Tja weer gebelt en hij was nog niet binnen hi hi over 20 min terug bellen ik weet het de uitslag al maar wil het toch horen hi hi
Hallo meiden, Heb de laatste dagen niet meegelezen. jeetje wat is er veel gebeurd. Hoe is het met iedereen? @Habeebah, GEFELICITEERD! ben blij om al 't roze te zien. Hierzo: ben nu een week overtijd.. heb de test nog niet gedaan hihihi het is gelukt om me in te houden. weet alleen nog niet wanneer ik het wel ga doen. Voor de rest laatste tijd erg moe, soms neigingen om te kokhalzen. Volgens m'n man hoef ik de test niet meer te doen maar goed we wachten nog even af. Door sommige trieste verhalen van zp ben ik er wel voorzichtig mee. en wat is farmville?? fijne dag allemaal
hoi dames, ik las dat dr gevragen werd of mede ik nog meelees. ja hoor nog steeds houd ik alles bij. heb enkeld zelf nog maar weinig te melden. nog een paar daagjes dan zal ik t weten. ben ontzettend misselijk. snel moe, afg tijd veel pijntjes gehad op schaambeen etc. en over prikkende borsten maar te zwijgen. dit weekend ga ik testje doen, dan horen jullie het vanzelf. mits ik niet mn nod krijg, iets wat ik wel verw8
ahh wat jammer nu hopen dat je NOD snel komt, zodat je volgende ronde kan beginnen ik begin nu een soort van een zeurige gevoel in mijn onderbuik te krijgen.. ik ben nu best bang, wat dit te betekenen heeft. Heeft iemand dit ook gehad tijdens zwangerschap?
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk), JesDan 17 april: Pluis81,Miranda (vmk), pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Hoppa! Ik sta ook op rood. (wou hem eigenlijk nog roder maken, maar dat kan niet..) Lijkt wel of ik dadelijk geen bloed meer in mn lijf heb! Maar het is gelukkig gekomen.. @Habeebah: Wat een KNAL test! Gefeliciteerd!!!!!!! @Deesi; Balen meid..
@Neeltje en deesi wat k*t...had echt gehoopt dat het raak was! Neeltje, nu ze er zijn, kan je weer verder naar de volgende ronde! @Habeebah Proficiat !!!!! kwist dat er nog wat roze ging zijn
Dames, Heb een vraagje.... Jullie weten waarschijnlijk dat ik uit Belgie kom, en zo niet, dan weten jullie het nu Maar, ik vraag mij al een hele tijd af wat die iig wilt zeggen...kan iemand mij dat vertellen ???
@ AnnekeLoes, wilde er zo lang mogelijk mee wachten, als het kan nog een (half) weekje. Maar sinds vanochtend heb ik zo'n zeurige gevoel in mijn buik, beetje opgeblazen, echt spanning voelt het aan. Heb al een mk gehad en ben nu dus best wel bang voor alles.
Ja kan je angst voorstellen... Maar kan ook zijn dat je buik zo voelt omdat je zwanger bent.... Hopelijk rose voor jou!!! Ik duim voor je!!! Laat je weten hoe het loopt?
Heb zojuist bij de topic zwangerschapssymptomen ook gelezen dat ze het als symptoom hadden. Heb m'n man al gevraagd of hij toch een test kan halen, dan heb ik het iig in huis als ik wil testen. uiteraard laat ik weet hoe het afloopt!! sterker nog na m'n man zullen jullie de eerste zijn, aangezien we het voor de rest nog even stil houden haha
Goedemorgen. Nou, ik ben nog niet blij ofzo. Heb vanmorgen een test gedaan en hij bleef helaas wit. En ik heb zo'n goed gevoel. Ik heb besloten dat ik pas over een week of 2/3 opnieuw ga testen mocht de ongi wegblijven. Want ik wordt hier moedeloos van. Geen bloed geeft moed, zeggen ze, maar ik heb zoveel onrust hiervan gehad. Op de een of andere manier heb ik nu wel wat rust. Maar ik wil gewoon duidelijkheid of die streep of ongi. Want die cyclus klopt anders nu ook voor geen meter. Ben altijd redelijk regelmatig ongi. Nu dus echt overtijd. Ik wacht nu zolang als ik dat kan en hoop dat ik over een aantal weken een positest in handen mag houden. Maar zoniet wil ik mijn ms krijgen, omdat ik nu van mijn eigen lichaam niet op aan kan. Moeilijk is dat toch. Habeebah, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben jaloers op zo'n mooie knaltest. Hoop dat wij straks allemaal zo'n test in handen mogen houden.