer 4 jaar voor vast. Het is een laag niveau woning met gedragscomplexe clienten.
    Lieverd..ik begrijp dat het ontzettend kut voelt als je een half jaar langer stage moet gaan lopen. Het enige voordeel is dat je wel extra ervaring op kunt doen en weer leuke en vooral andere clienten leert kennen. Probeer er toch van te genieten en laat zien wat je in je hebt. Als je liefde hebt voor dit werk komen de vaardigheden ook!

Enneh..wat hebben wij allemaal hetzelfde dan? Ik kan wel terug gaan lezen maar dan ben ik een half uur bezig denk ik:D

@MamaCharlotte: Hoe is het met jou? Nog steeds met je neus in de boeken?

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; ik zal dat halfjaar op deze woning blijven.. Wil ik n aar een andere woning zal ik een heel jaar opnieuw moeten doen.. Maar omdat ze de rest van mijn examens voldoende hebben gescoord is het niet zeker dat ik moet verlengen. Dat gaat school nu voor me uitzoeken. Ben dat BBL onderhand beu en wil echt aan de bak ;)

We hebben hetzelfde; de afscheiding, het checken ervan (ja zelfs in het hoekje van de keuken ;))

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oke,je doet BBL. Dan moet je idd als leerling een heel jaar overnieuw doen. Heb je het wel naar je zin op je huidige woning of zie je er tegenop om een half jaar daar te blijven? (Buiten het feit dat je baalt dat je er misschien langer over gaat doen)
    Als je wilt mag je me pb'en,misschien kan ik je helpen om het volgende half jaar dingen te verbeteren.

Aha,de afscheiding dus:D Dat zou misschien een goed teken kunnen zijn maar je broek naar beneden trekken in de keuken lijkt mij meer een paranoide trekje wat we ontwikkeld hebben..haha!:D

Wat ik wel echt heb,en daar heb ik last van joh,is steeds branderige pijn in mn onderrug als ik een poosje zit...doet echt zeer!:(

5. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    We zullen zien morgen mischien heb je een late ei ofzo hi hi ben echt zenuwachtig voor te bellen en wat ze gaat zeggen

6. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben nu 1 dag overtijd en geen ongie te zien geen buikpijn niks dus weet het niet

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Dan heb ik al vanaf 9 april een late ei..........

@Pluis: ik heb het op de woning wel naar mijn zin, alleen het team is.. ingewikkeld, laten we het daar op houden!
    Wat betreft ontwikkelingen praten ze zichzelf 2 straten in. En ook nogal lullig om dit net voor je afstuderen te vermelden (4,5 week...)
    Ik kan me nu wel druk gaan maken, maar daar heb ik nu niets aan. Zal het eerst moeten afwachten wat school kan en wil doen..

Paranoide? Nee joh.. Klein beetje maar :p

Die pijn in mn onderrug heb ik ook. Zodra je recht gaat zitten of wat gaat lopen trekt het weg bij mij..

8. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb als ik op mijn buik lig raar gevoel ligt totaal niet lekker en ook ben ik elke ochtend vroeg wakker smiddags kak ik heel erg in en heb al 3 dagen koppijn maar nog steeds geen ongi te bekennen owja en soms een puistje

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik ga even een kop thee drinken met me mams en dan richting station. Zal vanavond wanneer ik thuis ben me weer melden ;)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik ben juist blij dat ik deze maand geen 1 puistje heb!! :D:D:D
    (heb er namelijk altijd maar 1.. op het midden van mn neus!!)

11. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    hahah jaa hier precies hetzelfde hoor echt zooo herkenbaar.. elke keer als ik ff prive heb (maakt niet uit waar).. ff kijken of er al iets gevloeid heeft.. maar nog niets te bekennen.. steeds dat vochtige gevoel vandaar.

12. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik kan ook niet op mijn buik liggen, of ik kan ook niet verdragen dat iets op mijn buik ligt, of zelfs als mijn broek beetje spant is het lastig...

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Je hebt groot gelijk! Druk maken en stressen heeft nu geen zin,het is idd verstandiger om eerst af te wachten wat je school ermee gaat doen.

@Habeebah: Erg zijn we he:D Ik ben bij jou ook wel erg benieuwd nu! Durf je nog niet te testen morgen?

14. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    jaa we zijn echt een klasse apart..

Ik ben benieuwd maar et stemmetje zegt steeds nee et gaat niets worden...

