Nou MamaCharlotte: Je hebt die beestjes op de boerderie wel goed afgericht zeg,ze staan allemaal zo netjes op een rijtje!
ja dat was me ook al opgevallen... als ik zo'n boerderij spel speel zie ik allemaal rood aanlopende koeien omdat ik ze niet optijd heb gemelkt en tokkende kippen die hun zaadjes niet hebben gekregen:x
Nou dan weet je in ieder geval dat je dit in "real life" maar nooit moet gaan doen Hoe gaat het verder met jou Habeebah? Nog steeds rommelig buikje,afscheiding enzo?
hahah gek genoeg kan ik wel in et echt koeien melken.. had dat ooit geleerd van een boer Jaa gaat goed hoor > uhumm ik heb af en toe felle steken links of rechts.. maar zijn binnen no time weer weg.. toch denk ik elke keer o jaa hoor tis gekomen.. geen afscheiding verder. en hoe gaat et bij jou
Zo schreef ik een uur geleden nog dat ik me niet ging wagen aan farmville en inmiddels een uur later HAHA jullie raden hem al, bezit ik ook een boerderij. Moet gewoon omzelf lachen. Jullie hadden me zo nieuwsgierig gemaakt en inmiddels heb ik al wat geoogst en landjes gekocht en gezaaid. Maar mijn geld is nu op en moet wachten tot ik weer kan gaan oogsten. Maar meiden ik wil ook buren worden, dus zal jullie even PB sturen.
ow, wat een uitbreiding in de farmville-fauna! Toen ik het speelde had je alleen nog koeien, schapen, paarden, konijnen en kippen... zie nu ezeltjes, geitjes, schildpadden... damn, misschien toch weer eens doen als iemand nog buren nodig heeft... pb me maar
Haha,MamaCharlotte heeft hier weer iets in ons los gemaakt. Al ga ik het nu niet spelen want dan zit ik hier om 3 uur nog Ik had net opeens uit het niets een hele felle steek in mijn rechterlies,echt helemaal onderin,bij mijn vagina in de buurt.. Gelijk gegoogled...ow ow,wat erg he
@Isra, dank je meis. @mamaC, jij ook bedankt en tuurlijk denk ik ook aan jullie. De tijd is voorbij gevlogen, echt snel joh, morgen is het al zover.
Nou ik heb gebelt en ik was zo zenuwachtig of en mijn uitslag was er dus nog niet moet morgen ochtend weer terug bellen pf
Goeiemorgen meiden! Jeetje, ik heb hier inderdaad wat losgemaakt door Farmville.. Excuses (heheh ) Is er al ROZE???? Liefs, MC
@vlinder, als je dit nog leest: heel veel succes/sterkte (ik weet eigenlijk niet zo goed wat je iemand wenst voor een operatie) morgen! We zullen aan je denken. en, en, en? Neeltje al uitslag van de dok?
Goedemorgen ladies, @Habeebah: Met mij gaat het nog hetzelfde. Nog steeds geen bloed,wel afscheiding en wat krampjes en steekjes. Ik heb vanmorgen weer negatief getest met kv 2 voor 5 euro. Ik ga er nu echt helemaal vanuit dat ik een langere cyclus heb en wacht maar geduldig (not!) op de ongi.. Verder nog iemand getest die ons allen wel blij kan maken?
hier eigenlijk ook.. steeds vochtig (geen afscheiding) en idd af en toe die steekjes.. vervelend van die negatieve testen maar zolang er bloed is weet je et maar nooit toch..
helemaal mee eens... ook al is je cyclus langer, dan kun je nog steeds zwanger zijn, alleen misschien nog te kort voor de test. We blijven duimen voor jullie!
Het wordt hier echt spannend gehouden tot het bittere eind (van de lijst dan..)! Meiden, ik ga weer aan het werk! Niet teveel kleppen vandaag, dan moet ik vanavond weer zoveel bijlezen En vooral roze berichtjes natuurlijk!
Nee nog steeds geen ongi gevoel te bekennen en zit alweer op dag 35, terwijl ik m'n eisprong waarschynlijk wel gevoeld heb op 4 april.. Maargoed ik wacht het nog maar even af... Hoe is het bij jouu ?