NOD rond 20 december!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna123, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    poverdorrie:(

hoor pas maandag dinsdag mijn nod te krijgen heb ik nu al spotting ??? op dag 24 wat de .... piepppppp pieeppp wat ben ik het zat zeg :(:(:(:(:(:(:(:( ben zo teleurgesteld.. snikkkk

ik wil mamma worden

sanne gefeliciteerd meid xx

2. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Sanne 1234 Gefelciteerd!! Geniet er van.

En bolly wat rot zeg, ik duim voor je dat je snel mama mag worden.

En bij mij was gister het bruinverlies gestopt, en nu ging net naar de wc en had ik witverlies ineens??

sucses voor de andere dames

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    oooohhh bolly, wat K*****! sterkte meid. liefs

4. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden..
    vanmorgen werd ik wakker, moest zo nodig plassen, mn blaas/buik deed gewoon zeer, dus ik ging gauw naar de wc, en na t plassen voelde t alsof ik nog veel meer moest plassen maar er kwam niks meer. ik ging weer naast manlief liggen, maar toen ik ging liggen kreeg ik ineens ongi krampen, dat had ik van de week al wel een beetje gehad, maar lang niet zo erg. net ging ik weer naar de wc en zag ik een beetje bloed.. het leek geen ongi bloed, en nu hebben we wel sex gehad vanmorgen, ik was niet super nat, dan hoop ik dat er gewoon iets "beschadigd" is vanbinnen dat dat bloed, maar ik voel aan mn buik echt vreselijke ongikrampen.. terwijl ik mijn nod pas woensdag verwacht. maar ik denk toch dat t vandaag mijn od is.. :(
    het liefst blijf ik op de wc zitten kijken wat er gebeurd, maar de andere kant durf ik ook niet meer naar de wc, ik wil die confrontatie niet aan met de werkelijkheid, ik wil gewoon zo graag zwanger zijn!!

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw

ik had vrijdagavond laat ineens bij het afvegen een klein beetje roodbloed/slijm en daarna ook weer wit slijm :( en toen weer roze/roodslijm en nu weer bruim slijm :$
    en tussendoor ook telkens wit slijm :(
    ik word er helemaal gek van en elke keer als ik na de wc ga hoop ik dat het over is, ik hoop maar dat het net zoals bij jou, ook bij mij stopt

6. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Sjonge... ook ik verwacht mijn NOD pas woensdag of donderdag, maar ben zo chagerijnig vandaag, voel namelijk nu alweer ongi krampen.. vorige maand had ik er 11 dagen tussen zitten en als dit dus betekend dat ik vandaag of morgen toch ongesteld word, zou dat betekenen dat er nu weer 11 dagen tussen zitten. We zijn nu 7 maanden bezig.. whaaaaa... om gek van te worden. Maar goed, herken dit ook wel weer van mijn vorige zwangerschappen, dus ja... maar ja, ook dat hou ik me al de afgelopen maanden voor. En toch weer ongesteld.. ik wil niet meer die onzekerheid... k..zooi!!! Maar voor de dames die wel zwanger zijn, van harte en geniet ervan... hopelijk volgen wij binnenkort ook!!
    Fijn weekend.. probeer ik er ook nog iets van te maken!!:(

7. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjonge wat een troost om jullie verhalen te lezen, ik ben echt niet de enige in die spanning merk ik wel weer.
    ging net weer ff plassen, toen was er weer niks aan de hand, en de kramp is ook aan t afzakken! heel apart, maar ik begin voorzichtig aan weer een beetje blij te worden..
    sterkte meiden!

8. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaaaaaahhhrrrgghhh, wat is wachten toch moeilijk!!
    ik ga maar wat doen, ff huis poetsen, maar wat afleiding zoeken...zucht...

9. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    @Jetvg: Hoe gaat het nu met je blaas en je buik? Als je daar klaar bent wil je dan hier ook komen poetsen trouwens?
    @ongeduldig: Balen he, elke maand "weer niet". Mijn eerste zwangerschap heb ik 2 jaar over gedaan (met mn man dan he ;)) dus begrijp je gevoel goed. Hou vol! Eens is JOUW dag!!! xxx
    @Liane en mama van Chayenna: Wat vreemd van het slijm. Er is hier een topic op het forum dat je foto's van je test kunt plaatsen. Dan mag iedereen zeggen wat ie ervan vindt. Eigenlijk zou er een topic moeten zijn waarin je foto's van je slijm kunt plaatsen. Maar misschien rust er wel een taboe op. Terwijl het heel iets natuurlijks is.
    @Bolly. Hoe is het met de spotting? Hoop dat het niet doorzet en dat het loos alarm is. Sterkte! xxx

10. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Vanmorgen getest maar negatief! :x Nog niet ong. geworden, of het dan nog komt of mijn hcg te laag is?? Anders dinsdag ofzo weer testen..

x Kim

11. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    in welke ronde zit je nu? is je cyclus gelijk of kan t maarzo 5 dagen schelen?
    ik zit nu in ronde 2, de 1e ronde voelde ik van alles waarvan ik dacht dat ik zwanger zou kunnen zijn.. toen ik smorgens testte was ie negatief, en 4 uur later werd ik ongi.. dus ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar meid, hoop er niet teveel op, want je lichaam kan je zo goed voor de gek houden! succes met wachten, en hopen op een wonder!

