NOD rond 20 januari 2010

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monieqje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    06.01.2010: M038
    09.01.2010: Jetvg
    10.01.2010: / lies29
    11.01.2010: MamaCharlotte86, Magic, Samba,
    12.01.2010: Missyf / Liane
    13.01.2010: Marja1982
    14.01.2010: odet / san21 / Knuffel
    15.01.2010: Monieqje / Jeanine1976 / lovepeet / spekkie26
    16.01.2010: Noesje/ Mir27/jacqueline125
    17.01.2010: channel
    18.01.2010: Sannieke/Jeem22/annekulpe
    19.01.2010: Mgwc / L0nneke / Liesje76 / Brigg22 / G89
    20.01.2010: Doritoo/ Nisa / Tutsje
    21.01.2010: Nike/Yoki
    22.01.2019: Mama1979/ Margootje
    23.01.2010: Gelukkig/Eclipse/Benniebenito
    24.01.2010: Eliz / Miekie84 / Lienemien
    25.01.2010: Bonkie / Brenda1987
    28.01.2010: Leiff
    29.01.2010: Regenboog
    31.01.2010: MamaCharlotte86

Ik heb mezelf op rood gezet. Kruidvat 2 v 5 toch vals positief! :( Idem voor Sensitest.

2. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Bonkie: Wat jammer zeg meid :(.

@ Nisa: Oh ja, volgens mij klopt het dan ook al he? Tenminste.. in week 5 gaat het zich allemaal ontwikkelen had ik weer via mijn banner gelezen. Wie weet is er op de echo later deze week wel wat meer bij je te zien.. Spannend hoor!

Met dat drinken heb ik ook. 's Morgens een ontzettend droge keel en drink constant water terwijl ik normaal nooit zoveel water dronk.

Ja, had al gelezen dat met 9 weken de handjes en voetjes weer meer ontwikkeld zijn. En dan idd met 12 weken weer een echo. Spannend allemaal.. voor mij mag het gauw 24-2 zijn :D.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ach ja volgende maand is onze maand :) En die van vele anderen hihi.. :-D

Jammer dat we niet van iedereen weten hoe deze maand afliep.
    Ongi doorgebroken of toch zwanger..

MEIDEN LAAT HET AUB EVEN WETEN, IK BEN VEEL TE NIEUWSCHIERIG :-D

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou meestal is het zo dat als ze ongie zijn dat ze niet reageren ... maar als er meiden zijn waarvan je zegt nou van haar zou ik het wel heel graag willen weten kan je dmv op hun namen tikken hun banners zien ;) of denk je nou zo belangerijk vind ik het ook niet :D

eclipse: ja ik zou zoooooooooooooooo blij zijn als ik een hartje zou zien kloppen dan ben ik 5.5wk maar meestal begint dat vanaf week 6 dus ja moet maar net geluk hebben
    en ik denk al dat ik een late innesteling/ei heb gehad dus ik probeer:D er niet veel van te verwachen.
    als ikmorgen het vruchtje zie en volgende week het hartje vind ik het ook best :D:D:D

en ja wat mij betreft mag het ook 24/2 zij hoor ben ik gelijk wkn verder :D:D:D en na wk 10 heb ik nooit goed nieuws gehoord dus ben beniuwd;)

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hey Nisa,

Hoe voel je je? Wanneer krijg je, je eerste echo? Ik neem aan met 6,5 week? Hopelijk hoor je dan al een héél mooi kloppend hartje!!
    Het wordt je gegunt! Heb je al andere kwaaltjes er bij gekregen?

Bij ons is de MMM bespreekbaar gemaakt. Vriendlief, wil wel en hij is bereid! Maar nog niet nu!
    Dat hij bereid is dat is een hele stap voor 'm.

Momenteel ben ik bezig met Etos zwanger worden in de hoop dat, dat mijn cyclus weer een beetje tot balans kan houden.

Meid geniet lekker van je echo en ik blijf je volgen!

