Even een vraagje.... Ik heb sinds gisteravond en vannochtend een zeurderig gevoel en een beetje krampen in m'n onderbuik, alsof ik ongi zou moeten worden. Nu ging ik net naar de wc en bij het afvegen had ik (even onsmakelijk) een flinke klodder wit/ licht geel slijm. Zou dit nu kunnen betekenen dat mijn ei er aan komt? Zou wel een beetje vroeg zijn t.o.v. mijn normale cyclus, maar ja, wat is normaal na een mk? Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als ik nu toch gewoon meteen weer een eisprong heb. Weet iemand of dit wijst op een eisprong? Komt ie er dan aan of is ie al geweest?
Ik zou ff een ovu testje doen! Heb zelf afgelopen maand een mk gehad met 5enhalf week, kreeg ineens steken rechts volgens mij ntemperatuur en ovulatietesten en ei op dag 17!!!!! Dati s veel vroeger dan normaal, dan had ik mij nei pas rond cyclusdag 21. Zou dus goed kunnen. Hoe lang geleden was je mk?
Ha, Bedankt voor je reactie. Mijn mk is nu bijna 2 weken geleden. Maar helaas heb ik geen ovu testen in huis. Bestellen heeft ook niet zo veel zin omdat morgen voor mij de carnaval begint....en een glaasje wijn gaat er dan wel in. Een ovutest in combinatie met alcohol is volgens mij niet zo'n goed plan... Ik denk dus dat we de komende dagen maar dubbel gaan "feesten" carnavallen en klussen!!
Gynacoloog vertelde me dat je na een miskraam soms wel een paar cycli LH pieken hebt zoals voorheen, maar dan toch geen eisprong. Schijnt een normale natuurlijke reactie van je lijf te zijn die dan nog herstelt. Was bij mij het geval, netjes LH pieken, maar geen anders tekenen van eisprong en na 2 cycli opeens wel. Aan de andere kant; als je lijf er klaar voor is kan er al heel snel weer een eisprong komen, zou leuk zijn!!
ik heb dmv van ovu testen op 9 dec mijn eisprong gevonden.ik had 2 weken daarvoor een mk gehad. ik was meteen weer zwanger na mijn mk.
Dank je wel voor jullie reacties. Mejojo, dat is toch wel geweldig. En nu gaat het goed zo te zien..?? Mijn moeder had ook zo'n verhaal. Na mijn een na laatste zus had ze een miskraam, maar was meteen daarna weer zwanger. Toen weer een miskraam en toen ze een paar weken later naar het ziekenhuis ging bleek ze nog steeds zwanger te zijn...het waren er twee geweest! Dus inderdaad alles kan... Ik heb hier eigenlijk maar 1 à 2 dagen last gehad, dus of het een eisprong was weet ik niet. We hebben ook maar 1 keer geklust, omdat we allebei niet zo fit zijn. Dus ben benieuwd als het een eisprong was, of het dan ook wel raak was. Even geduld hebben dus, hoe moeilijk ik dat nu ook vind!
Hai Ik ben netjes na mijn miskraam met 35 dagen 1 dag ongie geweest. Ik meen wel een eisprong te hebben gehad. Nu heb ik een hele late eisprong en zit ik maar te wachten op mijn ongie, aangezien ik al tig keer negatief heb getest. (hebben ook met klussen er niet rekening meegehouden met zo`n late ei) Ik heb volgens mij mijn ei op dag 31 gehad. Had toen ook last van veel slijm en steken etc. Alles wat kan duiden op een zwangerschap. Maar ik denk toch dat dat mijn ei is geweest. pfffff Ben een beetje moedeloos..
Balen f & h dat je nu zo lang moet wachten.... Als ik het goed heb zit je nu dus op dag 38? Als je op 31 je ei hebt gehad, kan het dus zijn dat je pas op dag 45 ongi wordt! Zou je dus nog een week moeten wachten!!! BLEH, dat is veel te lang!! Ik wens je in elk geval heeel veel geduld en moed toe! Ik ga mijn manneke uit bed halen, want hij is wakker. Komt goed uit, want we gaan naar de optocht! Succes meid.
ja het is zeker geweldig, had het zelf niet verwacht omdat de cyclus toch soms eerst helemaal door de war is door een miskraam, maar toen bleek dat ik gewoon 2 weken later mijn eisprong had toch maar ff flink geklust nu gaat het helemaal goed :d heb al 2 goede echo's gehad. ik hoop dat je weer zwanger bent en anders gauw weer zwanger mag zijn
Ik had na mijn laatste miskraam na 3 weken mijn eisprong en was ook meteen weer zwanger. Nu ben ik al over 2 maanden uitgerekend!!!
Zo meiden, dat geeft goede hoop! Leuk om zo ook positieve verhalen te lezen. Gisteren had ik flinke steken in m'n onderbuik, net boven mijn lies, dus wie weet....toch een eisprong???....natuurlijk gisteren ook geklust... En nu lekker weer afwachten! Heerlijk! (niet dus) Dat is echt altijd de ergste tijd die er is. Maar we zullen wel zien. Het zou natuurlijk fijn zijn als het snel weer lukt.