@Habeebah: Ik denk echt dat het nog door moet breken hoor, zwanger zijn is nu toch onmogelijk want ik heb al 2 keer negatief getest en dan heb ik zeker te laat geklust. (Wat is klussen toch een dom woord eigenlijk maar ja) En hoe voel jij je? Kun je het al een beetje bevatten? @Fafa: Ja,snel he. Ze wilde zelf wel heel graag zsm naar huis dus voor haar is het alleen maar fijn! Ik heb trouwens wat bultjes op mn tepelhof die zeer doen,ze branden echt..een soort uitslag. Balen!
Meiden!!! Jullie 'grote' MamaC meldt zich ook weer ff Ik ben KAPOT! Vanavond weer 2 tentamens gehad.. Nu kan je me echt wegvegen (en niet omdat ik zo hard aan het lachen ben helaas..) Ben echt gesloopt! Duimen jullie mee dat ik alles gehaald heb? Ohnee, dat kan al niet meer want heb de eerste 5 al binnen... Maaaar goed, zie dat hier nog steeds een hoop onzekerheid heerst bij sommige meiden! Balen Deesi, dat het bij jou negatief was! En ook vervelend dat jij en Pluis niet echt een overduidelijke menstruatie hebben.. Hopelijk komt het maar snel, dan weet je ook weer waar je aan toe bent en kun je verder! Fijn dat Vlinder3 oke is! Hopelijk komt ze er gauw weer bovenop en kan ze weer fijn meekletsen @ hier: nog steeds best wel buikpijn @ onderbuik.. Helaas vaak last van, gedurende de hele cyclus Erg vervelend.. Nog niet aan het klussen begonnen, maar mn hoofd stond er ook niet naar.. M'n eitje moet gewoon nog maar ff wachten (kon dat maar zo makkelijk he..) Menstruatie is wel zo goed als weg nu Nu weer ff harvesten
Sorry pluisje.. als ik verkeerd overkwam.. ik hoop dan iig voor je dat et snel goed doorbreekt zodat je snel door kan Ik? oh nee hoor.. pas als ik een foto zie geloof ik et.. hoeveel pos testen ik heb.. krijg toch altijd influisteringen dat ik een vies kommetje had.. of ik heb scheef erop geplast en dat et er teveel op is gekomen.. wij vrouwen zijn ook maar rare wezens
@Pluis; had je liever niet op rood gezet.. Maar helaas hebben we niet alles zelf in de hand Wat fijn dat Vlinder thuis is, daar herstel je toch het beste!! Wens haar veel sterkte van mij, als je wil. Ik hoop dat ze er snel boven op is en dat ze vlug hen wondertje mogen krijgen.. @Habeebah; laat je niets wijs makend oor die influisteringen!! Je had echt een KNAL test.. En ook al had je een vies kommetje, in aardappelen o.i.d. zit volgens mij geen HCG
Heb trouwens vandaag 45 min. voor jan snot op het station staan wachten op manlief.. Hij was al thuis! Dat ie dan even belt.. Grr..
ik zit steeds te denken of ik ook zal gaan farmen maar ik ga er zekerrrr verslaafd aan raken ahahah en moet binnekort afstuderen en dit forum lokt me ook altijd als ik eigenlijk me scriptie moet af maken
nice... mannen! wat moet je drmee? Hoewel ik vandaag wel even heel blij ben met de mijne: vanavond op NED3 samen koopkracht gekeken over "samen zwanger zijn" Hij heeft braaf meegekeken en zelfs de geitenwollen dame verdedigd die kleffe liedjes tegen een zwangere buik liep te zingen, toen ik haar van ernstige wazigheid betichtte: "wat nou? er is toch niks mis met zingen voor een ongeboren kind!" Ehhh, okee... volgens mij wordt hij nog een grotere softie dan ik En gisteren toen ik pijn in mn rug had (volgens mij ben ik een hernia aan het kweken) zei ie opeens: dat is niet zo goed he, dat kind van ons gaat geen goeie rug krijgen (hij heeft zelf ook een 'zwakke rug') Ik ben zo blij! Volgens mij gaat ie eindelijk een beetje wennen aan het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen raken, en dat we dan een daadwerkelijk kind hebben.