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!

hey meid, nou ik voel me redelijk.
    eerst had ik echt zoooon honger die ik maar kon stillen.
    maar sinds gister heb ik juist helemaal heen eetlust
    heb 2 uur over mn lunch gedaan elke keer een hap en na tig keer herkauwen doorslikken even doorademen en nog een hap (had aardappeltjes en bloemkool gekookt en een klein blikje mais) maar voor de rest niet echt iets veranderd.
    morgen heb ik al een echo en het wordt wrsch een inwendige , altijd fijn;)

etos pilletjes: nou heb begrepen dat het niet bij iedereen helpt maar dat het ook averechts kan helpen.
    ben benieuwd hoe die bij jou zal aanslaan

zelf gebruik ik die vitaal zwanger van kruidvat puur voor de vitamientjes en foliumzuur natuurlijk.

mmm dat is idd. een grote mooie stap. helaas heb je hier zoiets niet dus ik kan er helaas niet aan meehelpen (zou het wel graag willen)

we houden contact ;)

7. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Bonkie: Komt allemaal goed :D. Ik zal voor je duimen!

@ Nisa: Dus morgen krijg je weer een echo? Spannend hoor. Hopelijk zie je dit keer wat meer. Laat je me weten hoe het was?
    Ik zal voor je duimen dat deze zwangerschap goed voor je afloopt meid!

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    kijk eens meiden, wat een mooie vruchtzak :D
    ik mag 8 feb weer terug ben benieuwd wat we dan gaan zien:D

ik heb geen scanner dus heb er een foto van gemaakt

9. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ziet er goed uit meid :D!
    Spannend dat je over 9 dagen weer mag!
    Had je laatst trouwens nog leuke broeken gevonden?

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee:( als ik er 1 zoek kan ik ze nooit vinden:(
    maar morgen gaan we weer shoppen en dan hoop ik een leuke broek (of twee:D) te scoren of iets anders ;)
    als ik ergens sale zie moet effe kijken of ik het nou nodig heb of niet:)
    mn man wil de sale borden en stickers verbieden zegt ie :D:D

dat ik vele echos zou krijgen dat wist ik al
    verlopig krijg ik elke week een8)

11. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Bij de Prenatal hebben ze veel Sale ;).

Krijg je zeker zoveel echo's vanwege je miskramen? Wel fijn dat ze er dan zo mee omgaan en het zo in de gaten gaan houden.

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Fijn dat je meerdere echo's krijgt. Kan je alles in de gaten houden.. Als ik zwanger ben krijg ik ook meerdere echo's (3 miskramen). Mijn moeder heeft 8 miskramen gehad dus het is erfelijk. Ik moet dan ook bij een gyn lopen.

Enne... het is natuurlijk mooi meegenomen dat het ook verschrikkelijk leuk is om je wonder op beeld te mogen bewonderen hihi :-D

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou ik krijg dus vele echos (zoals een paar van jullie al weten)
    omdat ik in Turkije woon en hier werkt 'het systeem' anders.
    wij hebben ervoor gekozen om naar een privekliniek te gaan en betalen daar een prijsje voor en dan kan je er in principe zo vaak heengaan voor een echo als je wil.
    alhoewel ze elke dag niet zullen waarderen :D :D:D:D:D:D:D
    maar bij een twijfel oid kan je er dezelfde dag terecht al is het voor geruststelling.
    maar 1x de week is prima wat mij betreft (soms 2 netzoals deze week was maandag voor het laatst geweest)
    maar het heeft ook wel te maken omdat ik 2 miskramen heb gehad onze gyn. is meer betrokken bij ons en houdt het extra in de gaten. ik kan hem ook altijd op zn mobiel bellen
    dat is wel heel fijn.

sale bij prenatal: wou dat ze hier ook een filiaal hadden :D:D
    maar helaas hier zijn babyspeciaalzaken ontzettend duur!!!
    belachelijk gewoon. vind ik echt jammer :(

bonkie: wat jammer!!! maar hebben ze een chromosoom ond. gedaan dan of is het omdat jij en je moeder helaas al best veel MK hebben gehad.
    hoop dat je snel zwanger mag raken van een gezond baby ;)

en dat het bij ons allemaal goed mag gaan he eclipse ;)

14. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Bonkie: Wat rot zoveel miskramen :(. Zal voor je duimen dat het een volgende keer wel goed gaat!

