Meiden, het onderwerp zegt het al.. Ik heb zoveel last van mijn eisprong dat ik een paar uur helemaal krom loop van de pijn. Maar wat doe je eraan? - Liever geen ibuprofen ofzo: het is toch gif en vind mijn eitje erg belangrijk - Had ook eens een warmte-elementje op mijn buik, maar dat was zo heet, dat lijkt me ook niet echt goed. Daarnaast hielp het ook niet zo goed. - Klussen helpt ook niet (uiteindelijk op lange termijn wel natuurlijk..)! Hoop stiekem ook dat ik de pijn hierna 9 maanden niet hoef te voelen Iemand een goeie tip? Of moet ik de pijn maar gewoon uitzitten..?
Massage nemen.. Gwn lekker voor of tijdens de sprong j laten verwennen zodat j heerlijk ontspant.. Of j man doet t of j gaat gwn naar een salon voor 30 euro kan j ontspannen en vind het geen luxe hoor.. Lekker kalm worden.. K voel me sprong soms.. Ben dr niet zo bewust mee bezig eigenlyk..
Als ik het niet meer hield, nam ik een paracetamol. Met de pil had ik nergens last van (nu weer aan de pil en weg is de pijn). Ben zelfs nog bij de huisarts geweest omdat ik dacht: dit kan toch niet van een eisprong, maar wel dus. En gewoon klussen dus .
hai ik heb daar de laatste twee maanden ook erg veel last van normaal heb ik pijnlijjke steken maar draagbaar en de laatste twee maanden lig ik plat van de pijn lopen gaat niet en ik weet niet waar ik het zoeken moet! maar het is puur van de eisprong hoor dus geen zorgen alleen de een heeft er meer last van dan de ander schijnt?! ik had 2 paracetamolletjes en een warme kruik tegen me rug en dan zakt het ietsjes anders blijf je zo verkramd van de pijn he dan gaat het niet weg je moet ontspannen door de kruik ontspannen je buik rug spieren nu heb ik al twee dagen het idee dat ik nog een ei krijg heeel raar maar heb oook een heel goed gevoel dus hoop dat mijn normaal zo heldervoelendheid me nu niet weer in de steek laat!!! whahha succes allemaal
Bedankt voor jullie reacties meiden! Gelukkig duurt de pijn altijd maar een paar uurtjes he.. Jullie ook veel succes! Dat we de pijn maar nooit meer hoeven voelen (dat het gewoon raak is.. )
Heey meid! Kom je ook weer es op ons forum kletsen? This zo stil de laatste tijd, we kunnen er wel wat kletsers bij gebruiken -x-