haha ja dat herken ik idd wel....gisteren moeten werken en had het idd bijna willen vertellen tegen iemand, maar wil dit eigenlijk juist helemaal tegen niemand zeggen, want dan gaan ze toch op een ogenblik vragen enz. en dat vind ik denk ik niet zo tof als je allang bezig bent..en nu verwachten mensen het misschien ook niet meteen hahahahah!! hoe lang ben jij al bezig??
Ja, ik heb in mijn 1e maand een beetje de 'fout' gemaakt om het toch aan wat mensen te vertellen. Nu krijg ik inderdaad steeds de vraag of ik weer ongesteld ben geworden, en ik kan ook echt niet liegen.. En straks ben ik wel zwanger, dan zou ik het ook niet voor me kunnen houden! Dus heel goed dat je het nog even voor je houdt hoor. Het is moeilijk, maar steeds die vragen, dat is zoo irritant! Wij zitten nu in de 5e ronde. Ik ben begin december gestopt met de pil. Ben wel blij dat mijn cyclus gelijk op gang is gekomen en dat ie regelmatig is (zie onderschrift), maar toch alweer in ronde 5.. Af en toe vind ik het moeilijk hoor.. Ook al weet ik dat er meiden zijn die veeeeel langer bezig zijn (zoals Vlinder bijvoorbeeld), toch twijfel ik af en toe of het allemaal wel kan bij ons. Maar goed, ik geef het nog zeker niet op! En ik ga uiteraard duimen voor jou! Hou ons op de hoogte he, van alles wat je voelt en wat er gebeurt
Lieverds....Opgeven moet je nooooooit doen!! Ik ben nu 4 jaar bezig maar opgeven....NEE nooit. Als straks de IVF niet slaagt dan pas kunnen we op gaan geven....Dan geven we een kindje van ons eigen op. We gaan door tot we niet verder kunnen en bij ons is dit IVF, dat is ons eindstation. En als dat niet lukt gaan we misschien zoeken naar andere oplossingen.... @Pluis, hoe gaat het met jou meis, gisteren late dienst gehad?
Thanks voor je lieve berichtje, Vlinder! Ik heb echt respect voor jouw (jullie) doorzettingsvermogen!!!
Dank je meis, ja we willen niet voor niets een lief mooi wonder en gaan daarvoor door het vuur, hoe moeilijk dat soms ook is....natuurlijk denk ik ook wel eens: Wil ik dit allemaal wel?, wil ik hier allemaal wel doorheen?. Maar dan bedenk ik ineens: JA ik wil dit, ik wil een wondertje!!!!En heb er alles voor over. Het liefst gisteren dan vandaag maar dat gaat helaas niet.... Lieverds, jullie tijd komt echt wel, geloof me. Niet iedereen moet door deze baggerbak waar doorheen moeten kruipen....
@ MC: inderdaad soms irritant, als mensen gaan vragen of je al zwanger bent. Maar heb ook een vriendinnetje die een tijdje terug zelfs vroeg "mag ik telkens vragen of je al zwanger bent, of vind je dat vervelend?" zo'n lieve meid die snapt het tenminste. @vlinder: "baggerbak"... mooie beeldspraak. Kan me inderdaad voorstellen dat het zo voelt: als dikke str*nt, waar je doorheen moet worstelen. Hoop zo dat IVF het eindstation voor jullie is mét een prachtig resultaat!
hey vlindertje, goh dat wist ik natuurlijk helemaal niet!!! poeh knap dat jullie er evengoed nog zo over denken zeg!! ik weet niet wat ik zou doen........ @mamacharlotte........geduld hebben..het is tenslotte eigenlik maar zon kleine kans iedere maand..en helaas hebben anderen daar veel meer geluk in ( en soms ook de mensen die je het helemaal niet gunt..of mensen die helemaal niet eens een kindje wilde) helaas hebben ze het niet eerlijk verdeeld!!! hou jullie zeker op de hoogte..maar ik moet nog ff hahaha voordat uberhaupt misschien mijn eisprong zal zijn.... hoe komen jullie trouwens aan de tabeltjes???
