Ja,het nieuwe topic is al opgestart. (Charlottes Angels na de verrotte paaseieren) Eigenlijk zouden we wachten maar ja..dat is niet gebeurd. Ik blijf wel met de laatst wachtende meiden meekletsen hoor!
tja ik zit dr nog op dit bankje, kan moeilijk een april datum erbij planten, en alleen is ook zo alleen..
Michele,je krijgt heus geen gezeik hoor. We zijn toch allemaal maatjes Maareeh..ik heb op het nieuwe topic al gezegd dat ik vind dat we op jullie moeten wachten. (Jij,Shaida en XVlindertje) Dat hadden we toch ook afgesproken? Komt goed meid!
ja heb ook aangegeven dat jullie er ook bij horen, ik zou zeggen plak april nog ff vast aan de nieuwe forum/mei lijstje is wel zo gezellie!!! En ook zo netjes!!!
Ah joh meiden, kom op! Niet zo van de regeltjes enzo We kletsen gewoon gezellig, maakt niet uit waar toch! We zijn gewoon een gezellig groepje samen! Ik word heus niet boos of iets dergelijks, zo zit ik niet in elkaar. Had toch gezegd dat we ook gewoon rete-benieuwd blijven naar (zoals Pluis al goed zei) het laatste beetje hoop voor roze? Kom gewoon gezellig meekletsen in het nieuwe forum! Jullie horen er toch ook bij!
Kijk aan,eind goed al goed! @Shaida: Heb je al getest? Je man zou toch ze toch gaan halen voor je? Spannend!
18 april: Shaida 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 7 mei: Bloemmm 8 mei:dbrgrsmr 10 mei: MamaCharlotte 14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag ) Miracle of love 16 mei: Marleen86 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 26 mei: Ukkepukkie Zo meiden, bij deze onze nieuwe/ oude NOD lijst. Oftewel ONZE NOD lijst! Wie, wat, waar, wanneer, het maakt eigenlijk geen fluit uit als het maar gezellig is !!! Spreek jullie bij onze nieuwe topic!
Hoi allemaal, Eerder deze maand was ik op het forum omdat ik niet wist wat ik aanmoest met al mijn lichamelijke klachten. Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil dus de klachten kunnen te maken hebben met het ontpillen of met een eventuele zwangerschap. Ik hoop natuurlijk op dat laatste Misselijk, pijn in mijn buik/darmen, erg moe, spierpijn in mijn benen, rare klodders slijmafscheiding enz. Maar goed 1 dag na mijn NOD een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Dus niet ongesteld en al die klachten van het ontpillen dacht ik.... Maar nu toch weer aan het twijfelen gebracht nu ik 4 dagen later met een duidelijk positieve ovulatietest in mijn handen sta... Hm, zou het dan toch zo zijn??? Heb je snel een vals positieve ovulatietest? (Voor de mensen die dat hier nog niet weten...en vast denken waarom ik een ovulatietest doe...Een ovulatietest geeft aan wanneer je vruchtbare periode is maar kan ook wijzen op een eventuele zwangerschap omdat de hormonen erg op elkaar lijken) Ik doe trouwens geen zwangerschapstest als mijn vriend er niet is, vandaar via een omweg Vrouwen!!!
@ droom: Ik heb zelf alleen maar hele negatieve ovu-testen als ik niet rond mijn eisprong zit. Maar je cyclus kan aardig in de war zijn als je net met de pil bent gestopt. Had je deze maand al eerder een positieve ovu-test? Anders kun je misschien heel laat je ei hebben. En tja, de enige manier om echt duidelijkheid te krijgen is toch een zwangerschapstest!
nog maar een keer verhuisberichtje verhuizen jullie allemaal mee (voor zover dat nog niet gebeurt is ) Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren
Ik ben eigenlijk niet echt opzoek geweest naar mijn eisprong deze maand. Ik ben nu trouwens behoorlijk ziek. Veel last van migraine deze maand! Wat zijn hormonen toch heftig!
@ een droom: welke ovulatietest heb je gebruikt? Er zijn ook tests die vaak vals positief aangeven. Ik had ooit die van Kruidvat, die gaven bijna mijn hele cyclus wel een streepje aan.. Als je het echt zeker wilt weten moet je toch echt een gewone zwangerschapstest gebruiken. Hou je ons op de hoogte? Veel succes!
Goedemorgen meiden, Hoe is het met jullie?Lekker weekend gehad? Wij hebbe een heerlijk rustig weekend gehad, lekker buiten gezeten. Vrijdag hadden we de 2voor5 testen al in huis, maar laatste dagen begon ik doomscenario's te krijgen (zoals mijn man het graag noemt) werd daardoor heel bang om de test te doen want wat als het toch negatief is en ben nog steeds niet ongi of wat als mijn lichaam te weinig HCG produceert waardoor ik dus een neg. test krijg. Vanochtend toch besloten om te testen, stond ik er vroeg in de ochtend te klunzen met mijn test en bekertje.. Het was DIK positief! moet 5 min. wachten maar de tweede streep verscheen vrijwel direct (na 5 min was ie er nog btw) geen vaag streep maar bijna net zo dik als de controle streep. Ik ben nog een beetje 'verbaasd" om te geloven dat het ECHT weer zover is. uiteraard ook de onzekerheid omdat het de vorige keer mis is gegaan.. meiden, die nog wachten, succes en hoop op meer ROZE! en meiden voor de lijst NOD mei, heel veel succes met klussen en hoop jullie volgende maand ook op ROZE te zien! overigens weet ik niet meer met welke topic ik nu moet meeschrijven? dikke knuffel