NOD rond 7 april

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie in spe, Mar 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik deze ronde ook met jullie mee kan doen. Mijn eerste cyclus duurde 120 dagen! En nu na 8 weken heb ik donderdag eindelijk een temperatuurstijging geconstateerd. Een mooie 37.0 en vanochtend weer een 37.0. Wanneer denken jullie dat mijn eisprong is geweest? Ik heb alleen niet veel hoop voor deze keer, want ik ben netjuist deze week vaak vroeg naar bed gegaan, ivm moe, niet lekker enzo. Wel balen, maar zou ook gewoon fijn zijn als ik in ieder geval ongesteld word. Misschien gaat mijn cyclus nu eindelijk de goede kant op!

Groetjes Ummie

2. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ummie, wat een geduld moet jij hebben zeg. 1 keer kan genoeg zijn hoor dus wie weet.

3. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sportmama, mijn man laat niet zoveel maar is zoiezo niet zo'n drinker. Maar hier is het zwanger worden de laatste tijd niet het probleem maar wel het zwanger blijven en daarvoor moet vooral ik veel laten. Niet drinken, rustig aan met sporten etc. En als het dan weer mis gaat heb ik flink de balen.
    Heb je er voor de eerste lang overgedaan?

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Ik heb best wel 't één en ander veranderd sinds ik bezig ben met zwanger worden: drink geen alcohol meer. Ik ben ook zo ongeveer helemaal gestopt met koffie (Dat dronk ik eerst best heel veel). Ik probeer ook stress te vermijden, maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan: heb best een stressvolle baan.

Verder eet ik natuurlijk iedere dag foliumzuur en sinds deze maand ben ik ook aan de tarwekiemolie: zou helpen om de doorbloeding van de baarmoederwand te verbeteren.

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Je kunt er inderdaad ook vanalles voor gebruiken, bij mijn 2e had ik een maansteentje gekocht en dit iedere dag bij me gedragen en ik was meteen zwanger. Toeval of.........tja wie zal het zeggen. Ik ben er ook van overtuigd dat je krijgt wat je aan kunt dat het een reden heeft dat het zolang duurt voordat het raak is. Al snap je zelf ooit de reden niet die zal er vast wel zijn denk ik.

Wat leuk dat we met een paar gelijk op gaan, hopelijk testen we allemaal positief of tenminste een van ons toch!!! (niet vechten dan he :) )

Mijn buik is ook goed bezig en mijn rug doet echt heel erg pijn. Verder had ik vanmorgen zo'n erg honger dat ik er misselijk van werd. Ook ben ik met vlagen duizelig. Vanmorgen zei de weegschaal dat ik afgevallen was terwijl ik gisteren me heb laten gaan aan toast met brie dus dat is ook raar toch? Maar herken het wel dat ik in het begin iets kwijt raak omdat je lijf zo bezig is met vanalles en je eetlust minimaal is. nog ruim een week wachten!!!

Iedereen een hele fijne zaterdag!!!

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ik stond giseter morgen en vanmorgen indd ook op met zo'n sterk honger gevoel dat ik er naar van werd!
    Heel bijzonder!!! Ken dit niet echt... denk tjah zal wel zo zijn.... Maar wel grappig dat jij het ook hebt....

Ik ben net wezen sjouwen met afval die we naar de gemeente gebracht hebben en er was echt protest onderin mijn buik! Zit nu ook echt ff uit te hijgen.... Dit ken ik niet echt?? dus toch weer beetje meer ohoop dat die buikpijn misshien toch geen buikgriepje is.... maar wil/kan en durf niet aan een zwangerschap te denken...

7. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @miri75, Eerste hebben we er 6 maanden over gedaan en nu al anderhalf jaar... Het enige verschil met toen is dat ik een litteken op mijn baarmoeder heb (keizersnede) en dat ik 4 jaartjes ouder ben nu (31 bijna 32) Cyclus is ook redelijk hetzelfde gebleven als toen.
    Hmmm, inderdaad een mk krijgen lijkt me ook verschrikkelijk. Ben je eindelijk zwanger zit je nog in de stres.... Stressig ben ik nog niet maar dat komt vooral omdat ik al een kindje heb en weet dat we zwanger kunnen worden. Dat neemt wel veel onzekerheden weg.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    ik heb een nod van 9 april
    ik heb een cyclus van 28 -29 dagen
    dus dat is heel mooi
    moet alleen afwachten wat mijn lichaam doet deze maand
    ik heb het idee dat mijn ei al is geweest
    dus datz ou perfect zijn met de dagen dat wij hebben geklust
    ik hoop nu dat in ronde 14 en maand 11
    het dan echt raak is...

al heb ik niet zo heel veel hoop

9. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lovepeet, niet wanhopen hoor. Bij mij was het bij de eerste ook ineens na ruim een jaar raak net toen ik dacht het gaat ons zelf niet lukken was ik zwanger. Zouden de maand erop met IUI begonnen. Dus je weet het nooit.

10. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    @Miri75: je typte hierboven. Rustig aan met sporten? Is dat heel belangrijk om rustig aan te doen?

Ik sport namelijk op vrij hoog niveau en moet nog een aantal weken voordat de competitie stopt.

Zit nu trouwens in ronde 2....

11. anamie

anamie Lid

Apr 20, 2009
    82
    0
    0
    Hoi meiden,
    Volgens mij is mijn ei nog niet geweest.
    Temp blijft al een paar dagen 36.01. Normaal is mijn temp 35.9
    Heb ook nog geen vruchtbaar slijm gehad.
    Zal toch niet deze keer een langere cyclus worden.
    Hoeveel verschil moet er in je temp zitten voor en na je ei.
    Groetjes en geniet van het weekend.

12. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet er een stijging zijn van minimaal 0.3 graad gedurende drie dagen. Dan kun je met redelijke zekerheid zeggen dat je eisprong geweest is.

13. anamie

anamie Lid

Apr 20, 2009
    82
    0
    0
    Hoi,
    Net maar even ovulatietesten van kruidvat gekocht.
    De teststreep is net zo donker en breed als de controlestreep.
    Dus ik weet wat ik dit weekend moet doen. Hahaha
    Mijn nod is dan wel later.
    Iemand ervaring met de ovu testen van kruidvat.
    Groetjes

14. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anamie, nee gebruik altijd die van matcare. Maar ik heb bij een positieve test altijd heel snel mijn eisprong dus zou als het kan maar niet te lang wachten als je het voorgaande dagen nog niet gedaan hebt. Veel plezier.

15. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het heel belangrijk is maar ik vind het voor mezelf wel opvallend dat steeds als ik geblesseerd ben zwanger raak.
    Wat voor sport doe je?

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

Oct 15, 2009
    755
    0
    0
    Hoi, ik gebruik die ook van KV. Die zijn wel fijn. Maar ik moet wel zeggen dat ze al heel snel een donkere streep aangeven, ik gebruik nu ook van sensitest en gister was ie nog heel licht terwijl die van KV al best donker was. Ik gebruik voor de zekerheid dus allebei haha. Dus lekker klussen meid;)

Kuss

17. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0

Ik speel handbal en doe dat 5x in de week daarnaast sport ik bijna iedere dag....:)

18. Miri75

Miri75 Actief lid

Mar 14, 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel veel ja. Ik sportte vroeger ook wel iedere dag maar dat is nu niet meer haalbaar met een kleine. Nu meestal zo'n 3 a 4x per week.

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    ik snap er niets meer van hoor
    ik had 3 dagen geleden
    een eisprong dacht ik
    ik had ei pijntjes..
    maar wel maar 10 minutjes ofzo ..
    toen was het weer weg
    weer geklust
    ik had toen vruchtbaar slijm
    dus je perfecte tijd dus
    en nu vandaag heb ik wit cremige afscheiding met rekbaar slijm..
    volgens mij is er geen touw meer aan vast te knopen ..

ik gebruik geen ovulatie testjes..

20. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, het weekend zit er alweer bijna op. Dat is snel gegaan, ik was op familieweekend. Nu weer volgende week doorkomen... Ik heb nog helemaal geen klachten die op een innesteling ofzo zouden kunnen wijzen... we zien t wel...

Share This Page