Nou, probeer er toch maar van te genieten meid!!! We zijn allemaal denk ik best wel jaloers op je..! Al aan je vriend laten weten??
ik vind et ook rot om et te vertellen maar ik d8omdat we de hele maand met ze alle hebben doorgemaakt.. wil ook graag blijven kletsen metjullie over van alles.. Heb et me man niet verteld.. zit te bedenken hoe.. @handbalster Testje plaats ik vanavond .. ben nu bij me schoonouders ahaha ..maar die gaan voorlopig nog nix weten
Wauw, spannend meid!! Maar je blijft toch ook nog gewoon lekker met ons meekletsen hier?? Wij vinden het ook wel erg leuk om te horen hoe alles gaat natuurlijk!
ik liet me man die testjes zien.. hij keek erna en zei ohh ok.. later toen we ff buiten waren samen zei die .. wat liet je me eigenlijk zien ahaha..beetje in shock denk ik..
Kan me wel voorstellen: ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren als ik ineens een positieve test in handen had!
feli habeeba @farmville .... zegt me weinig, ben wel spelletjes verslaafd, maar ik ben meer van de platformspellen, en zuma of bejeweld. dat was echt heel erg, deed ik met schoonzussie over msn, zat ik tot 2 uur snachts te spelen, lag zij al lang en breed op bed haha
@MamaC/ buurvrouw: 't is gelukt hoor.. heb je rijst even besproeid en je kippen eten gegeven haha @Fioon: Herkenbaar!!!
@ alle meiden waarbij zwanger worden nog geen vanzelfsprekendheid is: zag net een stukje film op sbs, vrouw heeft one-night stand en is zomaar opeens zwanger.... hhmm jaja En wij maar eieren zoeken, tempen, forums lezen, symptonen vergelijken.....
Oh meiden ik heb nu al spijt dat ik me heb aangemeld op Farmville , wat verslaven zeg. Fafa je hebt vast gemerkt dat ik er nog niet handig in ben, maar ik geloof dat we nu buuffies zijn. Handbalster ik stuur je even een PB, wil namelijk ook veel buurtjes! Habeebah van harte meid. Echt super leuk voor jullie! En natuurlijk mag je nog gezellig mee blijven kletsen bij ons, dat geldt natuurlijk voor alle roze meiden want vind het helemaal leuk om op de hoogte te blijven hoe het jullie vergaat.
Jeetje..! Ik kan eigenlijk gewoon niet meer gaan werken elke dag want dan kan ik het hier allemaal niet meer volgen zoveel word hier gekletst! GEZELLIG DAMES!
Nee hoor, gewoon stoppen met werken Fulltime ZP-en zul je! En daarnaast natuurlijk Farmvillen? Nee, ik denk dat we daar nu wel genoeg over gezegd hebben toch? @ Habeebah: al een beetje bijgekomen?
Hallo dames Na lang overlegt met mijn man en heel veel twijfel gevoel gehad van zullen we of zullen we niet pfff hebben we 15 april besloten om ervoor te gaan en ben ik 18 april ongestelt geworden en ken ik een cyclus van 28 dagen wat ik normaal ook heb...... 30 april tot 2 mei gaan klussen voor ons 2e wondertje dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren We hebben al een prachtige dochter van 14 maanden oud en dat heeft 7 maanden geduurt dus afwachten gr Citta Iedereen succes
Habeebah : Gefelicteerd ! @ Hier : Nog steeds geen ongi te bekennen, af en toe met vlagen misselijkheid & boeren... Vanavond opeens uit het niks diarree (?). Heeft iemand ooit gehoord dat dit bij een eventuele zwangerschap zou horen !? Want lees eigenlijk alleen vaak obstipatie.. Pff wat is dit toch zenuwslopend Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik vrijdag denk nog maar een testje doen..