Gisteren had ik een positieve ovulatie test en vandaag al niet meer op het zelfde uur(zelfs 2 uur vroeger), is dat normaal??? :s Ik hoop oooh zo hard vanwel Hoe was julie dag?? Ook veel sneeuw in Nederland?? Groetjes, xxx
een niet zo leuke dag, een doodziekmeisje hier en een man die heeeeeeeeeeeeel erg sjaggie is! volgens mij kan het wel hoor, maar 1 zo'n test ik hoop dat het raak is
Hier een rotdag! Ongi geworden! En bij mij is dat zó onwijs heftig, met hevige weeën.. (Zegt mijn huisarts, dan kan je alvast oefenen, nou fijn!! ) Lig dus al de hele dag op bed! Laten we hopen de laatste keer, en dan ergens pas over 9 maanden weer, hihi! 10 Januari is als het goed is mijn ei! Sneeuw was ook niet normaal meer! En koud dat het was in bed... Jeetje, ik vind het vreselijk om met de kachel aan te slapen maar om 06.00 werd ik wakker en toen moest die echt aan, terwijl ik met sokken, dikke joggingbroek, lange mouwen slaap. En met 2 donsdekken en nog 1 deken.. Ja het was koud in Amsterdam!
ik vond de weeen in het begin minder erg dan ongie pijn, daarvan ben ik zelfs flauw gevallen hopelijk gaat het nu weer een beetje met je! ik ben vandaag helaas de hele dag niet buiten geweest, lekker rustig aan gedaan met mijn meisje, hopelijk morgen weer naar buiten in de sneeuw!
@ liane, De ongi weeën zijn bij mij heftiger dan de gemiddelde vrouw. Ik moet ze echt wegpuffen en heb ook echte rug en beenweeën daarbij. Super irritant. En ik val eigenlijk altijd flauw, soms wel meerdere keren op een dag, helaas. Vandaag 2x flauwgevallen, mega irritant! Ik weet soms niet of ik moet zitten, of staan, lopen of liggen, op mijn buik, zij of rug. Het helpt voor een paar seconden.. IRRITANT! Helaas nog altijd niet veel goed, morgen weer werken, dus op hoop van zegen dan maar. Ik probeer wel altijd een paar dagen vrij te nemen als de ongi eraan komt, ik moet me namelijk toch wel ziek melden.. Duimen dan maar! Hihi.. Hoop alleen niet dat mijn bevallingsweeën ook erger zijn dan de gemiddelde vrouw, want dan staat me nog wat te wachten hahaha!
ik neem altijd veel pijnstillers in als ik me ongie voel aankomen en heb speciale pillen van de dokter gekregen. maar ik word ook gek als ik ongie word, echt mega veel pijn denk wel dat jij het erger hebt. ik heb ook dat het naar me benen toe trekt, het ergste is als ik het snachts word en ik wakker word van de pijn, dan moet ik eerst eten voor dat ik iets kan innemen en dan word ik gek van de pijn, ga in bad, kruik op me buik en veel pijnstilling innemen en dan naar een tijd gaat het wat beter. ben nu erg bang en neem heel snel pijnstilling in, zodra ik het al begin te voelen.
Soh wel heftig zeg meiden dat jullie er zo veel lats van hebben!!! Erg vervelend dat je je dan ook ziek moet melden enz. Ik heb er nu ook meer last van dan toen ik de pil nog slikte, tijdens te pil had ik alleen hoofdpijn en nu veel meer last van een zere onder rug en veel meer bloedverlies. Laten we maar hopen dat we snel zwanger zijn, dan zijn we er 9 maanden vanaf haha!
NOD lijst: 07.01.2010: Lienemien 10.01.2010: M038 11.01.2010: Magic 12.01.2010: Missyf / Liane 15.01.2010: Monieqje 16.01.2010: Noesje 17.01.2010: Knuffel / Babyproject 18.01.2010: Margootje / Sannieke / Jeem22 25.01.2010: Bonkie Ook ik ben van de partij...!!
Ik heb jullie weer gevonden! Er was iets mis met de abonnenmenten vandaar dat ik een tijdje weg ben geweest. Sannieke ik zag dat je inmiddels op de lijst staat..... Allemaal weer klaar voor een nieuwe maand? Ik hoop op heel veel positive testen zo in het begin van het nieuwe jaar!
Het wachten hier kan beginnen Hopelijk ben ik dan ook de eerste om goed nieuws in het nieuwe jaar te melden want ik sta als eerste in de lijst Dit is de eerste ronde, dat zou wel heel mooi zijn he? Als ik zo een beetje rond lees dan is dat niet vaak het geval he, dus zou wel heel toevallig zijn als het nu al raak is! Pff en ik ben al zo ongeduldig!! Hier in Belgie is de sneeuw aan het smelten, hoe is het in Nederland?? xxx
hoi meiden! ik kom mij ook aanmelden! las al 2 weken mee op het nod december, vandaag mn regels begonnen dus ik dacht dan word t tijd om mij ook even gezellig aan te melden hier mijn volgende nod is op 18januari wij gaan voor de tweede!! krijg mn banner ir niet bij, onder welk kopje bij gebruikesinst moet ik dat doen...
ik sluit mij ook aan bij het groepje. ik weet alleen de ag nog niet helemaal ik moet vandaag ongestelt worden of morgen dan weet ik het zeker maar ik gok op17 januari dat heb je als je er maar 25 dagen over doet. wij gaan voor ronde 5
Goedenavond dames! Even denken hoor...Mijn NOD is volgens mij 15 januari.. Wel nog erg lastig om te beoordelen, want ben pas na mijn pilstop één keer ongesteld geweest en die cyclus duurde 30 dagen. Dus daar ga ik nu ook maar vanuit..? NOD lijst: 07.01.2010: Lienemien 10.01.2010: M038 11.01.2010: Magic 12.01.2010: Missyf / Liane 15.01.2010: Monieqje / Jeanine1976 16.01.2010: Noesje 17.01.2010: Knuffel / Babyproject 18.01.2010: Margootje / Sannieke / Jeem22 25.01.2010: Bonkie Wel leuk om samen zo af te tellen en met elkaar mee te leven. Groetjes Jeanine @Knuffel: hier ben ik dan eindelijk! Ik hoop voor ons allen dat 2010 een heeeel vruchtbaar jaar gaat worden!!