Hoi allemaal, Allereerst iedereen veel suc7 met zwanger willen worden... kan em voorstellen als je er lang mee bezig bent, het een vermoeiende reis is voor velen...zetem hem op!!! Ik heb zelf een vraag...ben niet echt bewust bezig om zwanger te worden...en heb een cyclus van gem. 28/29/30/31 dagen en zit nu op dag 34. Heb mijn eisprong duidelijk gevoeld op dag 14...en heb gegoogled en zie dat de lutaele fase zo'n max. 19 dagen duurt. (periode van eisprong tot menstruatie) is dit zo? Heb zelf ook al best lang een raar zeurderig niet te beschrijven gevoel en ben erg moe. Bedankt voor reacties alvast. groetjes, just a lady
Ja, dat klopt Heb je al getest inmiddels? Innesteling kan tot wel 2 weken duren, waardoor je soms pas later positief test. Als je dan ook nog eens laag in je HCG zit, kun je daardoor ook weer laat positief testen. Bij Thirza destijds 19 dagen overtijd positief getest, 33 dagen na ei. Achteraf is de innesteling 2 dagen voor NOD geweest, vanaf dat moment namelijk bandenpijn.
Hoi Rozemarijke, bedankt voor je reactie. Heb nog niet durven testen...dit is de eerste keer voor mij en ben er niet zo bewust mee bezig geweest en dacht het zal wel in mijn hoofd zitten allemaal.. Maar nu ik je berichtje lees ga ik toch maar een testje wagen denk ik, heb morgen op zijn vroegst de kans er 1 te halen! Zou het wel super leuk vinden!!! Ik voel me best zwanger denk wel hele tijd me ongi komt er nu aan maar nee hoor...voelt al vanaf heel snel na me ei heel anders in mijn buik is niet te beschrijven... Jij suc7 nog met je zwangerschap? Of begrijp ik je banner verkeerd *is nog niet helemaal wakker*
Nee, ik heb juist een paar weken terug een tweede miskraam achter de rug... Daar gaat mijn banner over Maar geeft niet hoor, je zit hier nog niet zolang, aan je berichten-aantal te zien Vlindertjes of sterretjes staat hier synoniem aan kindjes uit een miskraam... Maarreh: als de donder eens gaan testen dan! Zo te horen is de kans op een positieve uitkomst erg groot!
o jeej...sorry !!!! Dit gun ik echt niemand....hopelijk is 3 maal scheepsrecht voor je....en je weet tenminste wel dat je vruchtbaar bent...gun het je van harte. Bedankt nogmaals en ja ik ben idd een beginner hehe. Ik ga testen.. Jij sterkte met verwerken enzo.