@Musicalfan,Deesi: Balen meiden! @Hier: Ik mag op rood,ik weet niet precies hoe het moet Ik ben blij Gelukkig geen extreem lange cyclus,heb mn banner maar weer op 33 dagen ingesteld.
Lady's Voor degene die negatief hebben getest.. balen zeg.. ik wil dat wat mensen me komen vergezellen in et geluk..!! et liefst iedereen op roze natuurlijk Shaida.. Ik had en heb dat nog steeds.. d8 ook dat ik zwaar ong zou worden eerlijk gezegd.. kreeg telkens felle steken en zon onderbuikpijn die na een minuutje weer weg was..
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk), JesDan 17 april: Pluis81,Miranda (vmk), pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Alstu Pluis, je staat op rood..
NOD: 6 april: frieda333 11 april: westerlo, proberen 13 april: Minkie86 14 april: Roske 15 april: Klein wondertje, Vlinder3, kristel79, Isra, Glimworm 16 april: MamaCharlotte86, Corine26, niki86 (vmk), JesDan 17 april: Pluis81,Miranda (vmk), pien 75, anoniempje 1985, ukkepukkie, Duimelot, Neeltje1986, wend 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje, Trubbel, Dikkebuik, AnnekeLoes 19 april: Handbalster, xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27,Pantoefje 21 april: Fioon 23 april: michele25 24 april: Anita85 Deesi nog even op nega test gezet, balen meid. en shaida: testen!!!! we willen het hier ook zo zeker weten als jij en xvlindertje ook! ben heel benieuwd...
Hey lieve meiden, Hier nog steeds geen ongi ! Dus ik ga morgen denk weer een test doen.. Vind het zoo spannend !! Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden..! Zo'n test als Habeebah lijkt me wel wat
Ja ik ben blauw hi hi dacht dat me nod doorkwam maar niks te zien pf het moet gewoon even doorzetten ben zo bang dat het niet doorzet en Dan ???
lees net op hyve eentje die ook zwanger is, niet gepland, condoom gescheurd. en maar beweren dat ze bij de vorige 2 er zo lang over deed om zwanger te worden.... dan denk ik dat zeg je ook maar.... zal ws niet zo zijn, maarja, dan steekt t groene monster zijn kop op he...... in de tijd dat ik aan t proberen ben is zij al aan haar tweede zwangerschap bezig IK WIL OOOOOOOK !!!!!!:x:x:x:x maargoed, hier verder alles wel goed, vandaag wel veel buikpijn, stomme ongi, maar t gaat nu wel weer. vanmiddag lekker in de tuin gezeten. roze meiden, gefeliciteerd, en blijven jullie hier flink hcg strooien blauwe meiden, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben
Of ik snap er niks van vanmorgen minder dan een druppel bloed verloren en dat is nu weer gestopt enmijn nod zet maar niet door wat kan ditnou zijn
Heb jij al een testje gewaagd.. want ik had dit ook, kleine druppels bloed en verder kurkdroog.. en ik wilde ook niet testen.. wist zeker dat ik niet zwanger was.. door MamaC heb ik toch getest en et bleek dus wel zo te zijn
Mijn bloedtest is negatief 2 dagen geleden gedaan en urine test ook negatief dus zwanger ben ik niet maar wat kan het zijn dan mijn nod zou toch door moeten komen
Habeebah nou over die test is echt geen twijfel mogelijk hoor. Van harte!! Annekeloes dat is minder een begrafenis, gecondoleerd meid. Deesi balen meid van je negatieve test. Pluis ook raad ☹
@Neeltje: Thnx dat je me op rood gezet hebt. @Isra: Wat bedoel je precies met "Pluis ook raad"? Of bedoel je Pluis ook rood? Ikke niet snappen Ik vind het wel vreemd hier hoor,vanmorgen een flinke veeg helderrood bloed en daarna eigenlijk maar een klein beetje heel donker bloed. Ik heb ook geen krampen terwijl ik normaal helemaal krom lag. Misschien moet het toch nog doorbreken.. vreemd Ik kreeg vanmiddag een smsje van Vlinder3 dat de operatie goed is gegaan. Ze mocht vanavond gelukkig al naar huis. Ik heb haar nog twee tellen gezien want mijn vriend ging ff zijn nieuwe auto laten zien aan haar man. Ze zag erg bleek maar dat is normaal na zo'n heftige dag. Zo,dan hebben jullie ook ff een korte update!
Jeetje, zo snel al naar huis??? da's toch onwijs heftig, zo'n operatie. Nou ja, dan zal het wel allemaal heel goed zijn gegaan. Dat is dan wel weer fijn.