NOD rond 16 april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je bv nu pas je innestelling hebt gehad kan het zijn dat je bloedtest negatief was, denk ik...

Ik voel mijn ei niet....ik ben al een tijdje mijn lichaam aan't observeren om te zien of ik die voel, maar ik weet niet eens wat ik moet voelen want is elke maand iets anders bij mij...daarom ben ik met tempen begonnen

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Even voor de duidelijkheid voordat er wat gezegt word weer ik zeg dus dat ik niet zwanger benmaar gewoon aan het nadenken is waar mijn nod is

3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    deesi meis, ik denk met je mee. miss dat je ei later was. en dus over een week pas ongesteld word:). en miss komt het snel

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Als ik volgende week woensdag nog niet mijn NOd dan ga ik
    nog maar een keer langs de arts of een test dank je voor het meedenken tot nu toe sta ik nog steeds op uh blauw

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou meiden, vanmorgen weer een test gedaan.. helaas was deze weer negatief :( Maar nog steeds geen ongi te bekennen !

Pff ik wordt er nu gewoon beetje gek van.. zit alweer op dag 38.
    Ze zeggen vaak geen bloed geeft moed, maar de moed is nu ver te zoeken hier in huis :x

6. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deesi en Xvlindertje, wat vervelend voor jullie. Kan me best voorstellen dat jullie het nu helemaal zat zijn. Hoop voor jullie dat de ongi snel doorbreekt zodat jullie weer verder kunnen gaan.

dikke knuffel

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlindertje: Wat irritant is dat he,dan wil je liever dat het flink doorbreekt. Ben je in ieder geval van de onzekerheid af.

@Hier: Vreemde ongesteldheid. Vannacht/vanmorgen flinke krampen gehad en weer alleen maar wat oud bloed in mn inlegkruisje.

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik hoop het ook, want dit brengt zoveel onzekerheid met zich mee..
    Ben er nu eigenlijk wel beetje klaar mee.. :(

9. fafa

fafa Niet meer actief

Is dat dan niet pas de voorbode van je ongi dan? Het begint bij mij ook altijd met 2 a 3 dagen krampen en oud bloed/bruine meuk, en daarna breekt het feest pas echt los...

10. fafa

fafa Niet meer actief

en shaida, heb je al getest?

11. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hihi nee nog niet :D heb manlief wel gevraagd of hij een test wilt kopen vanmiddag. Dan kijken wanneer we het gaan gebruiken.. vorige keer heb ik met bijna 2 weken over tijd getest. ben een week overtijd. voel nu dus van alles en nog wat in mijn onderbuik. Had met m'n man afgsproken om minstens 1 week te wachten omdat na mk mijn cyclus soms toch onregelmatig is. zullen het er vanavond over hebben. Ben ergens ook wel bang voor de uitkomst, wat als??

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dat heb ik eigenlijk nooit gehad. Het brak altijd vrij snel door met de hele dag verschrikkelijke krampen. Ik heb 12 jaar de pil geslikt waarvan 4 jaar doorgeslikt dus ik denk gewoon dat er een hoop rotzooi zit die er eerst uit moet. Bedankt voor het meedenken:)

Ik ben me toch een partij beroerd..pfff! Griepje denk ik.

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Deesi en Xvlindertje: Balen die onzekerheid. Ik zit er zelf ook middenin.

Deesi, geen idee waarom het dan zo lang op zich laat wachten. Sorry, aan mij heb je ook niks zo.

Pluis wat ontzettend raar allemaal en vervelend dat je je zo rot voelt. Hoop dat je snel weer wat opknapt.

Vlinder3: Blij dat je weer thuis bent. Ik heb dezelfde operatie vorige maand gehad met uitslag ernstige endometriose. Eileiders zijn bij mij geopend. Rechterkant bemoeilijkt sowieso om er een eventueel zaadje doorheen te laten gaan.
    Heb de mededeling gekregen om te proberen zsm in verwachting te raken. Nou dat wil ik wel, alleen nu maar hopen dat dit dan ook mag lukken. Dat hoop ik voor jou ook. Sterkte met opknappen. Ik had enorme last van mijn ribben door het gas. Kon bijna niet staan. Zo raar. En in mijn schouder.
    Hoop dat je snel weer de oude bent en dat je kinderwens uit mag komen.

Shaida spannend. Hou ons op de hoogte

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Musicalfan: Thnx meid,ik hoop het ook. Pff, net in mn vakantie en met een heel zonnig weekend voor de deur.:(

En hoe is het bij jou? Ik had het in het andere topic ook al gevraagd hoor maar goed..kun je het lekker 2 keer vertellen. :D

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    en nu word hier niet meer gepraat ofzo? zal mn nod pas weer op volgende lijstje zetten als ik mn datum weet.;)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tuurlijk kan hier nog gepraat worden! Je mag je aankomende NOD ook op ons nieuwe lijstje zetten hoor! Maakt niet uit :) 1 voorwaarde is wel dat je ons op de hoogte houdt :D Want we zijn natuurlijk superbenieuwd!!!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ok, tja ik verw8 mn nod nog steeds dus wacht netjes af. en dan rekenen wanneer dr volgende weer is;)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Neeee nog niet uitgaan van de volgende hoor! Eerst deze, en wie weet is er niet eens een volgende :)

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Michele: Wij laten jou heus niet in de steek hier hoor meid!
    We hadden toch afgesproken om netjes te wachten tot de laatste uitsluitsel heeft? Enneh..hopelijk zien we jou niet met je NOD op het volgende topic;):D Jij bent onze hoop op nog een sprankje roze!!

Deel Deze Pagina