@MamaCharlotte: Wat balen dat jij de hele cyclus last hebt van je buik. Ik wil je niet bang maken hoor maar zou het kunnen dat je iets onder de leden hebt? @Habeebah: Nee hoor meid,ik vond het helemaal niet erg dat je dat zei. Kon je maar in een tijdmachine stappen he,dan kon je morgen al voor je eerste echo! Dat zou wat zijn.
Zo, wat was ik blij dat ik gisteren avond naar huis mocht zeg, toen ik wakker was wilde ik gelijk gaan plassen.... Ik was zoooo bang maar het is me echt meegevallen, alleen de pijn die ik nu heb. Dit komt ook door het gas waarmee ze mijn buik hebben opgeblazen. De gyno heeft toch het een en ander weg moet halen hoor. De 2 cystes van mijn liinker eierstok, mijn baarmoeder was verkleefd en naar voren gekanteld, mijn linker eilieder was verkleefd en verstopt en mijn linker eierstok was verkleefd aan mijn darmen. Hij heeft alles mooi schoon kunnen krijgen maar ik voel wel dat hij flink bezig is geweest hoor. Hihi, uit de narcose wakker worden was best raar hoor, je bent helemaal van de wereld haha. Over 3 weken heb ik een afspraak en dan gaan we bespreken welke hormonen ik moet gaan spuiten om in de overgang te komen en wordt er voor ons een afspraak gemaakt in Tilburg voor IVF.
@vlinder; Fijn dat je er weer bent!! Doe maar lekker rustig aan he!! Mja, narcose.. alsof je de hele dag stoned bent Jullie wondertje is weer een stapje dichterbij Heel veel beterschap en hopelijk is de pijn snel weg.. Ik ga nu naar mn werk.. Tot vanavond!
Nou meiden gisteren druppeltje bloed maar nog steeds niks wat is er toch aan de hand snap er niks van
Vlinder3, fijn te horen dat alles goed is gegaan, maar nu ben je inderdaad een stapje verder naar een mooi klein wondertje Deesi, ik veronderstel dat dit de eerste keer is dat je dat voorhebt...en is inderdaad niet zo leuk als ze niet doorzetten...heb je misschien last gehad van stress ofzo dat je menstruatie daardoor een beetje in de war zijn? Hier...ben ik dus een paar dagen geleden begonnen met mijn temp te nemen, en amaaaaaaaaai, sta echt versteld van de schommelingen die ik heb....eerst 2dagen 35,8 en dan ineens weer 36 en dan zakt die weer voor 2dagen op 35,8 en dan weer een dag naar 36. Als ik mijn eerste grafiek bekijk, lijkt het erop dat ze binnenin op één of andere wilde molen zitten en dat ze wel fun hebben lol
Nee totaal geen stress daarvoor snap ik er niks VAn er is nu helemaal Niks meer te zien ik had gisteren ochtend tampon ingebracht en er zaten echt maar 2 stipjes op en beetje slijm achtig rosé
vlinder fijn dat je weer terug bent!! hoop dat je snel weer op mag knappen en dat je snel voor behandelingen voor een kleintje mag gaan. deesi, wat vaag idd. druppelbloed en nu helemaal niks meer? wel beetje raar. miss idd ff in de war. hier nog aan t wachten. wanneer ik mn rode duivels krijg. nog niet getest verder. afg woensdag. maar ga niet testen ook w8 nod wel af
ik zit me af te vragen of je je niet hebt vergist in je ei. en dat dit gister miss innesteling is geweest? daarom dat je zo laat bent met je nod...
Kan het dan zijn dat mijn bloedtest die ik dinsdag heb laten prikken negatief was kijk ik denk niet dat ik zwanger ben maar ben nu beetje aan het bedenken wat het dan kan zijn ik hou me ei nooit in de gaten want die voel ik niet hi hi