Hoi allemaal, Er zijn al wat topics met dit onderwerp maar ik zet mijn vraag toch even apart omdat ik niet tussen iemand anders' vraag wil komen. Ik had de 11de febr. ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd. Normaal heb ik een cyclus van 32 dagen, kan er de klok op gelijk zetten. Ik krijg vitamine B12-injecties die er o.a. voor zorgen dat mijn cyclus zo regelmatig blijft. 14 febr. had ik een negatieve test maar ik vertrouwde het niet helemaal. Zondagochtend (8 dagen overtijd) kreeg ik wat bruinverlies dus ik dacht dat ik toch ongesteld zou gaan worden. Het heeft alleen niet doorgezet, tot eind van deze middag (dinsdag) heb ik regelmatig wat bruine afscheiding gehad met vanmiddag een heel klein streepje rood. Ik heb af en toe een kramperig, trekkerig gevoel in mijn buik maar niet echt pijn. Mijn borsten voelen alsof ze tussen een bankschroef hebben gezeten (AUW), ik heb een zeurderige hoofdpijn, lig 's nachts regelmatig wakker en ben overdag erg moe (logisch). Mijn buik is, vooral 's avonds, opgezet en voelt hard. Ik ben ook erg emotioneel of juist heel chagrijnig, onredelijk en ongeduldig en dat is niks voor mij. Het gekke is dat ik eigenlijk niks herken van de zwangerschap van mijn zoontje, dat was heel anders. Ik vind het nogal frustrerend hoor maar ik weet niet of ik alweer opnieuw kan testen als ik nog bruine afscheiding heb. Ik heb een week of 4 geleden een antibioticakuurtje gehad maar kan me niet voorstellen dat het daardoor komt. En ik ben onder behandeling bij een natuurarts (voor iets heel anders hoor) en heb homeopatishe medicijnen. Die kunnen van invloed zijn maar meer antwoord dan dit kreeg ik niet dus daar word ik ook niks wijzer van. Kan alleen maar afwachten en toch maar weer testen als ik niet toch ongesteld word maar wilde toch even mijn ei kwijt (eehm, rare uitdrukking in dit geval )
Hee meid, ik begrijp je volkomen. Ik had afgelopen maand ook dat ik 10 dagen overtijd was en bruinbloedverlies, maar negatieve testen. Uiteindelijk ben ik toch ongesteld geworden... Ik zou gewoon nog een test doen..geeft toch iets meer zekerheid succes!!
@mmvF lastig die onduidelijkheid. Maar het is nu 8 dagen geleden dat je getest hebt? Toch nog een testje lijkt mij dan En anders kun je even aan de ha vragen of ie een bloedtest wil doen. Veel geluk iig!
thnx voor jullie antwoorden. Ik ben vanochtend dan toch ongesteld geworden, het heeft eindelijk doorgezet. Had toen ik naar bed ging al behoorlijke buikpijn, ben er zelfs een paar keer van wakker geworden. Ik ben wel erg teleurgesteld maar toch ook opgelucht; nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Volgende ronde nu dus, hoop dat het dan wel raak is. Als ik tenminste weer 'gewoon' kan uitgaan van mijn normale cyclus. Ik denk dat ik toch maar wat ovulatie-testen bestel voor extra duidelijkheid