WIj doen et ook gewoon wanneer we willen en om de dag is voor ons eigelijk ook wat we willen los van et zwanger raken.. IK heb nooit de pil geslikt dus me cyclus is gewoon wel normaal.. meestal rond de 28 dagen.. thnx voor de info
@ MamaCharlotte: Ja..hihi! Ik ben er idd op vooruit gegaan,dit forum is stukken leuker dan het aqua-forum @Vlinder3: Jawel,al mn visjes leven nog hoor! Dan weet ik in ieder geval dat ik voor levende wezend kan zorgen..hihi Ik had gisteren idd een late dienst,vandaag lekker vrij! Jij?
ik wil me hier ook nog even melden.. mag dat nog? ik ben wel iets eerder met mijn NOD, namelijk 11 april... ik heb eisprong 28 maart gehad... nu afwachten... xxx
Nod 11 april: westerlo 15 april: Klein wondertje, Vlinder3 16 april: MamaCharlotte86,niki86 17 april: Pluis81, anoniempje 1985, Miranda, pien 75 18 april: Habeebah, fafa, Shaida, Lindaaatje 19 april: 20 april: Vlinder27 21 april: Fioon 22 april: Truus21 23 april: 24 april: Tricia82, Anita85 Eisprong & ronde: 28 maart - westerlo 1 april - Shaida (ronde 4), Vlinder3 (ronde 48 ) 2 april - MamaCharlotte86 (ronde 5), anoniempje 1985 (ronde 4), niki86 (ronde 4) 3 april - Pluis81 (ronde 1), Miranda (ronde 9- 2e kindje) 4 april - fafa (maand 6, ronde 3) 1e kindje , Lindaaatje (ronde 6), Fioon (ronde 23), Klein wondertje (ronde 9) 1e kindje. 5 april - Habeebah(ronde 2) 6 april - Vlinder27 (ronde 3) 1e kindje 9 april - Truus21 (ronde 5) 11 april - tricia82 (ronde 2) welkom westerlo, tuurlijk mag je je nog melden Heb je meteen maar op ons lijstje gezet. Als je wil mag je je rondenummer nog vermelden.
hey meiden, ik heb allemaal zo'n gevoel dat ik vandaag of morgen m'n ei al heb (toch geen paaseitje dan) heb al heel de dag steken en krampen. kan natuurlijk ook weer niks zijn, mijn lichaam houdt me wel vaker voor de gek. ik zal het vanzelf ook wel zien aan mijn temp, maar toch weer raar! gelukkig heb ik gisteren geklust!! mis vanavond er ook nog maar even tegenaan haha. ik hou jullie op de hoogte of mijn ei nu eerder was. groetjes
kan iemand me even uitleggen wat de nod betekend??? waarom sta ik eigenlijk niet op die mooie lijst..van eisprong ed.
nod= Niet Ongesteldheid Dag Als je zegt wanneer je eisprong en je NOD is zet ik je er even op of iemand anders.
ik snap het nog niet...hoe wil ik zeggen wat mijn nod is??? dit is dan de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden????
maar ik stop vanaf vrijdag met de pil..dus ik word meestal op maandag avond ongesteld...maar ja ik weet niet dus niet welke cyclus ik zal hebben...uitgaande van 28 dgn, dan zou ik ongeveer op 19 april de eisprong hebben!
@Westerlo: Welkom en veel succes! Nou meiden,ik kreeg om 17.00 uur een smsje van mn vriendin dat ze was bevallen,ze was de 25e uiterekend en ze zouden het vrijdag gaan halen maar dat is dus niet meer nodig! Het is een jongetje en hij heet Jim. Ik had het nog geraden ook..hihi! Nu hopen dat ik snel richting Dordrecht kan om de kleine te gaan bewonderen Ik dacht ik laat het ff weten Ik heb zelf vandaag veel last van buikpijn en krampjes..maar zoveel mogelijk klussen denk
Heeee is ze eindelijk bevallen, leuk!! Feliciteer haar maar van me dan! Inderdaad een stoere naam met 3 letters. Als je morgen liever daar naartoe gaat, pluis, prima hoor. Doen we het een ander keertje. Enne klussen voordat het ventje gaat werken....Hup naar boven jullie