@lvp t gaat met mn ongi pijn een eind beter, met vlagen komt t en gaat t., t bloeden is gestopt, nu heb ik heel veel slijm, maar gewoon doorzichtig.. weet ook niet wat ik ervan denken moet, vind t wel spannend hoor allemaal!

12. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff een vraagje...
    vanavond gaan we karten met t werk van mn man, is t wel slim om mee te doen? ik heb me wel opgegeven, maar als ik in een groep met allemaal lompe kerels zit, en ze rijden me van de baan..!!! normaal ben ik niet zo'n scheitert en ik doe zelf net zo hard mee, maar nu ga ik zeker wel voorzichtig doen!
    of vinden jullie dat ik beter kan toekijken? er zijn wel meer meiden die mee gaan maar niet rijden, maar ik vind t wel vet om mee te doen.. of zou t niet zo gevaarlijk zijn?

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Voor sommigen kan het aftellen nu wel echt beginnen hé! Spannend!!!
    Ik zou normaal woensdag mogen testen maar ga het uitstellen tot vrijdag denk ik... (heb dit aan mezelf beloofd, dan vertrekken we op vakantie)
    Ik voel me echt helemaal anders dan vorige maand.
    Heb helemaal geen kwaaltjes en verlies heel erg veel rekbaar slijm, wel heb ik zelf het gevoel dat men borsten voller zijn maar kan me dit natuurlijk ook inbeelden.
    Heb woensdag 9dec enkele drupjes bloed verloren dus ik hoop dat dit een innesteling was (heb toch wel een beetje hoop:))
    Heeft hier al iemand getest inmiddels?
    Veel succes met het aftellen en testen!
    Groetjes Joke

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik dacht ook dat het een goed teken was dat ik bij waarschijnlijk mijn innesteling rood/rozigslijm had, maar nu telkens bruinslijm en nu net weer een beetje rood :(
    ik word er echt gek van, elke keer als ik weer een beetje hoop heb dan ga ik naar de wc en komt er toch weer iets, en de keer erna is het weer doorzichtig slijm.
    pffff ik hoop zo dat het stopt en dat het niet doorzet woensdag!!! :(

15. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ja ik had straks weer bruinverlies 1 keer toen ik naar het toiletging en toen weer wit en nu niks:S

En idd ik word er ook knetter van.

hoop dat het raak is bij jou en voor de andere uiteraard ook.

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    dank je wel :)

het is inderdaad echt om knetter van te worden!!!
    elke keer als er weer niks is, krijg ik weer hoop en dan later is er weer wat :(
    ga nu telkens met spanning op het toilet zitten

maar ik had ook ooit ergens gelezen volgens mij, als het echt bij alleen afvegen blijft dat het dan geen echte ongi is???
    bij mij was er volgens mij alleen een heeeeeeeeel klein druppeltje bij het plassen gevallen dacht ik, en jaa wat bruinslijm en een stippeltje rood op het inlegkruisje, ik ben nu echt de hele tijd aan het twijfelen wou dat het woensdag was!!!
    sterkte en succes allemaal!!!

17. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Jullie houden het wel spannend allemaal zeg :D
    @Jetvg: ik hoop dat je vanavond lekker aan het karten bent! Een vruchtje/kindje zit heel erg veilig in de buik! Ik zal iig duimen dat ze je niet van de baan rijden LOL

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb altijd voor spotting voordat ik ongesteld woord ( bruin verlies ) hoop ook niet dat het doorzet maar dat is voor mij meestal een voorbode van de ongi helaas :(

blijf hopen natuurlijk want het is nog niet door gezet...

iedereen succes met wachten en ook ik ja durf soms niet meer naar de wc bang voor de duivel

19. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ik was benieuwd naar de stand van zaken. De laatste lijst die ik snel heb kunnen vinden was onderstaande. Volgens mij hebben niet alle nieuwe meiden hier zich bij de lijst opgezet? Dus wie er nog niet opstaat kan zichzelf toevoegen ;) Het laatste bericht wat ik van Moontjee kon vinden was dat de ongesteldheid niet had doorgezet. Spannend dus.

08.12.09: moontjee
    12.12.09: Sanne1234 / Kim1979
    13.12.09: Miranda
    14.12.09: jojogirl88 / Christy79
    15.12.09: bolly / marije
    16.12.09: Liane / jetvg:/ missyf/Miekepiek
    18.12.09: staffies:/ Anna123 / Marjolinos / DaphneenEstelle / Monieqje/Yoki
    19.12.09: Naoual28 / Corina83 / Dromer28 / Brig22
    20.12.09: Magic / LVP / Stippeltje
    21.12.09: Jeem22
    22.12.09: Jacqueline125 / Margootje / Pina82
    23.12.09: Layla26 / Nicolletjuh / Nike