@ Nisa: Oh, ik dacht dat je daar op vakantie nu was ofzo ;). Dat is wel fijn dan daar. Mijn beste vriendin heeft het daar op vakantie ook een keer laten doen. Wel erg fijn dat je gyn er zo bij betrokken is.
    Dan snap ik ook wel waarom je niets aan de Sale van de Prenatal hebt haha. Is het dan echt zo veel duurder daar dan?
    Zeker zal het goed bij ons gaan.. we gaan er gewoon voor *positief denken* :D.

15. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Oh ja, was vanmorgen voor de eerste keer echt misselijk.. heb gelijk boven de wc kunnen hangen.. blegh..

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh nee woon er al 3 jaar.
    nou in echt babyspeciaalzaken wel ja maar op de markt kan je zelfs voor een euro een rompertje of zo kopen maar van welke stof dat dan gemaakt is???? er zit ook geen label aan ofzo. dus ik zal mn baby dat nooit aandoen. ik vertrouw het niet. maar goed.

ow ben ook sinds gister aardig misselijk ik hoef nog net niet over te geven maar denk dat dat ook binnenkort zal beginnen helaas :(
    maar tis voor een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeee goeie doel dus ik mag niet klagen;)

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ooh dames dank jullie wel!
    Succes met het boven de wc hangen :p hihi... Ach je krijgt er iets bijzonders en moois voor terug :-D Dan is een beetje overgeven makkelijk te doen ;-D

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Nisa: Bevalt het goed daar wonen? Van de markt zou ik ook niet gauw iets kopen. Denk dat ik met mijn baby nog kieskeuriger zal worden met spulletjes dan bij mezelf :D.

Over misselijk: Ja, dat probeer ik ook maar in mijn hoofd te houden. Het is niet voor niets ;).

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    je bent idd. kieskeuriger met je baby en al helemaal als je zo lang heb gewacht op zon wondertje.
    maar mn moeder zal komen als ik ga bevallen/ of bevallen ben
    dus mag zij het kopen in NL:D zal haar het geld wel geven maar denk niet dat ze het zal aannemen, het is ook haar 1ste kleinkind en elke keer als ik in NL ben doe ik een beetje inslaan;)
    heb denk ik al 20 rompertjes van de v&d, hema enzo.
    en een paar truitjes maar ja je zal veel meer dan dat nodig hebben
    maar dat is verlopig niet onze eerste zorg :D:D:D
    we hebben nog tijd zat en eerst maar zien of het een jongen of een meisje wordt dat maakt ook verschil;):D:D:D

pfff was het maar zover, het liefst spoel ik de komende 8 mnd door en ben ik bevallen van een gezond dochter/zoon
    kon dat maar;):D:D

ow en het bevalt me goed hoor
    je kan savond lekker veel doen alle cafes zijn open (ook in NL) maar ook de winkels tot 22.00/23.00;)
    het weer is heerlijk vanaf april/mei tot eind september.
    sommige dingen zijn wel minder maar ja je leert er mee leven
    savonds lekker wandelen aan de kust en lekker visrestaurant hmmm

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Is wel fijn dat je moeder komt als je gaat bevallen. Is er tenminste iemand van je familie daar. Voor mijn moeder wordt het ook haar eerste kleinkind. Kun je haar idd wat op bestelling mee laten nemen ;). Kun je trouwens niet vanuit die webshops bestellen of verzenden ze niet zo ver?
    Bij de Hema hebben ze idd ook leuke rompertjes etc.
    Voor winkelen hebben we idd nog tijd zat. Is leuker om te shoppen als je idd weet of het een jongen of meisje wordt :D.

Helemaal doorspoelen zou ik niet willen, maar wel deze onzekere weken voorbij. Gelukkig nog maar 23 dagen tot ik naar de vk kan :D. Dan weet ik tenminste al weer iets meer.

Zou me ook wel bevallen dan. Klinkt alsof je iedere dag op vakantie bent ;). De winkels tot zo laat, zou me al helemaal bevallen. In ieder land zijn er wel mindere dingen denk ik..

Deel Deze Pagina