Kom ik even niet op het forum, zijn er gewoon al 2 zwanger van ons lijstje!!!! Gefeliciteerd meiden!!! Wat fijn voor jullie!!! Succes voor de andere dames!
06.01.2010: M038 09.01.2010: Jetvg 10.01.2010: / lies29 11.01.2010: MamaCharlotte86, Magic, Samba, 12.01.2010: Missyf / Liane 13.01.2010: Marja1982 14.01.2010: odet / san21 / Knuffel 15.01.2010: Monieqje / Jeanine1976 / lovepeet / spekkie26 16.01.2010: Noesje/ Mir27 17.01.2010: Babyproject/jacqueline125/channel 18.01.2010: Margootje/Sannieke/Jeem22/annekulpe/Tutsje 19.01.2010: Mgwc / L0nneke / Liesje76 20.01.2010: Doritoo/ Nisa 21.01.2010: Nike 22.01.2019: Mama1979 23.01.2010: Gelukkig/Eclipse/Benniebenito 24.01.2010: Eliz / Miekie84 / Lienemien 25.01.2010: Bonkie Zo ik heb me ook aan het lijstje gevoegd. Ik kreeg gister een pendel van Linda voor februarie... Ben benieuwd wat het deze ronde is! Spannend meiden! Enne gefelciteerd voor de 2 zwangeren!!!
Hoi dames! En nieuwelingen die ik hier nog niet gesproken heb Ik ben helaas vanochtend heel heftig ongesteld geworden. Zo heftig dat ik vannacht maar anderhalf uur heb kunnen slapen en vanmorgen bijna moest janken van de pijn in mn buik.. Helaaaas een hele korte cyclus dus voor mij met een vervelend einde! Dus ik moet helaas van de NOD-lijst af Ik duim uiteraard nog heel hard voor jullie!!! Ik ga mijn banner maar even aanpassen en dan zullen jullie wel weer van me horen in de nieuwe cyclus X MC
jetvg, gefeliciteerd!! Wat heerlijk zeg! En zo leuk om te lezen, je enthousiasme spat hier van het scherm af. Ik hoop ook zo dat dit een hele roze maand gaat worden. Ik heb waarschijnlijk mijn NOD 13 jan, omdat ik denk ik mijn ei op 301/31 dec heb gehad. En zo fijn om te lezen dat ik niet alleen zo in spanning zit. Ik denk alleen niet dat ik raak zal zijn, want mijn borsten doen geen zeer. Heb wel soms krampjes en volgens mij heb ik het daar wel een eind mee gezegd.. Nou, meiden, ROZE IT SHALL BE!!!!
MamaCharlotte, echt k*t zeg!!! Konden we de tijd maar vooruit spoelen dat we ineens weer in de vruchtbare dagen zaten en dan meteen weer op de testdag. Ik heb vanmiddag mijn testen binnengekregen, meteen een test gedaan natuurlijk. Maar helaa negatief. Voel nog steeds vanalles wat echt lijkt op een zwangerschap. Maar nu weet ik het toch niet na deze negatieve test. Sorry dat ik het moet vragen, maar hoe zat het ook alweer met dat slijm/witverlies? Heb nu namenlijk niets, moet je dat nu niet hebben wil je zwanger zijn? Liefs Lies
06.01.2010: M038 09.01.2010: Jetvg 10.01.2010: / lies29 11.01.2010: MamaCharlotte86, Magic, Samba, 12.01.2010: Missyf / Liane 13.01.2010: Marja1982 14.01.2010: odet / san21 / Knuffel 15.01.2010: Monieqje / Jeanine1976 / lovepeet / spekkie26 16.01.2010: Noesje/ Mir27 17.01.2010: Babyproject/jacqueline125/channel 18.01.2010: Margootje/Sannieke/Jeem22/annekulpe/Tutsje 19.01.2010: Mgwc / L0nneke / Liesje76 20.01.2010: Doritoo/ Nisa 21.01.2010: Nike 22.01.2019: Mama1979 23.01.2010: Gelukkig/Eclipse/Benniebenito 24.01.2010: Eliz / Miekie84 / Lienemien 25.01.2010: Bonkie Iedereen succes!!! en zwangere gefeciliteerd
Thanx! gelukkig een dag eerder dan verwacht dus geen vaage onzekerheid voor mij gelukkig. Wij gaan weer lekker door oefenen. en jij succes met wachten!! zie ik
Dat is dan wel weer fijn idd . Je hebt ook een lekker korte cyclus zie ik. Ik kan idd plaatsnemen op het wachtbankje. Denk dat ik mijn ei ook eerder heb gehad. Dus het is weer allemaal ff afwachten *zucht* .