Maar ik heb MamaC al gezegd dat er morgen nog niets is dat ik dan wel iig richting winkel zal gaan

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nou meid,ik hoop van harte dat er morgen nog niets is dan!
    En geloof me..als je de tests eenmaal in huis hebt kun je echt niet lang meer wachten hoor!

Mijn god mensen,wat heb ik toch een dikke pens:$
    Het lijkt wel of er een enorme lading vies ongi-bloed ligt te wachten tot de sluizen opengaan...pfff!

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Hey Pluisje en Neeltje1986

Jullie zijn allebei overtijd volgens de banner. Gaan jullie binnenkort testen??? Ben wel een beetje nieuwsgierig:)
    Hoop dat jullie dat niet erg vinden

En de rest van de meiden??

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    als ik het goed heb mag t niet ouder als 4 dagen zijn, en ze zeggen goed zaad mag je iedere dag, slecht zaad is om de dag beter, dan kan het zich herstellen anders schiet je met losse flodders zeg maar. maarja, zonder onderzoek weet je niet of je goed of slecht zaad heb, dus wij gaan voor veilig, om de dag vanaf moment dat ongi weg is tot ong week na ei, dan kan het haast niet missen .... zou je denken, maar misschien moet ik toch maar eens wegwijzertjes in gaan brengen, want ik geloof dat ze hier steeds de weg kwijt zijn .....

maargoed, positief blijven, in mei leggen alle vogels een ei, dus deze kip gaat haar best weer doen :D

18. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Neeltje die kwaaltjes die jij opnoemt waren bij mijn 1ste zwangerschap precies hetzelfde. Vooral moe, pffff. Dus ik hoop op roze voor jou!

Fioontje wat leuk legoland. Nou dan kom jij je tijd wel door op het wachtbankje.

Wij zijn alweer begonnen met knutselen. Mocht ik weer een cyclus van 25 dagen hebben zou vandaag mijn NOD zijn. Hebben zondag en gisteren al geknutseld en knutselen zo maar verder hihi. Ga ervanuit dat mijn NOD tussen de 25 en 30 dagen is dus hoef me deze week ook niet te vervelen HIHI :D

MamA C jij ook alweer aan de knutselen. Veel plezier :D

Jesdan gefeliciteerd meid. Eindelijk weer een mooi roze berichtje.

Vlinder heel veel succes en sterkte! Kom op meisie!

Neeltje wat balen meid dat je gesprek wel lekker liep maar dat ze toch nog willen dat je er een half jaar langer over moet doen.

Pluis laat die dikke pens en andere betekenis hebben, vind het zo spannend voor die meiden die overtijd zijn en nog moeten gaan testen.Hoop zo dat jullie onze lijst weer een beetje roze kunnen maken.

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Musicalfan: Tuurlijk vind ik het niet erg dat je dat vraagt!
    Ik heb zondag negatief getest en ik twijfel of ik morgenochtend nog eens zal testen. Het lijkt me eerlijk gezegd toch 'te mooi om waar te zijn'..

@Isra: Dat zou mooi zijn als de dikke pens ergens anders op wijst maar ja..ZO dik ben je niet eens in het begin van een zwangerschap of er moeten er 3 inzitten..haha:D

20. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Zo dan, wat is hier vanavond veel gekletst :p

Haha, ja waag het eens om het niet te doen! Want je hebt het al tegen de grote MamaC gezegd ;) Whaha, nee geintje! Maar moest even lachen toen ik het las.. :p

@ Vlinder: ik wil je vast heeeeel veel succes wensen!!! Had geen idee dat het er al zo snel aan kwam. Spannend hoor! Ik zal aan je denken. Denk je ook aan ons? :)

@ overtijd meiden: ik vind het zoo spannneeennddd voor jullie! :) Ik duim heel hard en jullie moeten ons idd maar gauw wat roze komen brengen!

@ hier: nog niet aan de klus begonnen, zien wel wanneer we zin hebben :D Nog steeds druk in de boeken inderdaad (lief dat je het vroeg, Pluis!), steeds hunkerend naar buiten te kijken, dat lekkere zonnetje... Ik ben vanavond toevallig vroeg thuis, moest een presentatie geven. Donderdag nog 2 tentamens en dan is het voorlopig weer een klein beetje rustiger.. In de meivakantie weer knallen voor alles wat daarna komt!! Drukke opleiding! Maar goed, ben ik zelf aan begonnen :D

Nou ja, ik kan nog wel uren doorkleppen, maar vind mijn berichtje alweer lang genoeg :) Ik ga even mijn 'crops harvesten' (ik ben Farmville-verslaafd helaas...)

Share This Page