Ik herken dat.. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ook ZO'N pens, niet normaal! Schaam me er een beetje voor.. Ik lijk (zeker in de wachtweken) wel 4 maanden zwanger, minstens... Het schijnt wel normaal te zijn, heb het hier vaker gelezen Maareh, blijven duimen hoor!!!!
Wat een drukte allemaal voor jou MamaCharlotte. En dan moet je naast je studie ook je ei enzo nog in de gaten houden..poeh poeh p.s. farmville???????? wtf is dat?
Ja he.. En dan idd nog de kinderwens. Maar ja, ik wil het zoooo graag! Al jaaaaren echt.. En nu zetten we het dan eindelijk door Ik denk ook weer zo: elke maand dat ik niet zwanger raak is weer een maandje studie extra... Ik ga er stiekem al een beetje vanuit dat ik hem toch een stukje moet verlengen vanwege deze wens.. Tja, je moet er wat voor over hebben he P.S. Farmville is een walgelijk verslavende applicatie op Facebook (net zoiets als Hyves). Met Farmville heb je je eigen boerderijtje en kan je dingetjes planten en oogsten, dan verdien je geld en kan je weer dingen kopen Het is echt vreselijk stom, maar toch verslavend
Oh god,daar ga ik dus al niet naar kijken want ik ben ook gevoelig voor verslavingen! (Alleen met spelletjes enzo dan hoor) Ik ben echt een poos verslaafd geweest aan dat Mahjong spelletje met een tijdslimiet dat je als gadget op je Hyves kunt zetten.. vaak kon ik niet meer stoppen..hihi Dus als ik het goed begrijp ben jij constant aan het switchen tussen studeren,forum-en en asperges steken?? Valt mee dat je hier nog niets gepost hebt zoals: shit,net een aardappel laten vallen,10 punten aftrek
Hahah!! Ja klopt, ik ben echt een manusje van alles en ik ren de hele dag heen en weer Af en toe word ik ook een beetje leip van mezelf hoor. Nog geen jaar geleden ook erg lang overspannen thuis gezeten, gewoon omdat ik teveel ondernam (en dan geen computerspelletjes hoor, maar echt activiteiten naast studie ) en een beetje teveel nare dingen had meegemaakt. Maar gelukkig voel ik me echt stukken beter en doe ik nu wel een studie die ik leuk vind en waar ik verder mee wil Btw net een enorme partij pepertjes geoogst, ben nu de landjes weer aan het omploegen, misschien weer tijd voor aardappels? Ik heb trouwens ook een tijdje zo'n Mahjong-spel gespeeld, die mocht je maar 60minuten doen ofzo! Met een heel rustgevend muziekje op de achtergrond
Daar zijn we weer! (maar niet te lang want de lucifer stokjes in mn ogen breken bijna ) @MusicalFan; ik heb geloof ik al 8 testen erdoor heen gejaagd. Morgen krijg ik de bloeduitslag en dan weten we meer! Leuk dat je belangstelling hebt @MamaC; Uhm.. Waar kan ik dat farmville vinden? Ben nu nieuwsgierig geworden hehe @Pluis; Sims niets voor jou dan?
@ Neeltje: weet je het zeker? Haha! Ken je Facebook? Daar moet je in ieder geval wel een profiel hebben volgens mij: Welkom op Facebook Je kan even kijken via: FarmVille - Zynga, maar het is ook via facebook te spelen Ennuuh: dan worden we wel buurtjes op Farmville hoor (je kan daar je vrienden toevoegen als 'neighbors' en dan kan je elkaars 'crops' bemesten)
@MamaC; facebook.. wel van gehoord maar heb t niet! Morgen ben ik vrij.. Dan zal ik het eens goed uit gaan zoeken, want klinkt leuk!! En natuurlijk worden we dan buurtjes Alleen jammer dat je geen eieren kan bevruchten daar, dan hadden we er een heleboel buren bij!!
@MamaCharlotte: Bij dat Mahjong spel wat ik deed had je een bepaalde tijd (ik geloof 3 minuten) en dan moest je zoveel mogelijk levels winnen ofzoiets..echt een zenuwspel joh..hihi. @Neeltje: Ik heb een psp en heb ook de Sims,gelukkig begreep ik er niet veel van dus is het geen verslaving geworden.
Hahah, je kan er een heel kippenhok opzetten met 60 kippen erin! Je kan de kippenhokken van je buren voeren, en dan kan het zijn dat ze eieren gaan leggen! Het wordt nog gekker: soms komen er 'Mystery Eggs' uit. Daar zitten dan cadeautjes in, of gouden kippen!! 8) Jammer dat we niets met die eieren kunnen inderdaad
View attachment 66857 Dit is een klein stukje van mijn Farm Let me know als je er morgen iets mee hebt gedaan, vind ik wel leuk!! PB me anders ff dan! Meiden, ik ga lekker nog een serie'tje kijken in bed met vriend Slaap lekker allemaal, en droom maar roze!!!
Hier mag je zeker geen 2 dagen vakantie nemen of je moet 20pagina's bijlezen!! PROFICIAT JESDAN!!!!!! en ik voel dat er nog meer roze gaat komen....
Laten we het hopen Roske !! Nu ga ik echt slapen, want voor dat Farmville moet ik opletten anders snap ik er niets van. Morgen eens goed bekijken want klik nu overal op en dat kan niet de bedoeling zijn haha Slaap lekker!
Ik heb een soort farmfile op mijn iPhone en ben er verslaafd aan hi hi hi als ik ergens ben kan ik altijd snel kijkennaar me brocoli hihi of mijn mooie zonnebbloemen tot nu toe heb ik 1 kip
Haha pluis en MamaC moet om jullie lachen hoe jullie het farmville beschrijven. Heb er al meerdere meiden over gehoord maar heb deze verslaving nog niet en denk ook maar niet dat ik me eraan ga wagen, ziet vriendje lief me helemaal niet meer achter die computer vandaan komen. Ben ook nog niet helemaal into the facebook. Ik ben ook verslaafd geweest aan het spelletje Majong en Catan online, dat heb ik avonden wat zelfs nachten zitten spelen.
hahah van zwanger worden perikelen naar boerderij besprekingen haha wat een gekkehuis hier.. Ik heb trouwens op me pc zo´n gameafdeling waar ik ook allerlei spelen voor 60 min kan spelen.. Ook het boerderij spel gespeelt.. heel erg verslavend.. net als alle andere spellen.. home decoraten, restaurant games ook zeer verslavend voor mij... sims was ik een tijd ook in de ban van. totdat ik alle secret codes waarmee je een miljoen in 1 klik kon krijgen.. toen had ik alles wat je kon krijgen.. whats fun about that ook wel een tijdje counter strike gespeeld.. lekker geweldadig..