Ik kom ook meekletsen. Mijn NOD is de 24e of 25e. Ik wacht "gewoon" netjes af. Heb nog niet echt symptomen, behalve mijn borsten, die zijn elke maand gevoelig in de week voor NOD maar nu voel ik ze niet.
Hahaha, we zijn al met zijn vieren voor de 24ste. Gezellie. Hoop voor de dames die na de 24ste gaan testen uiteraard ook op een positieve test. @Naomi; gezellie, dat je ook meekomt kletsen. @Jufaman; beterschap hoor! @Marja; 3x keer achter elkaar mis gegaan? Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
Ook ik doe hier lekker mee. Ik ga er van uit dat ik zaterdag 24 september ongeveer ongesteld moet worden. Weet het niet zeker gezien mijn verloop van 32, 32 en 26. Ik wil alleen een vroege test doen op vrijdag 23 september aangezien mijn man die avond voor een week op vakantie gaat. Dan kan ik het nog met hem delen. Ik merk wel dat ik elke maand na mijn eisprong kwaaltjes heb en dat dat dus niks zegt over een eventuele zwangerschap. Dus we wachten rustig af. Succes iedereen!
Sorry ben geloof ik nog niet wakker, heb me vergist in de datum. Heb de 16e of de 17e mijn NOD, dus ik hoor hier niet thuis
oehh spannend allemaal marja: jeetje ja... is lastig he meid ! indd,, iedereen moet gewoon op roze !!! bjanc; test jij ook met ons mee de 24e?
Eloow Ladies, hier nog een NOD rond 23e Spannend weer he! Sinds gisteren al kramp en steekjes in mn onderbuik/baarmoeder, ik hoop dat het iets met innestelen te maken heeft! Rond de 7e/8e van september mn ei gehad. Wanneer gaan jullie testen? Wat duurt daty wachten lang zeg, als je dan maar weet hoe je ervoor staat, volgende ronde of gewoon zwanger! OVerigens heb ik van die 10ml/u staafjes van ebay gekocht, erg goedkoop en werken dus net iets voor NOD Groetjes
@ Naomi1971 Bijf lekker hangen hier. Misschien dat jij ons dan alvast het goede voorbeeld kan geven met een positieve test
heb de 23ste nod.. Twijfel nog een beetje.. wil het eigelijk over het weekend heen tillen.. anderszijds.. Dat weekend gaan we met mijn schoonouders weg en schoonbroer met kind. Niet dat ik het dan al zou willen vertellen, maar is wel handiger als je het week, kun je er rekening mee houden... Vriend zit nu in india, ik zal het er in het weekend eens met hem ove rhebben... Heb voor nu eigelijk nergens last van, gisteren gat ik vieze afscheiding.. naja wat heet vies. Hij rook niet, zag er allen vreemd uit... klonterig? dik slijm, lichtbruin heel licht.. bijna doorzichtig... anders dan vruchtbaarslijm dat was zeker. (heb er ook al topic voor geopend..) MAar goed dat goedje is voor nu verdwenen alleen iets wat gevoelige krampachtige buik. Maar niet erg..
aaah oke ! wat betekent over het weekend heen tillen? maar je wilt dus na dit weekend al testen of? klinkt wel hoopvol....
ja, wilde eigelijk na het weekend testen, anderszijds... kan ook vrijdag al testen.. ik weet het niet.. overleg van het weekend eerst met mijn vriend. Kijken wat hij er van denkt.
Hoi hoi, Hoe gaat het met jullie? ik voel me hartstikke zwanger haha, er kan nog niet eens een innesteling zijn geweest maar lig al de hele dag op de bank door en door bevroren en doodmoe. Heb beetje bruin verlies. Ben misselijk, pijnlijke borsten, allllllemaal steekjes de hele tijd. Emotioneel. Wat gedachtes toch niet allemaal met je kunnen doen. Ik hoop niet dat ik elke maand op deze manier de drama queen ga uithangen als het lang duurt, maar ik verzin het echt niet dat ik me zo voel! Hebben jullie dat ook? Kennen jullie het ook dat je normaal gesproken nooit nadacht over dingen die je voelde en ook nooit zulke heftige symptomen hebt gehad terwijl nu je bezig bent ben je opeens constant zwanger voelt ookal ben je net een dag geleden ongesteld geweest of heb je nog niet eens je ei gespot. Ik ga zaterdag de 24e s'ochtends testen! Dus gezellig, wel twee dagen te vroeg maar doe even of dat niet zo is. Liefs! November
ik kan ook rond de 24ste testen... leuk dat er zoveel meiden dan kunnen testen en zeker hopen op veel roze... ik ga zaterdag op vakantie na egypte en kom de 24ste thuis dus wil dan ook pas testen neem niks meer op vakantie want ik ken me zelf dan ga ik veel te vroeg testen... heb eigelijk nog nergens last van alleen heel veel slijm en af en toe steken onder in me buik maar geen idee of dat allemaal te maken hebben met eventueele zwangerschap, laten we het hopen....
Ik heb ook rond de 25e m'n nod. Vind het echt spannend. Na 10 jaar de pil gebruikt te hebben heb ik veel last gehad van ontwenningsverschijnselen maar ik denk dat ik afgelopen weekend toch echt m'n eisprong heb gevoeld. Ben echt heel erg benieuwd. Het enige waar ik nu last van heb is dat ik echt geen honger hebben. Krijg m'n ontbijt niet weg 's ochtends! En snoep en chocolade daar geef ik ineens helemaal niks meer om. Lijkt erop dat de ongi nog uitblijft want anders zu dit wel omgekeerd zijn. Ik ben echt heel erg benieuwd. Fijn dat er hier zoveel mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten!
Ook ik heb wel klachten, maar die had ik vorige maand ook en toen was ik ook niet zwanger. Ik wacht dus rustig af. @Bjanc: Ik zou wel voor het weekend testen hoor, als ik jou was. Den weet je wat je kan eten en drinken. Als ik niet voor het weekend zou testen dan zou ik het hele weekend er aan denken. Als je daar voor kiest dan kunnen we die dag uitwisselen wat de uitslag is want ik ga dan ook testen (aangezien mijn man daarna een week op vakantie gaat).
Hoi meiden, Heb weing te melden. Heb eigenlijk weinig klachten waarvan ik zeg; nou ik zou weleens zwanger kunnen zijn. Moet ik wel zeggen dat ik bij mijn eeste zwangerschap ook pas klachten had een aantal dagen voor mijn NOD. Op naar de 24ste Fijne dag allemaal!