NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JesDan

JesDan Lid

13 apr 2010
    62
    0
    0
    hoi meiden bedankt nog voor de felicitaties
    hopelijk volgen er van jullie nog een boel

en over fv gesproken pfffff ik zie het altijd maar als huiswerk hahah
    allen dan en verslavende vorm

welke level zijn jullie ?

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen..
    Vanmorgen de huisarts gebelt.. Helaas geen roze voor ons :(
    Morgen telefonisch consult; wil dan toch wel weten waarom ik die klachten heb en waarom me ongie uitblijft.. Ben wel ff dik teleurgesteld :(

3. JesDan

JesDan Lid

13 apr 2010
    62
    0
    0
    oei meid balen joh
    het blijft altijd een flinke tegen slag
    hopleijk vinden ze de oorzaak er van

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ja het is zeker niet leuk.. Vooral omdat ik er eigenlijk al een beetje vanuit ging dat ik zwanger was door de klachten etc.. Maar helaas..

5. fafa

fafa Niet meer actief

@neeltje: balen meid, had mn geld op jou ingezet.

maar hoeveelste ronde is dit dan voor je? En ben je normaal wel altijd precies op tijd of ben je wel vaker wat later? Want 4 dagen te laat is op zich nog eigenlijk niks... toch?

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Fafa; ik ben in (begin) januari gestopt met de pil, direct een cycles van 26 dagen (hetzelfde als voor ik met de pil begont) en ik ben altijd op de dag af precies geweest.. Dus ik snap het niet..

7. fafa

fafa Niet meer actief

maar dit is je eerste ronde dat je zwanger probeert te worden, klopt dat? Dan kun je jezelf bijna 'zwanger denken'.

Als je zo hard hoopt en denkt dat je zwanger bent, kan je cyclus er spontaan van in de war raken (vraag me niet hoe het werkt, maar ik heb het hier al vaker gezien)

en ik wil je probleem niet bagetalliseren, want ik zou er zelf ook onrustig van worden, maar ik denk ook eigenlijk dat je dokter je weinig anders zal vertellen dan "meid, 4 dagen overtijd is nog niks, kom over een week of twee nog maar terug"

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik denk ook dat ze dat zullen zeggen.. We wachten gewoon af! Iets anders zit er toch niet op..

Ik heb je trouwens als buur gevraagd op farmville, ik ben er alleen nog niet helemaal uit hoe dat spel werkt haha

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik ga ff langs de bieb, mn studieboeken terug brengen.. Het eerste examen is dik in orde dus die heb ik niet meer nodig!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jammer dat de test negatief is maar hoe komt het dat je nog niet ongesteld is raar hè allemaal

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Lichaam is soms niet te snappen Deesi ;)

Zo ook FarmerVille niet!! Hoe kan ik mijn 'oogst' sneller laten groeien??

12. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

pfff dames heb even een dipje:( waarom raken er altijd mensen om je heen zwanger en wij niet?? het is soms wel oneerlijk. niet dat wij al lang bezig zijn hoor er zijn mensen die al veel langer bezig zijn waarbij het niet lukt. maar de mensen die ik ken zijn helemaal niet lang bezig en in een wip zwanger! vind het leuk voor ze hoor maar word daar dan altijd een beetje emo van omdat ik het ook zooooooooooooo graag wil. misschien wil ik het wel te graag en ben ik er te veel mee bezig en lukt het daarom niet! en mij werk heeft er ook mee te maken werk in de kinderopvang:D echt super leuk hoor!
    zo dat ben ik even kwijt!

heey maar wat is dat farmville dan? ik wil dat ook wel:D

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @ Anoniempje; zet 'm op meid.. Laat je niet gek maken. Jullie wondertje zal er ook komen!!

Ik ga naar mn werk, met veel tegenzin na gister.. Ik lees vanavond weer bij ;)

14. fafa

fafa Niet meer actief

:D was dat een bedoelde woordgrap?

maar even serieus: volgens mij is het onzin dat je je lijf zou 'saboteren' door er veel mee bezig te zijn, dus ik denk echt niet dat het daar aan ligt. Alles komt op zn eigen tijd... ook jouw zwangerschap.

En hoe zeker weet je dat al die anderen zo snel zwanger zijn geworden, misschien liegen ze er wel een beetje vanaf, om 'beter' over te komen? (weet ik natuurlijk niet, maar zou kunnen...)

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    :$:$:$:$:$
    Zo zat ik net even te kijken naar het aantal pagina's daar erbij is geschreven door jullie vanaf mijn laatste reactie!

Hoe is alles bij jullie, hier en daar wat banners gezien met zwanger (gefeliciteerd!!!) en overtijd (spannend!!)...

Hier een ontzettend drukke week. We hebben deze week oudergesprekken op school en met 35 :)$) kinderen in de klas is dat een hele klus.

@ anoniempje 1985: Het frustreert inderdaad enorm dat anderen heel snel zwanger raken, of dat anderen ervan uitgaan dat het meteen lukt als je het zou willen. Hier inmiddels een jaar bezig en had dat toch obsoluut niet van te voren verwacht.

@Farmvillers: ik ben computerspelletjes junkie (vooral in de vakanties dan...) dus ga eens snel op facebook kijken!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neeltje zeiden ze ook hoeveel je hcg was of alleen negatief

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee meiden!

MamaC meldt zich ook weer even na een dagje werken! Ik lees hier wel weer veel Farmville-dingetjes tussendoor, whaha! Als jullie ook aan de Farmville-verslaving gaan, PB me dan even je naam+achternaam, dan worden we vriendjes/buurtjes! Leuk! :) Ook superleuk om jullie echte gezichten eens op een foto te zien, is meestal toch anders dan je verwacht he ;)

@ Neeltje: echt balen dat het negatief was.. Maar als het inderdaad je 1e ronde is, dan zegt het helaas erg weinig.. vervelend he!!
    Ennuh, je plantjes/groentetjes kan je helaas niet sneller laten groeien @ Farmville.. Wachten.. wachten.. wachten.. (want dat doen wij hier nog niet genoeg!)

@ anoniempje: ik herken jouw dipje helaas wel.. Maar het is inderdaad niet zo dat je er teveel mee bezig bent hoor.. Ik heb ook echt mijn zinnen op het zwanger worden gezet, en dan is het heel naar als het niet meteen lukt..

18. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    ladys

ik ging kruidvat test doen met pipet..meteen dikke streep..toen d8 ik ojjaa door de zeep..

ging ik naar etos gewoon op et staafje.. ookmeteen dikke streep

geloof er nog nix van!!!!!! vooralomdat die streep direct kwam

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Je bent dus gewoon zwanger???!! :D

Gefeliciteerdddd!!!

20. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    kan je naar me toe komen om me te knijpen want tis niet doorgedrongen hoor..zelfs ten je zei gefeliciteerd deed et me nix...heeeel bizar

wel lief natuurlijk van je!!!

Deel Deze Pagina