Hoi Dames, Zoals verwacht, geen positieve test, maar vandaag ongi geworden. Wel paar dagen eerder dan verwacht. Ik snap niks meer van mijn cyclus, schiet mij maar lek! De rest van de dames die nog in spanning zit, heel veel succes. Ik ga op naar de volgende ronde. Liefs Jeanine
Jeanine wat klote zeg!!! Had je er een goede hoop op deze maand, of had je toch eigenlijk wel verwacht dat het niet was gelukt? Ik zit nog steeds in spanning! Nu 2 testen gehad, maar allebei negatief. Maar nog steeds niet ongesteld. Ik ga pas weer donderdag testen heb de moed dus nog niet opgegeven. (zul je zien dat ik vananvond ongesteld word) Heb nu al 2 weken het gevoel mijn menstruatie te moeten krijgen. Telkens een weeig en hol gevoel in mijn buik. Mijn bosten doen nog steeds erg zeer. Met vlagen misselijk. En vandaag ben ik al wel 15 keer wezen plassen. Heb het de hele dag koud en mijn wangen zijn vuurrood. Alleen geen afscheiding terwijl ik dat de vorige keer wel had. Maar goed we zullen zien. Succes aan alle andere x Lies
Hey Lies Ergens heb je denk ik altijd die hoop, maar goed ben nog maar net gestopt met de pil en ben op zich ook wel blij dat mijn cyclus in ieder geval niet lang op zich laat wachten. Ik had wel de hele week al rommeltjes in mijn buik. Verder geen zere borsten, geen rare afscheiding, geen misselijkheid, dus ergens had ik het ook zeker verwacht. Het is de onzekerheid die killing is. Of je wordt ongi of je leven staat opeens op z'n kop. Verder ben ik "al" 33 jaar (schatje pas op m'n 30ste tegengekomen), dus mijn klok tikt behoorlijk en geeft voor mij ook wel extra druk. Nou Lies, ik hoop dat je snel positief mag testen!! Hou ons op de hoogte!!
hoi hoi ik heb 14 jan mijn nod..maar voel al een paar dagen niet lekker.. overgeven bij het tandenpoetsen..(had ik bij mijn dochtertje ook) dus gister maar een test gedaan en die was gewoon positief. vandaag een digitale gedaan van clearbleu en die gaf ook zwanger aan ik kan het nog niet echt geloven..dus wacht nog even rustig af..tot donderdag.
San van harte gefeliciteerd echt super leuk!!! Gewoon de eerste test die je doet positief, verder niet meer hoeven afwachten dat wil toch iedereen! Geniet ervan!!! Jeanine ik denk inderdaad ook dat je altijd wel blijft hopen tot het tegendeel bewezen is. Je gevoel tegen je verstand tja wie zal er winnen? Bij mij het ene moment mijn gevoel dat zegt ja ik ben zwanger en het andere moment mijn verstand wat zegt je hebt nog geen positieve test alles is nog mogelijk. Vrouwen, je wordt er dus echt ook knetter gek van x lies
@San GEFELICITEERD wat leuk voor jullie!!! Hoop dat er heir snel meer mogen volgen!!! @Jeanine Jammer dat de duivels langs zijn gekomen. Gebruik je ook ovu-testen? Succes!!! Liefs...
@ san: super joh !!! idd. gelijk pos.testen dat willen we allemaal wel @jeanine: hmm balen meid maar idd. je hebt iig geen echte lange cyclus dat wat dat betreft zit het je mee zelf denk ik ook dat ik gewoon ongie word. zit de hele dag aan mn borsten ,lekker gezellig, wel thuis niet op straat of zo (alhowel het wel lachen zou zijn ) maat niets geen pijn of gevoeligheid dus denk dat de duivels weer winnen grrrrrrrrrr
@jeanine, he wat balen nou dat je ongi ben! maar kop op, er komt gewoon nog een maand, en een eisprong en weer een nod, dus hou de hoop erin! @san, van harte gefeliciteerd meid!! geniet er lekker van, al is dat de eerste dagen moeilijk, want t is gewoon ongelofelijk! bij mij dringt t nu pas sinds 3 dagen goed door... en we zijn zooo gelukkig! meiden, ik hoop zo voor jullie dat jullie dit geluk ook mee mogen maken, er bestaat niks mooiers dan een lief klein kindje in je buik te mogen dragen..