tnx sportmama en lafemme Ik hou een beetje moed oke niet te veel indd die doktoren erg lullig soms, zouden ze zelf ns moeten hebben:S en ik bel ze morgen vanaf 9uur elk uur helemaal suf ik zal ze hebben, hihi
Nou net weer eeuwige discussie met dokters stagiaire en daarna assistente!:x ik leg uit waarom ik die uitslag wil hebben, zeggen ze allebei ja maar mevrouw uw urine is al getest en die was nega, ik zeg JA MAAR mijn bloed is ook getest op zwangerschap, HUH OOHJA JOH, KAN DAT dus nu bellen ze me zo terug zeggen ze...... Maar alle pijntjes zijn weg, dus ga er helaas niet vanuit deze maand
Wat een gezeik zeg met die doktoren, slecht hoor. Maar meis, je hoeft niet meteen iets te voelen he als je zwanger bent. Ik duim voor je
Helaas,, de test was nega.... Dus dat word wachten op mijn ongi as vrijdag! Maar ze kunnen wel *veilig* verder met de onderzoeken das wel fijn! Op naar de volgende maand... en jullie allemaal veel succes op het wachtbankje meiden!! Mijn duimen draaien *draai, draai, draai, draai* voor jullie!
Oh meis, wat balen zeg. Dat is nog zacht uitgedrukt. Maar nu zit je geen dagen meer in onzekerheid. Ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde wordt! Dikke kus
Dankje wel, lief van je! Laten we hopen dat jullie deze ronde meer geluk hebben! Iemand hier verstand van tempen? want daar wil ik nu eens mee gaan beginnen.... maar de meeste sites zijn in het engels, en ben niet zo;n ster in engels, dus kom dr niet echt wijs uit
Oh mandii das echt balen en we hadden nog wel zo'n goede hoop. Met tempen krijg je een heel goed overzicht. Je moet iedere ochtend voordat je opstaat tempen en niet eerst gaan plassen of zo. Het liefst wel iedere keer op hetzelfde tijdstip dus als je doordeweeks om 7 uur op staat moet je op zaterdag en zondag ook om 7 uur even je wekker zetten en tempen. (je thermometer op je nachtkastje leggen en een lijstje met een pen) Je zult dan zien dat je temp voor je ei lager is als na je ei, na een paar maanden weet je dan hoe je cyclus verloopt en wanneer je meestal je ei krijgt. Hopelijk is het een beetje duidelijk voor je? Ik gebruik deze methode samen met ovutesten dan is het nog duidelijker. Alleen ik heb geen nachtkastje dus loop eerst naar de badkamer en heb een oormeter en dat mag dus eigenlijk niet maja Heeeel veeeeel succes in de volgende ronde. Ik was de vorige keer toen ik met tempen begon meteen zwanger (toen deed ik het wel zoals het moest) Liefs Lies
Balen meid, rot voor je ook hoe dit allemaal gegaan is... Van tempen weet ik wel iets af en hoe het precies moet staat in het boek 'Zwanger worden' van Mariël Croon maar dat wordt lastig om in het topic te plaatsen... Wat wil je precies weten? Je moet dus tijdens de gehele cyclus hiervoor elke ochtend rond 7 uur min. 3 minuten rectaal je temp meten... Als het goed is stijgt je temp na je eisprong en als je temp dan een week lang minstens 0,3 graden hoger dan je gemiddelde temp voor je eisprong weet je dat je een eisprong GEHAD hebt dus dan ben je al te laat met klussen.... Dat vind ik een groot nadeel van tempen. Nadeel vind ik ook het gedoe ermee en ik wordt er altijd erg onrustig van. Maar je brengt hiermee wel je cyclus goed in kaart. Je kunt volgens mij wel temperatuurkaarten van internet plukken. Laat maar ff weten als je vragen hebt!
Dat boiek verwacht ik indd binnenkort thuis! Heb ik via bol.com besteld.... Ook een thermomerter is besteld...! Ik ga aan de slag.... tnx
Jammer Mandii dat de test negatief was maar hoef je niet langer in spanning te zitten. Ik heb nooit getemd, is geen doen met onregelmatig werken dus kan er niets over zeggen maar zie dat er genoeg zijn die er wel verstand van hebben. Succes de volgende ronde.
Mandii balen hoor dat de uitslag negatief was. En dan al dat gedoe om uberhaupt de uitslag te krijgen van de dokter... Echt niet leuk voor je!
Dames, Over tempen gesproken. Willen jullie even met mij meekijken? Ik heb een hele lange, onregelmatige cyclus, dus ik weet nooit wanneer mijn eisprong is. Daarom houd ik ook mijn temp bij. Nu heb ik al een hele tijd een temp van rond de 36.5, 36.6, soms 36.7 en soms 36.4, maar allemaal daaromtrent. Vanaf vorige week donderdag de volgende lijst: 37.0, 37.0, 37.0, 37.0, 36.8, 36.7. Ik dacht dus echt dat mijn eisprong geweest was, maar nu zakt de temperatuur weer. Wat denken jullie? Heb ik wel een eisprong gehad? En waarom zakt de temp weer? Is dat erg?
Het kan zijn dat je temp nu zakt vanwege een eventuele innesteling. (meestal zo'n 5 dagen na je ie) Maar dan moet ie ook weer snel hoger worden. Temp je wel iedere keer op dezelfde tijd en voordat je uit bed stapt? Hoe is het nu Mandii weer een beetje over de eerste teleurstelling heen? Wat goed van je dat je dat boek besteld hebt, dat zegt al dat je niet bij de pakken gaat neerzitten! Heb vandaag een rare dag gehad, kon me niet concentreren, had om 11 uur mijn boterhammen al op en ben dus om 14 uur maar even naar de supermarkt gegaan om een broodje te halen want ik had natuurlijk honger. Zit ook constant te gapen zo moe ben ik, ik slaap ook slecht dus dat heeft allemaal met elkaar te maken en mijn wangen die gloeien zijn echt vuurrood. Zit nu lekker even achter de computer met een zak paaseitjes en jullie??? Liefs Lies
Bedankt voor je reactie! Ja, ik temp wel elke dag 's ochtends vroeg. Volgens mij doe ik dat wel goed. Ik wordt er gewoon zo onzeker van omdat mijn cyclus zo gek is. Ik zit achter de computer met een kopje thee. De paaseitjes probeer ik te laten staan, hi hi. Zijn wel erg verleidelijk...