toch weer ongesteld geworden gaan nu rond 8 in hoop dat we elkaar weer net zo op de hoogte houden als in de andere NOD van 20 maart met de meiden die helaas niet zwanger zijn. en elkaar steunen en oppeppen als de moed ons in de schoenen zakt groetjes
Hey, Weer een nieuwe ronde, maar wel nieuwe kansen toch Hier alweer ronde 11 helaas en heb vermoedelijk mijn nod op de 3e van april..... Gelukkig morgen naar de gyn om de uitslagen te bespreken joepppieee Hopelijk gaan ze nu wat doen pffff
NOD: typje : 3 April ?? Jose25 : 26 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: ? Hey meiden, Heb even weer een lijst gemaakt, zodat ieder kan zien wie wat heeft.... Als je erbij op wilt, gaar de tekst selecteren,kopieeren, plakken, veranderen ( bijvoegen) en klaar April doet wat hij wil
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Jose25 : 26 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: ?
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Jose25 : 26 April Ingeping: 24 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: ?
Hey meiden ik doe graag mee vanaf deze ronde bij jullie. Dit weekend weer ongi geworden. Baal ervan, maar ja we houden de moed erin met ze allen meiden!!!!
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Jose25 : 26 April Ingeping: 24 April Vlinder27: 20 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Vlinder27: Ronde 3 ( 1e kindje ) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: ?
Hey meiden, idd we willen dubbele strepen zien deze maand Hopelijk doet april precies wat wij willen ( ZWANGER WORDEN, EN BLIJVEN). Zo dat is eruit hihi
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Jose25 : 26 April Ingeping: 24 April Vlinder27: 20 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Vlinder27: Ronde 3 ( 1e kindje ) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: Siri: in ronde 2 HEy SIRI heb je erbij gevoegd
Idd dubbele strepen daar houden we van. Lekker tegen elkaar aan mopperen dat het niet lukt is af en toe ook wel fijn. We gaan gewoon voor een mooie nieuwjaarsbaby!!!!!
hihi idd even je frustraties kwijt:x een nieuwjaarsbaby ja idd. Een voorjaarsbaby Het is het allemaal waard, het wachten, als er maar iets moois van komt
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Vlinder27: 20 April Anita85: 24 april Ingeping: 24 April Jose25 : 26 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Vlinder27: Ronde 3 ( 1e kindje ) Anita85: Ronde 8 (1e kindje) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: Siri: in ronde 2
nou als het zo is hoop ik dat me kind er niet met kerst of oud en nieuw uitkomt. Maar nog lekker een paar dagen in het nieuwe jaar blijft zitten.
NOD: typje : 3 April ?? Miranda: 17 April Lienemien: 19 April Vlinder27: 20 April Anita85: 24 april Ingeping: 24 April Jose25 : 26 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Vlinder27: Ronde 3 ( 1e kindje ) Anita85: Ronde 8 (1e kindje) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Zwanger: Siri: in ronde 2 Hoi meisjes, ik doe ook weer mee Ben wel een beetje aant twijfelen, omdat ik echt heeeeeeeeel leuk werk heb, en ik krijg binnen 4 maandjes (hopelijk) een vast contract, n als ik nu al zwanger zou zijn denk ik da ze da echt ni leuk vinden... Maar mss gooien ze me binne 4 maande buiten en dan heb ik niets. Mijn enige collega's zijn ook allebei zwanger op dit moment, dus nog een derde zullen ze echt ni op prijs stellen denk ik Wat denken julie da ik meot doen? xxx
Hallo allemaal! Als het mag wil ik ook wel graag met jullie meedoen! In het forum over IUI heb ik mezelf al even voorgesteld... NOD: typje : 3 April ?? jip 27: 11 april Miranda: 17 April Lienemien: 19 April Vlinder27: 20 April Anita85: 24 april Ingeping: 24 April Jose25 : 26 April Ronde: Jose25: Ronde 8 ( 1e Kindje ) Miranda: Ronde 9 ( 2e Kindje) Typje : ROnde 11 ( 1e Kindje ) Ingeping: ronde 10 ( 1ste kindje ) Vlinder27: Ronde 3 ( 1e kindje ) Anita85: Ronde 8 (1e kindje) Jip 27: Ronde 4 (1ste kindje) Afspraken: Typje: 29 maart uitslag bloed /zaad ( UMCG ) Jip 27: 1 april WZA eerste afspraak gyn. Zwanger: Siri: in ronde 2
Ik zou het gewoon aanpakken, en volgens mij kunnen ze je helemaal niet weigeren als je in verwachting bent.
hoi je moet je er niet van weer houden ze mogen dat echt niet als reden opgeven om geen contract te krijgen, maar wanneer zou jij het op je werk vertellen als je zwanger bent? ik ga het niet eerder vertellen als ik ruim 3 maanden ben wil echt uit de risico periode zijn. ben benieuwd wat de maand april voor ons gaat brengen en idd nieuwe ronde nieuwe kansen we gaan er weer voor zat er vorige week even helemaal door heen maar kan nu het weer helemaal aan
Volgens mij kunnen ze je ook niks maken als je zwanger raakt. Zo erg is het voor een werkgever nou ook weer niet. @Typje: Hoe was de uitslag?