NOD rond 16 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by MC86, Mar 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jawel ;)

2. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey ff een vraagje he ben nu met ovulatie testen bezig en ben van dag 10 bezig met testen en vanaf dag 15 2 keer per dag maar nu heb ik vruchtbaar slijm en heb aardige steken in mijn buik maar nog geen positieve ovutest. heb ik mijn lh piek gemist of moet het nog komen?

3. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ anoniempje: Ik denk dat ie gewoon nog moet komen. Je hebt officieel ook nog 3 dagen tot je eisprong. Gewoon nog even geduld hebben denk ik, en lekker klussen ;)

En verder is het hier idd rustig. Moet zo af en toe wel weer wat teruglezen, maar ik heb het zooo druk. Ik heb gewoon een druk bestaan ;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    iemand nog handige tips voor mij????ik moet me namelijk nog helemaal gaan verdiepen hierin:)

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ sasje24: welkom! Je moet alleen iets specifieker zijn waar je hulp mee wilt ;) Je bent nieuw hier zie ik?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Denk dat je ei nog komt hoor! Voor de zekerheid wel gewoon klussen.

@Sasje24, welkom!

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Ja, we zitten nu echt in de klusperiode!:D Ik ben er als geen ander van overtuigd dat je lichaam je voor de gek kan houden maar die buikpijntjes voel ik toch echt hoor!:D Enneh..natuurlijk mag jij hier ook lekker meekletsen! Gezellig juist!

@MamaCharlotte: Het is idd erg verslavend dit forum.. Ach ja,een paar weken geleden was ik nog verslaafd aan een aquariumforum:D, erger dan dat kan niet..haha!

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ooh pluis81 dit is toch ook iets met zwemmende dingetjes :D :p

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha..dat is waar! Zo had ik het nog niet bekeken:D
    Sommige goudvissen zijn nog eerder dood dan een zaadcel..hihi:D

10. Habeebah

Habeebah Actief lid

Mar 23, 2010
    213
    12
    18
    Female
    Hier nog zo 1.. ben ook pas net om de hoek komen kijken

@ de rest
    ik vraag me af want wij klussen om de dag.. op die manier mis je toch je eisprong niet? maar toch lees ik soms dat mensen rond hun eisprong elke dag klussen.. waarom is dat en is et iets wat wij ook beter kunnen doen?

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    :D:DHelemaal mee eens!!!!

@Anoniempje, ik denk dat je eitje nog moet komen meis.

We komen allemaal in 'klus' periode dus ik zou zeggen....Niet geschoten is altijd mis meiden:p
    Ook wij klussen gewoon vrolijk verder:)

12. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ Habeebah: volgens mij moet om de dag klussen genoeg zijn. Zo lees ik het overal. Als je man veel zaadcellen in z'n spul heeft kan je ook elke dag, maar dat weet je niet.. Ik zou zeker als ik jou was gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben, je zit toch pas in je 1e ronde na de pil (neem ik aan?) en je weet nog niet wat je cyclus gaat doen. En het moet natuurlijk ook leuk blijven :D

Mijn vriend ziet me alweer aankomen hoor, met een seks-schema :p Zoooo onromantisch ;)

13. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Haha @ Pluis, een aquaruimforum? Dan ben je er idd wel op vooruit gegaan ;) Nou ja, heb je iig iets anders om je mee bezig te houden toch?

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey, ja ik stop nu met de pil...dus ik word maandag/dinsdag ongesteld. vanaf dit moment stop ik dan ook met de pil....dus zoals ik uitgeteld heb zou ik dan rond de 19e de eisprong hebben toch??? maar wat is dan eigenlijk wijsheid.....neem aan een paar dagen van de voren al beginnen met klussen??? en dus eigenlijk is het beste dan om de dag???gebruikt hier iemand een ovulatietest???? is dit raadzaam???
    ik moet nu dus in ieder geval al beginnen om foliumzuur te gaan slikken toch??? maar eigelijk kan ik dan ook die mama tabletten gaan slikken van vsm toch?????

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    @sasje, ik zou nu niet gelijk met ovu-testen beginnen meis, je weet niet hoe je cyclus gaat lopen na je pilstop. Bij de een loopt hij mooi door met 28 dagen maar bij de ander is hij onregelmatig.
    Ik zou gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt in misschien rond de 19e wat meer ;) maar als ik jou was zou ik pas over een paar maandjes (als je je cyclus een beetje weet) ovu-testen gaan gebruiken.
    Geniet er eerst een beetje van en laat het niet gelijk een 'obsessie' worden. Hoe moeilijk dat soms ook is:)

@Pluis, je vissies leven toch nog wel he :)

16. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

nou mijn ovutestje is nu donkerder als gister dus hij zal dan nog wel komen! doe er vanmiddag nog eentje om hem dan niet te missen!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik kan hier maar 1 antwoord op geven en dat is:
    KLUSSEN :)

En niet missen? Als je ovu-test posi is dan springt binnen 48 uur je eitje dus niet gelijk he meis. ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Vlinder heeft al antwoord gegeven op het 1e deel van je berichtje, en daar sluit ik mij ook bij aan ;)

Wat betreft de foliumzuurpillen: het is inderdaad verstandig om daarmee te beginnen. Soort/maat/merk moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Je hebt pillen met alleen foliumzuur, maar ook idd speciale mama-pillen met extra vitamines. Ligt er een beetje aan of je zelf voldoende vitamines binnenkrijgt. Ik gebruik zelf 'davitamon mama compleet' (met visolie) omdat ik niet het idee heb altijd voldoende binnen te krijgen. Alleen zijn dat we echt torpedo's (lees: HUGE pillen om door te slikken).. Succes met kiezen, er is heeel veel ;)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey, oke we wachten dan maar rustig af :p en klussen maar wat af dan hahaha!!maar ik vind dat je tegenwoordig vaak hoort dat het allemaal erg snel lukt....

20. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Ja, het kan natuurlijk, en zal het voor je hopen hoor! Maar zou er toch niet al teveel van uitgaan.. Anders wordt het misschien zo'n teleurstelling!

Maar ik weet hoe moeilijk het is hoor! Ik was de 1e ronde ook echt helemaal in de wolken en had iedere dag een soort vlinders in m'n buik als ik eraan dacht :) En ik wilde het wel van de daken schreeuwen, iedereen moest het weten dat wij het proberen (ook niet zo slim natuurlijk ;))

Share This Page