Spannend! Iedere maand weer! Wie heeft ook haar NOD rond de 16e van december? En zijn er al gekke dingen die je had verwacht of juist voelt? Klets mee! Ik zit nu in de laatste 'wachtweek' en heb zachte borsten, dat is dus anders dan andere maanden. Ook heb ik sinds gister heel af en toe een soort ongikrampjes, maar dan superlicht en het lijkt ook aan beide zijden vd baarmoeder te zitten. We wachten in spanning af! Mijn nagels zijn ongelofelijk de klos hihi. Liefs!
Hihi... Same here! Zelfde krampjes... Maar ook een drukkend gevoel op de blaas... Morgen naar HA voor blaasontsteking-test. Maar 't kan eigenlijk nog niet... Zit pas 4 dagen na mijn ei! Moet nog een week wachten! NOD is rond 17 dec. Spannend... Ik wacht met je mee!!
mijn NOD is de 18e , dus ook nog een weekje, en dit is de 1e keer dat ik nog niks voel, misschien is dat een keer een goed teken Ben alleen moe (slaap slecht) en veel plassen (heb ik altijd na de eisprong) Liefs Dina
Bij dit topic ook een aantal meiden met hun NOD rond 16 december: 1 week voor mn nod en nu last van ongi krampen Kom daar ook eens kijken/kletsen
Ik heb dus niet alleen last van vage ongikrampjes (als je dat zo noemen mag omdat ik ze heel zachtjes heb en af en toe). Ook heb ik na een avond werken ineens keihard last van mijn rug Verder nog heb ik alleen zachte borsten, terwijl ik anders pijnlijke boobies heb! Raar hoor!